Przetargi

Przetarg nieograniczony na usługę pn.: "Udzielenie kredytu złotówkowego, długoterminowego na realizację zadań inwestycyjnych w Gminie Mirsk"

   Znak sprawy: ZP.271.7.2020.1                                                              

O G Ł O S Z E N I E

 o zamówieniu na usługi o wartości poniżej kwoty 214.000 EURO

 

GMINA  MIRSK,  59-630 Mirsk,  Plac Wolności 39

       tel. 75 6470440,  www.mirsk.pl  e:mail: gmina@mirsk.pl

 

 

ogłasza przetarg nieograniczony

prowadzony na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp.

 

1. Nazwa zamówienia:

 

Udzielenia kredytu złotówkowego, długoterminowego na realizację zadań inwestycyjnych w Gminie Mirsk.

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

Usługi udzielania kredytu, kod: 66.11.30.00-5

 

2. Zamówienia częściowe.

Zamawiający  nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie udzielenia oddzielnych kredytów dla Zadań nr 1, 2, 3. 

 

3. Zamówienia uzupełniające.

Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

 

4. Informacja o ofercie wariantowej i umowie ramowej.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

 

5. Zakres przedmioty zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy na sfinansowanie następujących zadań inwestycyjnych w Gminie Mirsk:

 

Zadanie Nr 1 - pn: „Rozbudowa przyłączy sanitarnych do budynków w Giebułtowie i ul. Granicznej w Mirsku”.

Zadanie Nr 2 - pn: „Rozbudowa przyłączy wodociągowych do budynków w Giebułtowie”.

Zadanie Nr 3 - pn: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 361 w m. Mirsk w km +050-7+540, w zakresie chodnika etap -I”.

 

6. Opis przedmiotu zamówienia:

 

Zamówienie obejmuje udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na następujących warunkach:

 

1)      Wysokość kredytu została określona i zapisana w Uchwale nr XX/237/20 Rady Miejskiej Gminy Mirsk.

 

2)   Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o stawkę WIBOR 3M (zmienny) jako stawkę bazową powiększoną o oferowaną marżę banku.

 

3)   Do w/w stawki WIBOR 3M (zmienny) zostanie doliczona marża banku stała w okresie kredytowania (dla celów wyliczenia oferty Zamawiający zaleca WIBOR 3M z dnia 03.06.2020r.).

 

4)   Okres kredytowania od 01.08.2020r. do 31.08.2036r. zadanie nr 1, 2, 3.

 

5)   Spłata kredytu następować będzie w ratach kwartalnych w okresie 15 lat, licząc od 31 sierpnia 2022r, do 31 sierpnia 2036r. na zadnie 1, 2, 3.

 

6) Spłata odsetek w ratach miesięcznych, naliczanych od dnia uruchomienia kredytu, płatne w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego.

 

7) Prowizja od udzielonego kredytu w wysokości nie więcej niż 0,5%, naliczona przez Wykonawcę płatna będzie jednorazowo w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy.

 

8)  Naliczane odsetki z tytułu udzielenia kredytu nie będą kapitalizowane.

 

UWAGA!

1) Wszelkie niezbędne dokumenty potrzebne do sporządzenia oferty dotyczące budżetu  Miasta i Gminy Mirsk oraz jego wykonania znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) na stronie http//bip.mirsk.pl w zakładce Prawo lokalowe/Budżet.

2) Zakres danych zawartych w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) dotyczących sytuacji finansowej Gminy Mirsk  jest zgodny z wymogami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019r. poz. 869).

 

7. Wymagany termin udzielenia kredytu:

Zadanie Nr 1 do 31.08.2020r.

Zadanie Nr 2 do 31.08.2020r.

Zadanie Nr 3 do 30.09.2020r.

 

 

8. Wymagania stawiane Wykonawcy oraz sposób ich spełnienia.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w myśl art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych spełniają warunki dotyczące:

 

1)   Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w tym:

- aktualny wpis w  Krajowym Rejestrze sądowym (KRS) lub w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,

- zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz. 2357 z późn. zm.),

- pełnomocnictwo do reprezentowania  wykonawcy w prowadzonym postępowaniu – jeżeli dotyczy.

 

2)    Posiadanie wiedzy i doświadczenia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

 

3)    Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

 

 

4)   Sytuacja ekonomiczna i finansowa. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

 

5)   W toku badania i oceny ofert Zamawiający ocenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców zgodnie z formułą  “spełnia – nie spełnia”. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.

 

6)  Zamawiający odrzuci ofertę w oparciu o art. 89 ust. 1 ustawą Pzp, jeżeli:

a)  jest niezgodna z ustawą,

b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp,

c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

d)  zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,

f)  w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3,

g)  jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

 

9. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

1) w zakresie przedmiotu zamówienia: Danuta Kalupa – Skarbnik Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk, pok. 3,  tel. 75-6470449, e-mail: skarbnik@mirsk.pl,

 

2) w zakresie procedury przetargowej: Alicja Jaszczyszyn – Podinspektor ds. ochrony danych osobowych i zamówień publicznych Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk, pok. 9,  tel. 75-6222169, e-mail: rodo@mirsk.pl,

 

3) godziny urzędowania Zamawiającego: poniedziałek-piątek w godz. 7:30 - 15:30

 

10. Składanie ofert:

1) Ofertę należy złożyć/przesłać w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie/opakowaniu, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpie­czającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta/opakowanie  zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres podany w punkcie 1 niniejszej specyfikacji i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wyko­nawcy oraz oznaczone w sposób następujący:

„Oferta przetargowa – Udzielenie kredytu, długoterminowego na realizację zadań inwestycyjnych w Gminie Mirsk.

 - nie otwierać przed 29.06.2020r. godz. 11:15”

2) Przy czym decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowa­nia koperty -opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.

 

11.  Otwarcie ofert:

Nastąpi dnia 29.06.2020r. o godz. 11:15 w  siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).

 

12. Wadium przetargowe:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego.

 

13.  Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

 

14.  Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: 

cena  –  100 %

Zamawiający uznał, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób jednoznaczny i wyczerpujący za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W związku z tym Zamawiający zdecydował się na zastosowanie jako jedynego kryterium ceny zgodnie z art. 91 ust. 2a ustawy Pzp.

 

15.  Zamawiający w niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, stosuje art. 24aa ustawy PZP najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

 

16. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http://bip.mirsk.pl, lub w siedzibie Zamawiającego.

 

 

Ogłoszenie nr 551300-N-2020 z dnia 17.06.2020 w Biuletynie Zamówień Publicznych 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 17.06.2020
Dokument wytworzony przez: Podinspektor ds. ochrony danych osobowych i zamówień publicznych
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Alicja Jaszczyszyn
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 czerwca 2020 09:12
Dokument wprowadzony do BIP przez: Alicja Jaszczyszyn
Ilość wyświetleń: 1587
17 lipca 2020 09:42 (Alicja Jaszczyszyn) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 lipca 2020 13:16 (Alicja Jaszczyszyn) - Dodanie załącznika [zbiorcze_zestawienie_ofert_otwartych_dnia_15072020r.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 lipca 2020 09:46 (Alicja Jaszczyszyn) - Dodanie załącznika [sprostowanie.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::