Znak sprawy: ZP.271.7.2020.1
o zamówieniu na usługi o wartości poniżej kwoty 214.000 EURO
GMINA MIRSK, 59-630 Mirsk, Plac Wolności 39
tel. 75 6470440, www.mirsk.pl e:mail: gmina@mirsk.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
prowadzony na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp.
1. Nazwa zamówienia:
Udzielenia kredytu złotówkowego, długoterminowego na realizację zadań inwestycyjnych w Gminie Mirsk.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Usługi udzielania kredytu, kod: 66.11.30.00-5
2. Zamówienia częściowe.
Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie udzielenia oddzielnych kredytów dla Zadań nr 1, 2, 3.
3. Zamówienia uzupełniające.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
4. Informacja o ofercie wariantowej i umowie ramowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
5. Zakres przedmioty zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy na sfinansowanie następujących zadań inwestycyjnych w Gminie Mirsk:
Zadanie Nr 1 - pn: „Rozbudowa przyłączy sanitarnych do budynków w Giebułtowie i ul. Granicznej w Mirsku”.
Zadanie Nr 2 - pn: „Rozbudowa przyłączy wodociągowych do budynków w Giebułtowie”.
Zadanie Nr 3 - pn: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 361 w m. Mirsk w km +050-7+540, w zakresie chodnika etap -I”.
6. Opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na następujących warunkach:
1) Wysokość kredytu została określona i zapisana w Uchwale nr XX/237/20 Rady Miejskiej Gminy Mirsk.
2) Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o stawkę WIBOR 3M (zmienny) jako stawkę bazową powiększoną o oferowaną marżę banku.
3) Do w/w stawki WIBOR 3M (zmienny) zostanie doliczona marża banku stała w okresie kredytowania (dla celów wyliczenia oferty Zamawiający zaleca WIBOR 3M z dnia 03.06.2020r.).
4) Okres kredytowania od 01.08.2020r. do 31.08.2036r. zadanie nr 1, 2, 3.
5) Spłata kredytu następować będzie w ratach kwartalnych w okresie 15 lat, licząc od 31 sierpnia 2022r, do 31 sierpnia 2036r. na zadnie 1, 2, 3.
6) Spłata odsetek w ratach miesięcznych, naliczanych od dnia uruchomienia kredytu, płatne w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego.
7) Prowizja od udzielonego kredytu w wysokości nie więcej niż 0,5%, naliczona przez Wykonawcę płatna będzie jednorazowo w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy.
8) Naliczane odsetki z tytułu udzielenia kredytu nie będą kapitalizowane.
UWAGA!
1) Wszelkie niezbędne dokumenty potrzebne do sporządzenia oferty dotyczące budżetu Miasta i Gminy Mirsk oraz jego wykonania znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) na stronie http//bip.mirsk.pl w zakładce Prawo lokalowe/Budżet.
2) Zakres danych zawartych w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) dotyczących sytuacji finansowej Gminy Mirsk jest zgodny z wymogami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019r. poz. 869).
7. Wymagany termin udzielenia kredytu:
Zadanie Nr 1 do 31.08.2020r.
Zadanie Nr 2 do 31.08.2020r.
Zadanie Nr 3 do 30.09.2020r.
8. Wymagania stawiane Wykonawcy oraz sposób ich spełnienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w myśl art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych spełniają warunki dotyczące:
1) Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w tym:
- aktualny wpis w Krajowym Rejestrze sądowym (KRS) lub w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
- zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz. 2357 z późn. zm.),
- pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w prowadzonym postępowaniu – jeżeli dotyczy.
2) Posiadanie wiedzy i doświadczenia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
3) Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
4) Sytuacja ekonomiczna i finansowa. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
5) W toku badania i oceny ofert Zamawiający ocenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców zgodnie z formułą “spełnia – nie spełnia”. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.
6) Zamawiający odrzuci ofertę w oparciu o art. 89 ust. 1 ustawą Pzp, jeżeli:
a) jest niezgodna z ustawą,
b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp,
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
f) w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3,
g) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
9. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
1) w zakresie przedmiotu zamówienia: Danuta Kalupa – Skarbnik Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk, pok. 3, tel. 75-6470449, e-mail: skarbnik@mirsk.pl,
2) w zakresie procedury przetargowej: Alicja Jaszczyszyn – Podinspektor ds. ochrony danych osobowych i zamówień publicznych Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk, pok. 9, tel. 75-6222169, e-mail: rodo@mirsk.pl,
3) godziny urzędowania Zamawiającego: poniedziałek-piątek w godz. 7:30 - 15:30
10. Składanie ofert:
1) Ofertę należy złożyć/przesłać w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie/opakowaniu, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta/opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres podany w punkcie 1 niniejszej specyfikacji i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
„Oferta przetargowa – Udzielenie kredytu, długoterminowego na realizację zadań inwestycyjnych w Gminie Mirsk.
- nie otwierać przed 29.06.2020r. godz. 11:15”
2) Przy czym decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty -opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
11. Otwarcie ofert:
Nastąpi dnia 29.06.2020r. o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).
12. Wadium przetargowe:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego.
13. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
14. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
cena – 100 %
Zamawiający uznał, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób jednoznaczny i wyczerpujący za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W związku z tym Zamawiający zdecydował się na zastosowanie jako jedynego kryterium ceny zgodnie z art. 91 ust. 2a ustawy Pzp.
15. Zamawiający w niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, stosuje art. 24aa ustawy PZP najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
16. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http://bip.mirsk.pl, lub w siedzibie Zamawiającego.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk