Przetargi

Zapytanie ofertowe - Zakup sprzętu ratownictwa medycznego oraz asekuracyjnego dla jednostek OSP Krobica-Orłowice, OSP Giebułtów i OSP Rębiszów.

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710/

I. Zamawiający:  Gmina Mirsk

Adres do korespondencji: plac Wolności 39; 59-630 Mirsk

tel. 75 64 70 440


zaprasza do złożenia oferty cenowej na:

 

Kod CPV: 35000000-4

„Zakup sprzętu ratownictwa medycznego oraz asekuracyjnego dla jednostek OSP Krobica-Orłowice, OSP Giebułtów i OSP Rębiszów”.


II. Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do Zamawiającego  sprzętu i wyposażenia dla jednostek OSP z Funduszu Sprawiedliwości – Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej zgodnie z umową nr DFS-V.7211.306.2022 z dnia 15.11.2022 r., tj.:

 

- Torba medyczna PSP R1 wraz z szynami Kramera i deską ortopedyczną– 1 kpl.

- Maszt oświetleniowy akumulatorowy Rosnebauer RLS 1000 – 1 szt.

- Lizak podświetlany do sterowania ruchem – 2 szt.

- Rękawice techniczne KONG – 4 pary

- Pilarka spalinowa Husqvarna 562 XP z przedłużoną prowadnicą 24” i łańcuchem 3/8” 24”– 1 kpl.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do zaproszenia (Formularz ofertowo - cenowy).

 

III. Specyfika głównych wymagań:

Przedmiotem zamówienia jest oferta handlowa na zakup sprzętu ratownictwa medycznego oraz asekuracyjnego dla jednostek OSP Krobica-Orłowice, OSP Giebułtów i OSP Rębiszów według  specyfikacji szczegółowo opisanej w załączniku nr 1 – Formularz Ofertowo – Cenowy.

 

IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do ofert:

1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowo - Cenowy (załącznik nr 1)

2. Oświadczenie, że posiada  zdolność techniczną, kadrową  jak również ekonomiczną pozwalającą zrealizować przedmiotowe zadanie zgodnie z wymogami Zamawiającego zgodnie z załączonym formularzem - zał. nr 1.  

3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

5. Termin realizacji zamówienia do dnia 23.12.2022 r. od podpisania umowy.

 

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.


VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pan Radosław Kuźniar; tel. 609  981 172; e-mail: gzr@mirsk.pl

2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: pon. - pt. 730 – 1530 .


VII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- złożyć w siedzibie Zamawiającego: pok. 1 (sekretariat Urzędu Miasta i Gminy Mirsk) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Zakup sprzętu ratownictwa medycznego oraz asekuracyjnego dla jednostek OSP Krobica-Orłowice, OSP Giebułtów i OSP Rębiszów”.

NIE OTWIERAĆ PRZED 06.12.2022 r.

- przesłać drogą elektroniczną adres e-mail gmina@mirsk.pl

w terminie do dnia 06.12.2022 r. , godz. 1500


VIII. Opis sposobu obliczania ceny.

1.   Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty – 100 % cena.

2.   Na załączonym formularzu cenowym, należy przedstawić cenę ofertową netto, podatek VAT, brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.

3. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

4. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

5. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

6. Cena jednostkowa za wykonane dostawy winna obejmować wymogi zawarte w niniejszym  zaproszeniu i wzorze umowy. Cena powinna obejmować koszty transportu do Zamawiającego.

7. Cena winna być wyrażona w złotych polskich. Wszystkie rozliczenia między stronami będą  dokonywane w PLN.                                                                                                                                             

8. Cena określona przez wykonawcę zostanie ustalona na czas trwania umowy i nie będzie  podlegać zmianie.


IX. Informacje o formalnościach.

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do uzupełnienia brakujących dokumentów i do udzielenia wyjaśnień treści oferty.
  3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowanie.
  4. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  6. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
  7. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Burmistrz Miasta i Gminy Mirsk

/-/ Andrzej Jasiński

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 29.11.2022r.
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. zarządzania kryzysowego i gospodarki komunalnej
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Radosław Kuźniar
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 listopada 2022 12:56
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Kuźniar
Ilość wyświetleń: 774
07 grudnia 2022 10:46 (Radosław Kuźniar) - Dodanie załącznika [informacja_z_otwarcia_ofert.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 listopada 2022 14:43 (Radosław Kuźniar) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 listopada 2022 13:01 (Radosław Kuźniar) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::