Nasz znak: IRI.271.04.2025.02 Mirsk, dnia: 29.05.2025r.
W związku potrzebą wykonanie remontu parkingu przy placu zabaw w miejscowości Krobica, zwracamy się do PT Wykonawców, gotowych wykonać roboty związane z remontem nawierzchni parkingu.
I. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia.
1. Nazwa zamówienia: „Remont parkingu przy placu zabaw w Krobicy”
2. Planowany zakres prac :
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem nawierzchni parkingu przy placu zabaw w Krobicy. Na przedmiot umowy składa się następujący zakres rzeczowy prac: montaż nowych krawężników, ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej oraz nawierzchni bitumicznej parkingu po uprzednim wykonaniu koryta, wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego. Malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych na jezdni oraz wyznaczenie miejsca parkingowego dla osoby niepełnosprawnej.
II. Informacje o procedurze zapytania ofertowego:
1. Ofertę na załączonym formularzu ofertowym należy złożyć w siedzibie Gminy Mirsk w terminie do dnia 18.06.2025r. do godz. 12:00 w formie pisemnej osobiście lub listownie. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji oferenta określoną w załączonym do oferty dokumencie lub przez ustanowionego pełnomocnika.
2. Do oferty Wykonawcy dołączają następujące dokumenty pod rygorem wykluczenia z postępowania:
- aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru (np. KRS, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej),
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia we wszystkich branżach projektowych odpowiadających przedmiotowi zamówienia, w tym jedna osoba musi posiadać uprawnienia w specjalności architektonicznej bez ograniczeń.
- parafowany formularz umowy.
3. Przy wyborze wykonawcy Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- cena ryczałtowa – 100%
4.Wymaganym terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest dzień: 30.09.2025r.
5. Wymagany okres gwarancji 36-miesięcy.
6. Zapytanie ofertowe ogłoszone zostało na stronie internetowej http//bip.mirsk.pl zakładka: Przetargi.
7. Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami oraz wszelkich wyjaśnień udziela: Andrzej Domin koordynator robót drogowych UMiG Mirsk, tel: 507 761 397, e-mail: domin.andrzej@op.pl
8. Wyniki procedury zapytania ofertowego zostaną umieszczone na stronie internetowej jw.
9. Z wybranym Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, zostanie podpisana umowa na zasadach określonych w formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu
- szczegółowy kosztorys ofertowy, który musi zawierać następujące elementy: podstawę wyceny, opis i wyliczenia pozycji kosztorysowej, jednostkę obmiaru, ilość jednostek obmiarowych, ceny jednostkowe robocizny, materiałów i sprzętu, narzuty składników kosztowych, wartość robót danej pozycji, podsumowanie danego zakresu robót w złotych netto i brutto oraz tabelę elementów scalonych
- tabelę zawierającą wycenę wyposażenia w złotych netto i brutto.
10. Zapytanie ofertowe zostanie unieważnione jeżeli:
Cena najkorzystniejszej oferty będzie wyższa niż kwota, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie usługi. W przypadku braku wystarczających środków finansowych zamawiający dopuszcza możliwość dodatkowych negocjacji złożonych ofert cenowych.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk