Ogłoszenie o naborze na stanowisko: asystent rodziny
w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Mirsku
Kierownik Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirsku, plac Wolności 40 ogłasza nabór na stanowisko asystenta rodziny
I. Wymagania niezbędne (formalne):
1. Spełnienie wymagań określonych w art.6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.Nr 223 poz.1458 z późn.zm.).
2. Wykształcenie wyższe: pedagogiczne, psychologiczne, praca socjalna, nauki o rodzinie lub wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.
II. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
1. Doświadczenie w pracy na stanowisku asystenta rodziny/pracownika socjalnego.
2. Doświadczenie w pracy z osobami/grupami dysfunkcyjnymi.
3. Komunikatywność, empatia, kreatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, pomysłowość, gotowość do modelowania zachowań, stanowczość.
III. Warunki zatrudnienia:
1. Umowa-zlecenie.
IV. Zakres wykonywanych zadań:
1. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i działania o charakterze edukacyjnym.
2. Propagowanie wzorców prawidłowego funkcjonowania społecznego przez edukację i trening w zakresie obowiązujących norm współżycia społecznego.
3. Przeprowadzenie wstępnej diagnozy i wizyt w środowisku beneficjenta.
4. Określenie trudności występujących w rodzinie i dysfunkcji.
5. Wspieranie rodziny i motywowanie do podjęcia określonych działań.
6. Pomoc w rozwiązywaniu problemów wychowawczych i socjalnych w rodzinie.
7. Monitorowanie zmian w sytuacji rodzinnej beneficjentów poprzez ewaluację.
8. Prowadzenie dokumentacji i sporządzanie sprawozdawczości z zakresu powierzonych zadań.
9. Współpraca z pracownikiem socjalnym z danego rejonu w działaniach podejmowanych na rzecz rodziny.
V. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. Życiorys (CV) opatrzony klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. Z 202 r. Nr 101 poz.926 z późn.zm.) na potrzeby związane z ogłoszonym naborem.
3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
4. Inne dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe, ukończone kursy, szkolenia, referencje.
5. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych.
6. Oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Kserokopia dowodu osobistego.
8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458).
VI. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
1. Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirsku, Plac Wolności 40, 59-630 Mirsk lub pocztą, w zamkniętych kopertach z napisem: "Nabór – asystent rodziny" w terminie do dnia 20.12.2011 r. do godziny 15.30 (liczy się data wpływu do sekretariatu).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Mirsk – http://bip.mirsk.pl. Dokumenty kandydata wybranego w naborze zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w MGOPS przez 3 miesiące od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli odebrać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Po tym okresie nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk