OGŁOSZENIE O NABORZE z dnia 03 sierpnia 2015 r.
Kierownik Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirsku ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Mirsku
I. Nazwa i adres jednostki:
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Plac Wolności 40
59-630 Mirsk
II. Stanowisko urzędnicze i wymogi czasu pracy:
Stanowisko: Główny Księgowy Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirsku
Wymiar czasu pracy: umowa o pracę w wymiarze 1/1 etatu
Miejsce wykonywania pracy: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mirsku
III. Niezbędne wymagania:
1. Obywatelstwo polskie;
2. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3. Wykształcenie:
- wyższe na kierunku: ekonomiczne jednolite studia magisterskie lub ekonomiczne wyższe studia zawodowe lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości:
- wykształcenie średnie lub policealne lub pomaturalne ekonomiczne i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości.
4. Znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy - o rachunkowości, o systemie ubezpieczeń społecznych, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o podatku dochodowym osób prawnych i od osób fizycznych, o samorządzie gminnym, o pomocy społecznej, kodeks pracy ,
5. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
7. Niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku.
IV. Dodatkowe wymagania:
1. Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub w jednostkach podległych (min 2 lata);
2. Znajomość przepisów z zakresu prawa samorządowego, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej;
3. Znajomość obsługi programu komputerowego: Sigid, Płatnik;
4. Umiejętność rozliczania projektów realizowanych w ramach POKL;
5. Zdolności analityczne, organizacyjne i komunikacyjne;
6. Odpowiedzialność i dokładność realizacji powierzonych zadań;
7. Nieposzlakowana opinia;
V. Zadania wykonywane na stanowisku:
a) prowadzenie ksiąg rachunkowych,
b) prowadzenie obsługi finansowo-księgowej OPS,
c) prowadzenia rozliczeń z ZUS, US,
d) przygotowanie i składanie deklaracji, sprawozdań, zgłoszeń wymaganych przepisami prawa,
e) sporządzanie list płac z wykorzystaniem programu komputerowego, ewidencja podatków, od osób fizycznych, prowadzenie ewidencji osobowego funduszu płac oraz sporządzanie sprawozdań z zatrudnienia i wykonania funduszu płac,
f) opracowywanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola jego wykonania,
g) zapewnienie prawidłowości, terminowości i rzetelności sprawozdań finansowych składanych na zewnątrz przez jednostkę oraz ich analiza,
h) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika dotyczących prowadzenia rachunkowości,
i) rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów, rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych (wg ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów),
j) rozliczanie projektów realizowanych w ramach POKL,
k) współpraca ze Skarbnikiem Gminy.
VI. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) oświadczenie o treści:” Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłam (byłem) skazana(y) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
d) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe na podstawie art. 54 ust 2 pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz.885 j.t),
e) oświadczenie o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych na podstawie art. 4 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 168 j.t.),
f) kopia dokumentu tożsamości,
g) kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie /kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych/, doświadczenie zawodowe /kserokopie świadectw pracy, dokument potwierdzający aktualne zatrudnienie/, kwalifikacje i umiejętności /dokumenty potwierdzające ukończone szkolenia/.
VII . Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
1. Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirsku, Plac Wolności 40, 59-630 Mirsk lub pocztą, w zamkniętych kopertach z napisem: „Nabór –główny księgowy” w terminie do dnia 14.08.2015 r. do godziny 15.30 (liczy się data wpływu do sekretariatu). .
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Mirsk – http://bip.mirsk.pl. Dokumenty kandydata wybranego w naborze zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w MGOPS przez 3 miesiące od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli odebrać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Po tym okresie nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk