Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko
w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Jednostka |
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. A. Mickiewicza 38 59-630 Mirsk |
Określenie stanowiska |
Stanowisko – Inspektor ds. techniczno-administracyjnych |
Termin składania dokumentów |
09.11.2018 |
Ilość etatów |
1 |
Wymiar czasu pracy |
Pełny wymiar czasu pracy |
Wymagania związane ze stanowiskiem |
1.Wymagania niezbędne-konieczne do podjecia pracy na stanowisku: 1) wykształcenie średnie lub wyższe techniczne lub budowlane i minimum trzyletni staż pracy, 2) obywatelstwo polskie, 3) prawo jazdy kat. B, 4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 5) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ściganie z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) nieposzlakowana opinia, 7) stan zdrowia pozwalajacy na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy, 8) znajomość zagadnień z zakresu ustawy: prawo budowlane, 9) predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i obowiązkowość przy realizacji zadań,
2. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: 1) znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego, przepisów dotyczących administrowania budynkami, 2) bardzo dobra umiejetność obsługi komputera oraz programów użytkowych ( Exel , Word ), 3) posiadanie uprawnień budowlanych będzie dodatkowym atutem.
|
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
1) prowadzenie całości spraw zwiazanych z zadaniami techniczno – administracyjnymi w podległych budynkach, 2) prowadzenie całości spraw związanych z funkcjonowaniem PSZOK, 3) prowadzenie całości spraw związanych z obsługą maszyn, sprzętów i urządzeń będących w eksploatacji ekipy remontowo – budowlanej, 4) rozliczanie i dokumentowanie zleceń wykonywanych na podległych budynkach, 5) prowadzenie całości zadań związanych z pracami brygady remontowej, 6) prowadzenie całości spraw związanych z gospodarką nieczystościami płynnymi na terenie podległym Zakładowi. 7) Wykonywanie przeglądów technicznych budynków, 8) Zakładanie i prowadzenie książek obiektu budowlanego, 9) Opracowywanie planów renontowych, wykonywanie przedmiaru robót budowlanych, zlecanie,nadzór i rozliczanie prac remontowych, 10) Sprawowanie nadzoru i kontroli nad stanem porządkowym i sanitarnym administrowanch budynków i ich otoczenia, 11) Zlecanie prac konserwacyjnych oraz nadzór nad ich wykonaniem,
|
Informacja o warunkach pracy na stanowisku |
1. praca w siedzibie pracodawcy oraz kontrole w terenie, 2. samodzielne stanowisko pracy, 3. praca na wysokości powyżej 3 metrów, 4. praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin dziennie |
Wymagane dokumenty |
1. list motywacyjny, 2. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe, 3. oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku, 4. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, ( w przypadku wyboru kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego), 5. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, 6. kwestionariusz osobowy w wersji dla osoby ubiegajacej się o zatrudnienie ( Rozporzadzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009 r, zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika- Dz.U. Nr 115 poz.971), 7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji ( zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.,o ochronie danych osobowych – Dz. U. z 2016 r. poz. 922). 8. Oświadczenie kandydata o treści: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r wiem iż: - administratorem danych osobowych jest ZGKiM w Mirsku reprezentowany przez Dyrektora ZGKiM w Mirsku ul. Mickiewicza 38, - dane osobowe są przetwarzane w związku ze złożoną ofertą dotyczącą naboru na wolne stanowisko pracy, - podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych jest ustawa Kodeks pracy (tj Dz.U. Z 2018 r., poz 917 ze zm.) - dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa, - dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji w przypadku nie przyjęcia kandydata do pracy albo w przypadku zatrudnienia przez okres trwania stosunku pracy oraz w obowiązkowym okresie przechowywania dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy i akt osobowych, ustalonym zgodnie z odrębnymi przepisami, - osoba przekazująca swoje dane ma prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, osoba przekazująca swoje dane ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych osobowych, - osoba przekazująca swoje dane ma prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych osobowych, - podanie powyższych danych jest wymogiem ustawowym, brak lub podanie niepełnych danych może być podstawą do odrzucenia oferty, - ZGKiM w Mirsku nie przewiduje wykorzystania danych w celach innych niż w związku z naborem lub zatrudnieniem, - podane dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będzie wobec nich profilowania.
|
Miejsce i termin składania dokumentów |
Wymagane dokumenty ( z oznaczeniem nadawcy) należy: 1. składać w zamkniętych kopertach do dnia 9 listopada 2018r., w sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. A. Mickiewicza 38 59-630 Mirsk lub: 2. przesłać pocztą do dnia 9 listopada 2018 r. (decyduje data wpływu) do Zakładu na adres : Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku ul. A. Mickiewicza 38 59-630 Mirsk
z dopiskiem " Nabór na stanowisko Inspektor ds. techniczno-administracyjnych " |
Pozostałe informacje |
1. dokumenty przesłane drogą elektroniczną oraz dokumenty, które wpłyną do Zakładu niekompletne lub po określonym terminie składania dokumentów nie będą rozpatrywane, 2. dokumenty przedstawione w naborze nie będą zwracane,zostaną komisyjnie zniszczone. 3. postępowanie konkursowe składa sie dwóch etapów: I etap-weryfikacja dokumentów aplikacyjnych, II etap- rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, 4. osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną poinformowane indywidualnie i zaproszone na II etap naboru, 5. informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.mirsk.pl), oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Zakładu. |
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk