Nabór pracowników

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej - Inspektor ds. techniczno-administracyjnych.

 

 

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko

w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

 

Jednostka

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

ul. A. Mickiewicza 38

59-630 Mirsk

Określenie stanowiska

Stanowisko – Inspektor ds. techniczno-administracyjnych

Termin składania dokumentów

 

09.11.2018

Ilość etatów

1

Wymiar czasu pracy

Pełny wymiar czasu pracy

Wymagania związane ze stanowiskiem

1.Wymagania niezbędne-konieczne do podjecia pracy na stanowisku:

1) wykształcenie średnie lub wyższe techniczne lub budowlane i minimum

trzyletni staż pracy,

2) obywatelstwo polskie,

3) prawo jazdy kat. B,

4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

5) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ściganie z

oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6) nieposzlakowana opinia,

7) stan zdrowia pozwalajacy na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy,

8) znajomość zagadnień z zakresu ustawy: prawo budowlane,

9) predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,

odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i obowiązkowość przy realizacji zadań,

 

 

2. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne

wykonywanie zadań na stanowisku:

1) znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego, przepisów dotyczących administrowania budynkami,

2) bardzo dobra umiejetność obsługi komputera oraz programów użytkowych

( Exel , Word ),

3) posiadanie uprawnień budowlanych będzie dodatkowym atutem.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

1) prowadzenie całości spraw zwiazanych z zadaniami techniczno – administracyjnymi w podległych budynkach,

2) prowadzenie całości spraw związanych z funkcjonowaniem PSZOK,

3) prowadzenie całości spraw związanych z obsługą maszyn, sprzętów i urządzeń będących w eksploatacji ekipy remontowo – budowlanej,

4) rozliczanie i dokumentowanie zleceń wykonywanych na podległych budynkach,

5) prowadzenie całości zadań związanych z pracami brygady remontowej,

6) prowadzenie całości spraw związanych z gospodarką nieczystościami płynnymi na

terenie podległym Zakładowi.

7) Wykonywanie przeglądów technicznych budynków,

8) Zakładanie i prowadzenie książek obiektu budowlanego,

9) Opracowywanie planów renontowych, wykonywanie przedmiaru robót budowlanych, zlecanie,nadzór i rozliczanie prac remontowych,

10) Sprawowanie nadzoru i kontroli nad stanem porządkowym i sanitarnym administrowanch budynków i ich otoczenia,

11) Zlecanie prac konserwacyjnych oraz nadzór nad ich wykonaniem,

 

 

Informacja o warunkach pracy na stanowisku

 

1. praca w siedzibie pracodawcy oraz kontrole w terenie,

2. samodzielne stanowisko pracy,

3. praca na wysokości powyżej 3 metrów,

4. praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin dziennie

Wymagane dokumenty

1. list motywacyjny,

2. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz

kwalifikacje zawodowe,

3. oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania

pracy na wskazanym stanowisku,

4. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z

oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

( w przypadku wyboru kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia

zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),

5. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz

korzystania z pełni praw publicznych,

6. kwestionariusz osobowy w wersji dla osoby ubiegajacej się o zatrudnienie

( Rozporzadzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009 r,

zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców

dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu

prowadzenia akt osobowych pracownika- Dz.U. Nr 115 poz.971),

7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych

do celów rekrutacji ( zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.,o ochronie

danych osobowych – Dz. U. z 2016 r. poz. 922).

8. Oświadczenie kandydata o treści:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r wiem iż:

- administratorem danych osobowych jest ZGKiM w Mirsku reprezentowany przez Dyrektora ZGKiM w Mirsku ul. Mickiewicza 38,

- dane osobowe są przetwarzane w związku ze złożoną ofertą dotyczącą naboru na wolne stanowisko pracy,

- podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych jest ustawa Kodeks pracy (tj Dz.U. Z 2018 r., poz 917 ze zm.)

- dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa,

- dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji w przypadku nie przyjęcia kandydata do pracy albo w przypadku zatrudnienia przez okres trwania stosunku pracy oraz w obowiązkowym okresie przechowywania dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy i akt osobowych, ustalonym zgodnie z odrębnymi przepisami,

- osoba przekazująca swoje dane ma prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

osoba przekazująca swoje dane ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych osobowych,

- osoba przekazująca swoje dane ma prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych osobowych,

- podanie powyższych danych jest wymogiem ustawowym, brak lub podanie niepełnych danych może być podstawą do odrzucenia oferty,

- ZGKiM w Mirsku nie przewiduje wykorzystania danych w celach innych niż w związku z naborem lub zatrudnieniem,

- podane dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będzie wobec nich profilowania.

 

Miejsce i termin składania dokumentów

Wymagane dokumenty ( z oznaczeniem nadawcy) należy:

1. składać w zamkniętych kopertach do dnia 9 listopada 2018r.,

w sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

ul. A. Mickiewicza 38

59-630 Mirsk

lub:

2. przesłać pocztą do dnia 9 listopada 2018 r. (decyduje data wpływu) do Zakładu na adres :

Zakład Gospodarki Komunalnej

i Mieszkaniowej w Mirsku

ul. A. Mickiewicza 38

59-630 Mirsk

 

z dopiskiem " Nabór na stanowisko Inspektor ds. techniczno-administracyjnych "

Pozostałe informacje

1. dokumenty przesłane drogą elektroniczną oraz dokumenty, które wpłyną

do Zakładu niekompletne lub po określonym terminie składania

dokumentów nie będą rozpatrywane,

2. dokumenty przedstawione w naborze nie będą zwracane,zostaną komisyjnie

zniszczone.

3. postępowanie konkursowe składa sie dwóch etapów: I etap-weryfikacja

dokumentów aplikacyjnych, II etap- rozmowa kwalifikacyjna z

kandydatami,

4. osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o

naborze oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną

poinformowane indywidualnie i zaproszone na II etap naboru,

5. informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu

Informacji Publicznej (http://bip.mirsk.pl), oraz na tablicy ogłoszeń

w budynku Zakładu.

 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 września 2018 09:46
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Kuźniar
Ilość wyświetleń: 1848
18 października 2018 10:45 (Radosław Kuźniar) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 września 2018 09:46 (Radosław Kuźniar) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::