Nabór pracowników

Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku - Kierownik działu Administracji Domów Mieszkalnych.

 

Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku

 

Jednostka

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

ul. A. Mickiewicza 38

59-630 Mirsk

Określenie stanowiska

Stanowisko – KIEROWNIK DZIAŁU ADM

Termin składania dokumentów

 

15 marzec 2019 r.

Ilość etatów

1

Wymiar czasu pracy

Pełny wymiar czasu pracy

Wymagania związane ze stanowiskiem

1.Wymagania niezbędne-konieczne do podjecia pracy na stanowisku:

1) wykształcenie wyższe: pierwszego lub drugiego stopnia - w rozumieniu

przepisów o szkolnictwie wyższym , preferowane kierunki lub specjalności: prawo,

administracja, zarządzanie, budownictwo lub pokrewne;

2) obywatelstwo polskie;

3) prawo jazdy kat. B;

4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw

publicznych;

5) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo,

ściganie z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

6) nieposzlakowana opinia;

7) stan zdrowia pozwalajacy na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy;

8) posiadanie co najmniej trzyletniego stażu pracy, lub wykonywanie przez

przynajmniej trzy lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymogami na danym stanowisku;

9) predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole,

komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy

i bowiązkowość przy realizacji zadań.

 

2. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne

wykonywanie zadań na stanowisku:

1) znajomość zagadnień i przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym,

ustawy o gospodarce komunalnej, ustawy o gospodarce nieruchomościami,

ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i

zmianie kodeksu cywilnego, ustawy o własności lokali, ustawy prawo

budowlane, kodeks postepowania administracyjnego, kodeks cywilny,

ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o dostępie do

informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o

pracowikach samorządowych;

2) doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem pracowników;

3) znajomość obsługi komputera w zakresie programów MS Office (Word, Excel,

Power Point) oraz urządzeń i biurowych;

4) umiejętność pracy w zespole;

5) komunikatywność, łatwość w nawiazywaniu kontaktów, gotowość do

wystapień publicznych i prowadzenia spotkań;

6) samodzielność działania, odpowiedzialność, sumiennośc i rzetelność;

7) umiejetność planowania, zarządzania pracą oraz czasem;

8) umiejętność jasnego formułowania myśli w mowie i piśmie;

9) elastyczność, mobilność, gotowość do podróży służbowych.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

1.Nadzór nad prowadzeniem bieżącej technicznej ochrony substancji mieszkaniowej,

prawidłowej i efektywnej polityki remontowej budynków, właściwej eksploatacji

zasobów.

2. Prowadzenie dokumentacji technicznej budynków oraz ewidencji administrowanych

zasobów lokalowych.

3. Organizacja okresowych przeglądów technicznych budynków, opracowywanie

rocznych planów rzeczowofinansowych oraz nadzór ich terminowej i prawidłowej

realizacji.

4. Opracowywanie dokumentów źródłowych do procedur przetargowych.

5. Nadzór nad prawidłową realizacją zawartych umów w zakresie remontów

i konserwacji budynków.

6. Nadzór zawartych umów w zakresie zapewnienia prawidłowej eksploatacji budynku,

kontorla ich realizacji i potwierdzenie wykonania usług w oparciu

o prowadzoną dokumentację.

7. Reprezentacja właściciela mieszkań komunalnych na zebraniach

Wspólnot Mieszkaniowych

(na podstawie udzielonego pełnomocnictwa).

8. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych w zakresie gospodarowania

środkami przeznaczonymi na eksploatację, konserwację i remonty.

9. Sporządzanie wewnętrznych informacji technicznych oraz obowiązującej

sprawozdawczości.

10. Kierowanie zespołem pracowniczym, prowadzenie wewnętrzej kontroli

dokumentacji i spraw.

11. Współpraca z administracją samorządową, organami Państwowego

Nadzoru Budowlanego itp.,

w zakresie prowadzonych spraw.

12.Prowadzenie wszelkich spraw administracyjnych związanych z zarządzaniem

nieruchomościami.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku

1. praca w siedzibie pracodawcy oraz w terenie,

2. samodzielne stanowisko pracy,

3. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,

Wymagane dokumenty

1. list motywacyjny,

2. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz

kwalifikacje zawodowe.

3. oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania

pracy na wskazanym stanowisku,

4. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z

oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

( w przypadku wyboru kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia

zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),

5. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz

korzystania z pełni praw publicznych,

6. kwestionariusz osobowy w wersji dla osoby ubiegajacej się o zatrudnienie

( Rozporzadzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009 r,

zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców

dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu

prowadzenia akt osobowych pracownika- Dz.U. Nr 115 poz.971),

7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych

do celów rekrutacji ( zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.,o ochronie

danych osobowych – Dz. U. z 2016 r. poz. 922).

Miejsce i termin składania dokumentów

Wymagane dokumenty ( z oznaczeniem nadawcy) należy:

1. składać w zamkniętych kopertach do dnia 15 marca 2019 r.,

w sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

ul. A. Mickiewicza 38

59-630 Mirsk

lub:

2. przesłać pocztą do dnia 15 marca 2019 r. (decyduje data wpływu do Zakładu)

na adres :

Zakład Gospodarki Komunalnej

i Mieszkaniowej w Mirsku

ul. A. Mickiewicza 38

59-630 Mirsk

 

z dopiskiem " Nabór na stanowisko Kierownik działu ADM "

Pozostałe informacje

1. dokumenty przesłane drogą elektroniczną oraz dokumenty, które wpłyną

do Zakładu niekompletne lub po określonym terminie składania

dokumentów nie będą rozpatrywane,

2. dokumenty przedstawione w naborze nie będą zwracane,

3. postępowanie konkursowe składa sie dwóch etapów:

I etap-weryfikacja dokumentów aplikacyjnych,

II etap- sprawdzenie znajomości przepisów prawa i obsługi komputerów oraz rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami,

4. osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o

naborze oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną

poinformowane indywidualnie i zaproszone na II etap naboru,

5. informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu

Informacji Publicznej (http://bip.mirsk.pl), oraz na tablicy ogłoszeń

w budynku Zakładu.

 

 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 01.03.2019r.
Dokument wytworzony przez: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 marca 2019 10:09
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Kuźniar
Ilość wyświetleń: 1520
01 marca 2019 10:09 (Radosław Kuźniar) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::