Nabór pracowników

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urządnicze w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku - Stanowisko – ds. windykacji i obsługi sekretariatu.

 

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urządnicze

w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku

 

Jednostka

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

  ul. Adama Mickiewicza 38

  59-630  Mirsk

Określenie stanowiska

Stanowisko –  ds. Windykacji i obsługi sekretariatu

Termin składania dokumentów

 

2 grudzień 2022 do godziny 15:00

Ilość etatów

1

Wymiar czasu pracy

Pełny wymiar czasu pracy

Wymagania związane ze stanowiskiem

1.Wymagania niezbędne - konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:

   1) Wykształcenie średnie lub średnie branżowe, preferowane wyższe o specjalności                   

        administracja, ekonomia lub prawo;

   2) Obywatelstwo polskie;

   3) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

   4) Brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ściganie z

       oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

   5) Nieposzlakowana opinia;

   6) Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera oraz programów użytkowych

       ( Exel , Word );

   7) Znajomość zagadnień z zakresu Kodeksu Postępowania Administracyjnego, 

        egzekucji należności, realizacji czynności windykacyjnych.

 

2. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne  

    wykonywanie  zadań na stanowisku:

   1) Znajomość przepisów prawa w zakresie obsługi kancelaryjnej jednostki    

        budżetowej oraz w zakresie:

       - Kodeksu cywilnego

       - Kodeksu postępowania administracyjnego

       - Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji  

    2) Doświadczenie zawodowe z zakresu obsługi kancelaryjnej oraz z zakresu windykacji

        należności, prowadzenia postępowania egzekucyjnego w administracji;

    3) Staż pracy minimum 3 lata; 

    4) Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,

       odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i obowiązkowość przy realizacji zadań,

   5) Prawo jazdy kategorii B będzie dodatkowym atutem.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

 1. Prowadzenie całości spraw związanych z procesem windykacyjnym i nie 

      dopuszczanie do przedawnień zaległości;

 2. Prowadzenie całości spraw związanych z rejestrem dłużników, z

     upomnieniami, wezwaniami do zapłaty, rozwiązywaniem umów najmu,

     pozwów do Sądu, wniosków do Komornika, umorzeń czynszowych itp.;

 3. Sporządzanie i rejestr ugód płatniczych;

 4. Obsługa interesantów jednostki;

 5. Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej;

 6. Prowadzenie rejestru faktur;

 7. Prowadzenie zbioru zarządzeń i regulaminów funkcjonujących w jednostce;

 8. Prowadzenie całości spraw związanych z obsługą sekretariatu jednostki;

 9. Inne obowiązki wynikające ze stanowiska.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku

 1.  Praca w siedzibie pracodawcy;

 2.  Samodzielne stanowisko pracy;

 3.  Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;

 4.  Wynagrodzenie miesięczne zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników

      Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku;

 5.  Nagroda jubileuszowa począwszy od 20 lat pracy;

 6.  Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13";

 7.  Dodatek za wieloletnią pracę;

 8.  Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych.

 

Dodatkowa informacja

W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

w związku z powyższym pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile w wyniku naboru znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania dodatkowe.

Kandydat, który zamierza skorzystać z powyższego uprawnienia zobowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wymagane dokumenty

 1. List motywacyjny;

 2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje 

    zawodowe;

 3. Oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na

    wskazanym stanowisku;

 4. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia

    publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    (w przypadku wyboru kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia

    zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego);

 5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz

    korzystania  z pełni praw publicznych;

 6. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegajacej się o zatrudnienie;

 7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych

    do celów rekrutacji  o treści: zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu

    Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony

    osób fizycznychw związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie

    swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne

    rozporządzenie o ochronie danych osobowych)- Dz. U. UE. L 119 z 04.05.2016) oraz

    ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2019 r. , poz.

    1781) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb

    aktualnie prowadzonej rekrutacji na stanowisko ds. Windykacji i obsługi sekretariatu

    danych osobowych – Dz. U. z 2016 r. poz. 922).

Miejsce i termin składania dokumentów

Wymagane dokumenty ( z oznaczeniem nadawcy) należy:

1. Składać w zamkniętych kopertach do dnia 2 grudnia 2022r., do godz. 15:00

    w sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

    ul. A. Mickiewicza 38

    59-630  Mirsk

     lub:

2. przesłać pocztą do dnia 2 grudnia 2022 r. (decyduje data wpływu do

    Zakładu) na adres :

    Zakład Gospodarki Komunalnej

    i Mieszkaniowej w Mirsku

    ul. A. Mickiewicza 38

    59-630  Mirsk

z dopiskiem " Nabór na stanowisko ds. Windykacji i obsługi sekretariatu".

Pozostałe informacje

 1. Dokumenty przesłane drogą elektroniczną oraz dokumenty, które wpłyną do Zakładu

     niekompletne lub po określonym terminie składania dokumentów nie będą

     rozpatrywane;

 2. Dokumenty przedstawione w naborze nie będą zwracane;

 3. Postępowanie konkursowe składa sie  dwóch etapów: I etap-weryfikacja

    dokumentów aplikacyjnych, II etap- sprawdzenie znajomości przepisów

    prawa oraz rozmowa kwalifikacyjna z  kandydatami;

 4. Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o

    naborze oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną

    poinformowane indywidualnie i zaproszone na II etap naboru,

 5. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu

    Informacji Publicznej (http://bip.mirsk.pl), oraz na tablicy ogłoszeń

    w budynku Zakładu.

 

KLAUZULA INFORMACJA DLA KANDYDATA NA STANOWISKO W ZAKŁADZIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W MIRSKU

 

Działając na podstawie art. 13.1 RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/48/WE wobec uzyskania od Pani/Pana  danych osobowych, prosimy o zapoznanie się poniższą informacją:

1. Administratorem danych osobowych (ADO) będzie Burmistrz Miasta i Gminy Mirsk: 59-630 Mirsk, Plac Wolności 39: e-mail gmina@mirsk.pl : tel. 756470440 a podmiotem przetwarzającym te dane będzie Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej z siedzibą 59-630 Mirsk ul. Mickiewicza 38 NIP: 616-00-03-973, REGON :000932672, telefon 75783 44 67, adres email: zgkim_mirsk@wp.pl ,

2. Inspektorem ochrony danych (IOD) – Alicja Jaszczyszyn, e-mail: rodo@mirsk.pl adres do korespondencji: 59-630 Mirsk, Plac Wolności 39,

3. Cel przetwarzania: dla realizacji procesu rekrutacji w związku ze złożoną ofertą dotyczącą naboru na wolne stanowisko pracy,

4. ADO nie przewiduje przekazania uzyskanych danych osobowych innym odbiorcom poza pracownikami Zakładu  zgodnie z postępowaniem właściwym w sprawie. W przypadku ujawnienia się konieczności przekazania danych odbiorcom innym niż w zdaniu poprzedzającym, zostanie Pani/Pan odrębnie poinformowany.

5. ADO nie przewiduje przekazania uzyskanych danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. W przypadku takiego zamiaru zostanie Pani/Pan odrębnie poinformowany.

6. ADO przewiduje profilowanie kandydatów w oparciu o dane będące w posiadaniu stanowiska pracy ds. kadr, które będzie polegać na wykorzystaniu danych osobowych do oceny kandydatów,

7. Czas przetwarzania danych osobowych wiązać się będzie z właściwą procedurą prawną i przepisami prawa upoważniającymi do zachowania i archiwizacji pozyskanych danych,

8. Ma Pani/Pan prawo do wglądu do swojej aplikacji i uzyskanie z niej kopii wybranych dokumentów (art.15 RODO), żądania ich sprostowania (art. 16 RODO), wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych niezgodnie z przepisami i niniejszą informacją (art.18 RODO),

9. ADO informuje jednocześnie, iż na podstawie art.77 RODO ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych: Urząd Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2: tel. 22 531 03 00, dotyczącej niezgodności przetwarzania pozyskanych danych osobowych z RODO.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 listopada 2022 08:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Kuźniar
Ilość wyświetleń: 606
21 listopada 2022 08:40 (Radosław Kuźniar) - Dodanie załącznika [sdevelop_in22111714220.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
21 listopada 2022 08:39 (Radosław Kuźniar) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::