Komunikaty

Zawiadomienie - obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy Mirsk o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Budowa dwóch elektrowni fotowoltaicznych każda o mocy do 1 MWp wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach oznaczonych ewidencyjnie nr 154 oraz 155, obręb Mlądz, gmina Mirsk, powiat lwówecki, województwo dolnośląskie”.

 

 

ROŚ. 6220.10.2020.2/2021                                                                                                         Mirsk, dnia 08.01.2021 r.

 

ZAWIADOMIENIE - OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego

 

Na podstawie art. 61 § 1, 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256 ze zm.), zwanej dalej k.p.a. w związku z art. 73 ust 1 i art. 74 ust. 3, ust. 3a ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020, poz. 283 ze zm.), zwanej dalej „ustawą o udostępnieniu informacji” Burmistrz Miasta i Gminy Mirsk


zawiadamia

 

że na wniosek złożony w dniu 03. 12. 2020 r. do tut. Urzędu, uzupełniony ostatecznie pismem z dnia 30. 12. 2020 r. przez firmę ABSOLUT Sp. z o.o., ul. Śliczna 7, 50-566 Wrocław zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Budowa dwóch elektrowni fotowoltaicznych każda o mocy do 1 MWp wraz z infrastrukturą towarzyszącą na  działkach oznaczonych ewidencyjnie nr 154 oraz 155, obręb Mlądz, gmina Mirsk, powiat lwówecki, województwo dolnośląskie”.

 

Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt 54 lit. b rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839).

 

Jednocześnie zawiadamiam strony postępowania, o wystąpieniu do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego we Lwówku Śląskim oraz do Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Dyrektor Zarządu Zlewni we Lwówku Śląskim o wydanie opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby  - co do zakresu raportu o oddziaływaniu na środowisko oraz ewentualnego uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska we Wrocławiu i organem właściwym w sprawach ocen wodnoprawnych Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie Dyrektorem Zarządu Zlewni we Lwówku Śląskim.

 

Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

 

W świetle art. 33 k.p.a. strona może działać przez pełnomocnika, którym może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych; pełnomocnik, który doręcza oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa do akt.

 

Zgodnie z art. 40 k.p.a. pisma doręcza się stronie, a gdy strona działa przez przedstawiciela – temu przedstawicielowi. Jeżeli ustanowiono kilku pełnomocników, doręcza się pisma tylko jednemu pełnomocnikowi. Strona może wskazać takiego pełnomocnika. Strona, która nie ma miejsca zamieszkania lub zwykłego pobytu albo siedziby w Rzeczypospolitej Polskiej, innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej albo państwie członkowskim  Europejskiej Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, jeżeli nie ustanowiła pełnomocnika do prowadzenia sprawy zamieszkałego w Rzeczypospolitej Polskiej i nie działa za pośrednictwem konsula Rzeczypospolitej Polskiej, jest obowiązana wskazać w Rzeczypospolitej Polskiej pełnomocnika do doręczeń, chyba że doręczenie następuje za pomocą środków komunikacji elektronicznej. W razie niewskazania pełnomocnika do doręczeń przeznaczone dla tej strony pisma pozostawia się w aktach sprawy ze skutkiem doręczenia.

 

W oparciu o przepisy art. 10 § 1 oraz art. 73 i art. 79 § 2 k.p.a. w każdym stadium postępowania strona ma prawo czynnego udziału, wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów, przeglądania akt spraw. W przedmiotowej sprawie strona może zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia, składać wnioski w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, Pl. Wolności 39, pok. nr 8 w godzinach pracy od poniedziałku do piątku w godzinach od 730 do 1530, tel. 75 6470 445 (osobiście, na piśmie, przez pełnomocnika) w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.

 

Wyjaśnienia i wnioski – złożone w terminie – zostaną wnikliwie rozpatrzone i w miarę ich zasadności uwzględnione przy rozstrzyganiu sprawy decyzją administracyjną.

 

Zgodnie z art. 41§ 1 k.p.a. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu; zgodnie z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowy adresem ma skutek prawny.

 

Liczba stron postępowania w przedmiotowej sprawie przekracza 10, zatem zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji stosuje się przepisy art. 49 k.p.a.

 

Zawiadomienie zostanie zamieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, na tablicy ogłoszeń Sołectwa Mlądz (za pośrednictwem Sołtysa Mlądza), na tablicy ogłoszeń Sołectwa Rębiszów (za pośrednictwem Sołtysa Rębiszowa).

 

Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w BIP.

 

W nawiązaniu do postanowień art. 61 § 5 k.p.a. odnośnie przetwarzania danych osobowych informuję, że na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych zwanego „RODO”, administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk przy Placu Wolności 39; 59-630 Mirsk jest Burmistrz Miasta i Gminy Mirsk.

 

Ze szczegółami dotyczącym przetwarzania danych osobowych mogą się Państwo zapoznać na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy Mirsk (https;//bip.mirsk.pl/www.mirsk.pl) w zakładce Ochrona Danych Osobowych.

 

Dane o przedłożonym wniosku zostały umieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach prowadzonym przez Burmistrza Miasta Gminy Mirsk.

 

Zawiadomienie – obwieszczenie o wszczęciu postępowania zostało udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej UMIG Mirsk w dniu 08. 01. 2021 r.

 

Burmistrz Miasta i Gminy Mirsk

/-/ Andrzej Jasiński

 

 

Otrzymują:

1. ABSOLUT Sp. z o.o. ul. Śliczna 7, 50-566 Wrocław

2. Strony postępowania – poprzez obwieszczenie zgodnie z art. 49 k.p.a.

3. a/a

 

Sprawę prowadzi:

Aneta Szabla

Insp. ds. rolnictwa ochrony środowiska, tel. 75 64 70 445

 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 08.01.2021r.
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. rolnictwa i ochrony środowiska
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Aneta Szabla
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 stycznia 2021 11:24
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Kuźniar
Ilość wyświetleń: 1126
08 stycznia 2021 11:25 (Radosław Kuźniar) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 stycznia 2021 11:25 (Radosław Kuźniar) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 stycznia 2021 11:24 (Radosław Kuźniar) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::