Przetargi

Budowa przedsionka wejściowego z instalacją elektryczną i oświetleniem terenu sztolni św. Leopolda w Krobicy

Ogłoszenie o zamówieniu na roboty budowlane o wartości poniżej 5.000.000 EURO 

GMINA  MIRSK,  59-630 Mirsk,  Plac Wolności 39

tel. 75 6470440, fax: 75 6470469,  www.mirsk.pl  e:mail: gmina@mirsk.pl

 

ogłasza przetarg nieograniczony na:

 

1. Nazwa zadania:

 

Budowa przedsionka wejściowego z instalacją elektryczną i oświetleniem terenu sztolni św. Leopolda w Krobicy.

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  

Roboty budowlane – kod: 45000000-7

Roboty instalacyjne elektryczne – kod: 45310000-3

 

2. Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest budowa przedsionka wejściowego z wewnętrzna instalacja elektryczną oraz oświetlenie terenu sztolni św. Leopolda, położonej na działce ewidencyjnej nr 183, obręb Krobica.

1) Przedsionek wejściowy do sztolni św. Leopolda:

Przedsionek ekspozycyjny w konstrukcji żelbetowej na rzucie prostokąta o wymiarach w świetle ścian 5,0×6,5 m i średniej wysokości2,50 m. Obiekt ten będzie zabezpieczony masą hydroizolacyjną przed wilgocią i obsypany ziemią. Frontowa ściana będzie obłożona naturalnym kamieniem (przyklejony i zabezpieczony przed wpływami atmosferycznymi żywicą epoksydową do wiązania kruszywa, łupek łyszczykowy) o zróżnicowanej grubości w układzie poziomym (zgodnie z rysunkiem elewacji). Wejście do sztolni zabezpieczone będzie drewnianymi drzwiami ozdobionymi okuciami stalowymi i emblematem górniczym. W celu zabezpieczenia dopływu świeżego powietrza do sztolni zaprojektowano otwory wlotowe w ścianie frontowej zabezpieczone stalowymi kratami wentylacyjnymi. Strop i posadzka będą chronione przed przemarzaniem i wysadzaniem posadzki oraz kondensacja i wykraplaniem pary wodnej na stropie warstwą ocieplenia (styrodur 5-8 cm).

Wewnątrz pomieszczenia przewidziano wykonanie dwóch, równolegle poprowadzonych do podłużnych ścian przedsionka, murów z łupka serycytowego z zabudowanych w nich wnękami na tablice informacyjne i eksponaty historyczne z górnictwa rud metali nieżelaznych. Wykończenie wnętrza – mur i okładziny z łupka serycytowego, sufit, wnęki i ściana frontowa od wewnątrz otynkowane i pomalowane na biało.

powierzchnia zabudowy –37,26 m²

powierzchnia użytkowa –25,75 m²

kubatura –122,34 m³

2) Instalacja elektryczna i oświetlenie terenu sztolni św. Leopolda:

Zakres robót elektrycznych na terenie działki ewidencyjnej nr 183 obręb Krobica z lokalizacją sztolni św. Leopolda obejmuje:

- rozdział energii elektrycznej i linie zasilające rozdzielnice zlokalizowane w wiacie turystycznej i przedsionku wejściowym do sztolni,

- instalację  oświetleniową  z  oprawami  i  gniazdami  wtykowymi  wewnątrz  pomieszczenia przedsionka wejściowego,

- instalacje oświetlenia terenu z 10 lampami parkowymi,

- instalacje uziemiającą z ochrona przed przepięciami i porażeniem prądem elektrycznym,

- zasilanie rezerwowe odbiorników energii elektrycznej za pomocą agregatu pradotwórczego.

 

Szczegółowy zakres robót określa opis techniczny i rysunki wykonawcze z września 2011r. opracowane przez KGHM CUPRUM, Centrum Badawczo-Rozwojowe z siedzibą przy ul. Gen. Wł. Sikorskiego 2-8, 53-659 Wrocław, stanowiące załączniki do wniosku. 

 

3. Wymagany termin wykonania: do 10.08.2012r.

 

4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 Ustawy.

 

5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 10, cena specyfikacji 10,- zł.

 

6. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:

Tadeusz Nowik – Inspektor ds. inwestycji  w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku  730 – 1530  tel.  75 6470457, e-mail: nowik@mirsk.pl

 

7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem  „Oferta przetargowa na –  budowę przedsionka wejściowego z instalacją elektryczną i oświetleniem terenu sztolni św. Leopolda w Krobicy” należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat) do dnia 14.06.2012 do godz. 10:00.

 

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej lub oferty wariantowej.

 

9. Wadium przetargowe wynosi 4.500 zł. – Wadium wnoszone  w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PKO BP Gryfów Śl. o nr. 58102021 240000 810200 111 468.

 

10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

a)  posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

b)   posiadania wiedzy i doświadczenia,

c)    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

d)   sytuacji ekonomicznej i finansowej,

e)    nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą  „spełnia – nie spełnia”.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

 

10.1.W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:

a)    oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,

b)   aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,

c)      aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

 

d)      aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

10.2. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia.

Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem podobnych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

W wykazie należy umieścić remont lub budowę co najmniej dwóch budynków o których mowa w art. 3 pkt 2 Ustawy z dnia 07 lipca 1994r. prawo budowlane, w tym jeden budynek użyteczności publicznej przeznaczony do wykonywania funkcji: służby zdrowia, oświaty, nauki, kultury, turystyki, sportu, lub inny o wartości nie mniejszej niż  200.000,00 PLN brutto, łącznie z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, (wykonane zadania w podanym zakresie, potwierdzone referencjami).

 

10.3. W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest:

 

1)   Dysponowanie przez wykonawcę sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, a określonym w kosztorysowych normach nakładów rzeczowych (KNNR) użytych do wyceny robót. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym należącym do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

2)   Dysponowanie przez wykonawcę kadrą techniczna w osobach kierownika budowy i kierownika branży elektrycznej posiadających uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej elektrycznej, łącznie z kopią uprawnień budowlanych i zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia należących do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:

a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

b) kopie uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez ich adresatów.

c) pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

10.4. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art. 22 i 24 Pzp. Ponadto wykonawca powinien  przedstawić opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia  ww. warunek mogą spełnić łącznie.

 

 

 

 

10.5. W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art. 24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.

 

11. Otwarcie ofert nastąpi dnia 14.06.2012r o godz. 10:15 w  siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).

 

12.  Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

 

13.  Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: 

cena ryczałtowa   –  80 %

termin wykonania – 20%

 

14.  Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

 

15.  Zamawiający  nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

 

16.  Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.

 

17. Ogłoszenie zostało umieszczone na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 178952-2012  i nr 179360-2012 z dnia 30.05.2012r.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 30.05.2012r.
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Tadeusz Nowik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 30 maja 2012 11:31
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tadeusz Nowik
Ilość wyświetleń: 2534
05 czerwca 2012 12:39 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [rysunki_architektury_przedsionka.rar] do dokumentu.
05 czerwca 2012 12:38 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [proj___wykonawczy__przedsionek_architektura.pdf] do dokumentu.
05 czerwca 2012 12:37 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [uzupelnienie_siwz.doc] do dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::