Przetargi

Przetarg nieograniczony na: „Wykonanie przedszkolnego placu zabaw przy przedszkolu publicznym w Mirsku".

O G Ł O S Z E N I E

 o zamówieniu na roboty budowlane  - wartości poniżej 5.000.000 EURO

 

GMINA  MIRSK,  59-630 Mirsk,  pl. Wolności 39

tel. 75 64 70 440, fax: 75 64 70 469,  www.mirsk.pl  e:mail: gmina@mirsk.pl

 

ogłasza przetarg nieograniczony na:

 

1. Nazwa zadania: „Wykonanie przedszkolnego placu zabaw przy przedszkolu publicznym w Mirsku”


Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112710-5  


2. Określenie przedmiotu zamówienia


Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przygotowaniem terenu , wykonaniem fundamentów oraz montażem nowych urządzeń do ćwiczeń , gier i zabaw dla dzieci w wieku od 3 do 12 lat.


W zakres projektu wchodzą następujące elementy:


1) Roboty przygotowawcze terenu pod montaż nowych urządzeń placu zabaw w tym : rozbiórka istniejących urządzeń,  roboty pomiarowe i niwelacja terenu . 


2) Wykonanie fundamentów dla montażu urządzeń placu zabaw .


3) Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw :huśtawka podwójna opona 1szt , huśtawka podwójna drewno 1 szt, karuzela tarczowa 150 cm 1szt, zestaw Smerf sprawnościowy1szt, huśtawka bujaczek kogut-struś 2szt, trap z siatką 1szt, huśtawka bujaczek podwójny 1szt, platforma1szt, huśtawka bujaczek koniczynka 1szt, domek z gankiem i tablicą 1szt, domek z piaskownicą 1szt, ławki drewniano metalowe z oparciem 6 szt, kosz na śmieci 4 szt, regulamin placu zabaw 1szt.  


Szczegółowy zakres prac określa projekt zagospodarowania terenu przedszkolny plac zabaw z kwietnia 2011r. oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót opracowane Firmę  Projektowo-Usługową ART-ROC .


3. Wymagany termin wykonania:  do  30.09.2012r.


4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy PZP.


5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http://bip.mirsk.pl (Biuletyn Informacji Publicznej) lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 9. Cena specyfikacji 10 zł.


6. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:


Ewa Pachciarek  – Specjalista ds. remontów i inwestycji  w poniedziałki w godz. 800 – 1600

oraz od wtorku do piątku  730 – 1530  tel.  756470460   e-mail: remont@mirsk.pl 


7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem  „Oferta przetargowa na - Wykonanie przedszkolnego placu zabaw przy przedszkolu publicznym w Mirsku” należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat do dnia 09.08.2012r. do godz. 10:00.


8. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania oferty częściowej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.


9. Wadium przetargowe wynosi 2000,00 zł Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PKO BP Gryfów Śl.  nr 58 1020 2124 0000 8102 0011 1468  


10.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:


O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:


1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,


2) posiadania wiedzy i doświadczenia,


3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,


4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,


5) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.


Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą  „spełnia – nie spełnia”.


Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:


10.1. W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:


1) oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,


2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,


3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega opłacaniem   podatków  lub  zaświadczenia,  że  uzyska przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,


4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy  Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie,


10.2. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem podobnych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania . Do wykazu robót wykonawcy powinni dostarczyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, takie jak referencje , protokoły odbioru , itp.


W wykazie należy wykazać minimum jedno zadanie o podobnym charakterze o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto.


10.3. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp. Ponadto wykonawca powinien przedstawić opłacona polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wartości nie mniejszej nią 100 000,00 zł. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia  ww. warunek mogą spełnić łącznie.


10.4. W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest:


Dysponowanie przez wykonawcę sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, a określonym w kosztorysowych normach nakładów rzeczowych  użytych do wyceny robót.


Dysponowanie przez wykonawcę osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia .   Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia należących do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:


a) wykaz wszystkich osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,


b) pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).


10.5 W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania, na podstawie art.24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.


11.Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.08.2012r o godz.1045 w  siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).


12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.


13. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:  cena ryczałtowa   –  100 %


14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.


15. Zamawiający  nie przewiduje zawierania umowy ramowej.


16. Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.


17. Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 271614-2012  z dnia 26.07.2012r.


Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 26.07.2012
Dokument wytworzony przez: Specjalista ds. remontów i inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Ewa Pachciarek
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 lipca 2012 12:01
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ewa Pachciarek
Ilość wyświetleń: 2331
09 sierpnia 2012 14:09 (Ewa Pachciarek) - Dodanie załącznika [5zbiorcze_zestawienia_ofert_wzor.doc] do dokumentu.
26 lipca 2012 12:09 (Ewa Pachciarek) - Zmiana kolejności załączników.
26 lipca 2012 12:09 (Ewa Pachciarek) - Zmiana kolejności załączników.
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::