o zamówieniu na roboty budowlane - wartości poniżej 5.000.000 EURO
GMINA MIRSK, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39
tel. 75 64 70 440, fax: 75 64 70 469, www.mirsk.pl e:mail: gmina@mirsk.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na:
1. Nazwa zadania: „Wykonanie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Rębiszowie”
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112710-5
2. Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem nowego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Rębiszowie w ramach programu „Radosna Szkoła”.
W zakres projektu wchodzą następujące elementy:
1) Roboty przygotowawcze terenu pod montaż nowych urządzeń placu zabaw w tym rozbiórka istniejących urządzeń, roboty pomiarowe i niwelacja terenu , roboty ziemne pod wykonanie nowej nawierzchni syntetycznej .
2) Wykonanie nowej nawierzchni syntetycznej o powierzchni 166 m2 wraz z podbudową i obrzeżami .
3) Wykonanie trawników, żywopłotu z bukszpanu, nasadzeń krzewów ozdobnych oraz montaż furtki drewnianej.
4) Wykonanie fundamentów dla montażu urządzeń placu zabaw .
5) Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw : zestaw sprawnościowy Miluś 1 szt, huśtawka bocianie gniazdo1szt, huśtawka wagowa 2 osobowa 1szt, bujak na sprężynie 1szt, zestaw sprawnościowy Oczko 1 szt, ławki z oparciem 2 szt, kosz na śmieci 1 szt, regulamin placu zabaw 1szt.
Szczegółowy zakres prac określa projekt zagospodarowania terenu „Szklony mały plac zabaw” z czerwca 2012r. oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót opracowane Firmę Projektowo-Usługową ART-ROC .
3. Wymagany termin wykonania: do 30.09.2012r.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy PZP.
5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http://bip.mirsk.pl (Biuletyn Informacji Publicznej) lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 9. Cena specyfikacji 10 zł.
6.Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:
Ewa Pachciarek – Specjalista ds. remontów i inwestycji w poniedziałki w godz. 800 – 1600
oraz od wtorku do piątku 730 – 1530 tel. 756470460 e-mail: remont@mirsk.pl
7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem „Oferta przetargowa na - Wykonanie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Rębiszowie” należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat do dnia 09.08.2012r. do godz. 10:00.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania oferty częściowej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
9. Wadium przetargowe wynosi 4000,00 zł – Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PKO BP Gryfów Śl. nr 58 1020 2124 0000 8102 0011 1468
10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
5) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
10.1. W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:
1) oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyska przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.2. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem podobnych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania . Do wykazu robót wykonawcy powinni dostarczyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, takie jak referencje , protokoły odbioru , itp.
W wykazie należy wykazać minimum jedno zadanie o podobnym charakterze o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto.
10.3. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp. Ponadto wykonawca powinien przedstawić opłacona polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wartości nie mniejszej nią 100 000,00 zł. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.
10.4. W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest:
Dysponowanie przez wykonawcę sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, a określonym w kosztorysowych normach nakładów rzeczowych użytych do wyceny robót.
Dysponowanie przez wykonawcę osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia należących do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:
a) wykaz wszystkich osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
b) pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).
10.5 W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania, na podstawie art.24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.
11. Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.08.2012r. o godz.1015 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena ryczałtowa – 100 %
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.
15. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
16. Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.
17. Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 271954-2012 z dnia 26.07.2012r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk