Przetargi

Zapytanie ofertowe na wykonanie, dostawę i montaż 2 tablic pamiątkowych

Gmina Mirsk zaprasza PT Wykonawców do złożenia oferty cenowej na:

Wykonanie, dostawę i montaż na konstrukcji stalowej dwóch tablic pamiątkowych wykonanych na podłożu z blachy aluminiowej zabezpieczonej laminatem UV, o wymiarach:  szer. =100,0 cm,  wys. =80,0 cmwg. wzoru jak niżej i zasad wizualizacji RPO WD na lata 2007-2013, określonych w złączniku.

Tablice mocowane jako wolnostojące, w minimalnej odległość dolnej krawędzi tablic od ziemi (terenu gruntowego) – 150cm, na konstrukcji stalowej wchodzącej w zakres zamówienia, wykonanej z profili stalowych:

-  nogi o z rur stalowych o śr.50 mm,

- rama tablic z kątownika stalowego min. 30 x 30 x3 mmprzykręcana do nóg za pomocą śrub mocujących, tablice z napisem przymocowane do ramy za pomocą nitów lub śrub,

- całość konstrukcji wykonana ze stali ocynkowanej lub malowana proszkowo w kolorze RAL 9006 (srebrny – aluminiowy),

- konstrukcje zabetonowane w gruncie do głębokości80 cm. w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

 

Wzór napisu na tablicy:

 

Fundusze Europejskie – dla rozwoju Dolnego Śląska

 

 

25% powierzchni tablicy

(20,0 cm. wysokości)

 

Nazwa projektu/inwestycji:

 

„Rekultywacja obszarów zdegradowanych działalnością górnicza na terenie Gminy Mirsk oraz utworzenie ścieżki turystycznej – Śladami dawnego górnictwa kruszców

 

Beneficjent:

GMINA MIRSK

Plac Wolności 39, 59-630 Mirsk

tel: 75 6470440, fax: 75 6470469, e-mail: gmina@mirsk.pl,  www.mirsk.pl

 

 

czcionka: ARIAL CE

 

50% powierzchni tablicy

(40,0 cm. wysokości)

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską

ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 

w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego

dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013

 

czcionka: ARIAL CE

25% powierzchni tablicy

(20,0 cm. wysokości)

 

1) Ofertę na załączonym formularzu ofertowym należy złożyć w siedzibie Gminy Mirsk w terminie do dnia 22.04.2013r. do godz. 1600

2) Dopuszcza się przesłanie oferty w formie elektronicznie na adres: nowik@mirsk.pl lub faxem na nr 75 6470469 pod warunkiem, iż równocześnie oryginał oferty zostanie przesłany pocztą lub kurierem. Oferty nie potwierdzone oryginałem nie będą rozpatrywane.   

2) Wymaganym terminem wykonania i dostawy przedmiotu zamówienia jest dzień: 14.05.2013r.

3) Zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi w terminie do 7 dni od daty dostawy, montażu i wpływu faktury VAT.

4) Zapytanie cenowe ogłoszone zostało na stronie internetowej http://bip.mirsk.pl zakładka: Przetargi.

5) Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami oraz wszelkich wyjaśnień udziela: Tadeusz Nowik, Inspektor d/s inwestycji, tel. 75 6470457, e-mail: nowik@mirsk.pl

6) Wyniki zapytania cenowego na zasadach określonych przez Instytucję Zarządzającą RPO WD w formie – karty zamówienia B, zostaną umieszczone na stronie internetowej jw.

7) Wybranemu Wykonawcy zostanie złożone zlecenie na realizację przedmiotowego zamówienia w oparciu o przeprowadzoną procedurą i jego ofertę.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 12.04.2013r.
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Tadeusz Nnowik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 kwietnia 2013 11:36
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tadeusz Nowik
Ilość wyświetleń: 1998
12 kwietnia 2013 11:39 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [100129_zasady_wizualizacji_nss.pdf] do dokumentu.
12 kwietnia 2013 11:38 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [farmularz_ofertowy__zal_nr_1.doc] do dokumentu.
12 kwietnia 2013 11:37 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [zapytanie_ofertowe__scan.doc] do dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::