Przetargi

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na Wykonanie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Giebułtowie

                              Mirsk: 2013.08.02

IRI.271.05.2012.2
O G Ł O S Z E N I E

 o zamówieniu na roboty budowlane  - wartości poniżej 5.000.000 EURO

 

GMINA  MIRSK,  59-630 Mirsk,  Pl. Wolności 39

tel. 756470440, fax: 75 6470469,  www.mirsk.pl  e:mail: gmina@mirsk.pl

 

ogłasza przetarg nieograniczony na:

 

1.Nazwa zadania: „Wykonanie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Giebułtowie”

 Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

45112710-5  

2.Określenie przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem nowego placu  zabaw przy Szkole Podstawowej w Giebułtowie w ramach programu „Radosna Szkoła”.

W zakres projektu wchodzą następujące elementy:

1) Roboty   przygotowawcze   terenu   pod  montaż   nowych   urządzeń  placu  zabaw  w  tym  rozbiórka istniejących urządzeń,  roboty pomiarowe i niwelacja terenu , roboty ziemne  pod wykonanie nowej nawierzchni syntetycznej . 

2)Wykonanie nowej nawierzchni syntetycznej  o powierzchni 174,45 m2 wraz z podbudową i obrzeżami .

3)Wykonanie trawników, żywopłotu z bukszpanu oraz montaż furtki drewnianej dwuskrzydłowej.

4) Wykonanie fundamentów dla montażu urządzeń placu zabaw .

5) Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw : zestaw sprawnościowy dwie wieże jeden dach z mostem linowym prostym , ścianką wspinaczkową, schodami, modułem kółko i krzyżyk  szt 1, huśtawka bocianie gniazdo szt 1, huśtawka wagowa 2 osobowa 1szt, bujak na sprężynie 1szt, zestaw sprawnościowy Oczko 1 szt, ławki z oparciem 2 szt,  kosz na śmieci 1 szt, regulamin placu zabaw 1szt.  

Szczegółowy zakres prac określa projekt zagospodarowania terenu „Szkolny mały plac zabaw Radosna Szkoła” z czerwca 2013r. oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót opracowane Firmę  Projektowo-Usługową ART-ROC .

3.Wymagany termin wykonania:  do  10.10.2013r.

4.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy PZP.

5.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http://bip.mirsk.pl (Biuletyn Informacji Publicznej) lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 15. Cena specyfikacji 10 zł.

6.Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:

Ewa Pachciarek  – Specjalista ds. remontów i inwestycji  w poniedziałki w godz. 800 – 1600

oraz od wtorku do piątku  730 – 1530  tel.  756470443   e-mail: remont@mirsk.pl 

7.Oferty w zamkniętych kopertach z napisem  „Oferta przetargowa na - Wykonanie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Giebułtowie” należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat) do dnia 20.08.2013r. do godz. 10:00.

8.Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania oferty częściowej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

9.Wadium przetargowe wynosi 5000,00 zł Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PKO BP Gryfów Śl.  nr 58 1020 2124 0000 8102 0011 1468  

 

10.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1)     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2)     posiadania wiedzy i doświadczenia,

3)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4)     sytuacji ekonomicznej i finansowej,

5)     nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą  „spełnia – nie spełnia”.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

10.1.W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:

1)       oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,

2)       aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,

3)       aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega opłacaniem   podatków  lub  zaświadczenia,  że  uzyska przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

4)       aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy  Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

10.2. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem podobnych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania . Do wykazu robót wykonawcy powinni dostarczyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, takie jak referencje , protokoły odbioru , itp.

W wykazie należy wykazać minimum jedno zadanie o podobnym charakterze o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto.

10.3. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp. Ponadto wykonawca powinien przedstawić opłacona polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia  ww. warunek mogą spełnić łącznie.

10.4. W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest:

Dysponowanie przez wykonawcę sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, a określonym w kosztorysowych normach nakładów rzeczowych  użytych do wyceny robót.

Dysponowanie przez wykonawcę osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia - wymagane jest zatrudnienie na dzień złożenia oferty minimum 5 osób. Wykonawca przedstawia wykaz wszystkich osób, które będą wykonywały zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności.    W wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wymagane jest wykazanie jednej osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy.    Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia należących do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:

a)      wykaz wszystkich osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

b)      oświadczenie, że osoby która będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadają stosowne uprawnienia,

c)      pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

10.5W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania, na podstawie art.24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.

11.Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.08.2013r. o godz.1030 w  siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).

12.Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

13.Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:  cena ryczałtowa   –  100 %

14.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

15.Zamawiający  nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

16.Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.

17.Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 311610-2013  z dnia  02.08.2013r.


                                                                                                                                                         Burmistrz Miasta i Gminy Mirsk

                                                                                                                                                                      Andrzej Jasiński

  

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 02.08,2013r
Dokument wytworzony przez: Specjalista ds. remontów i inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Ewa Pachciarek
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 sierpnia 2013 13:34
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ewa Pachciarek
Ilość wyświetleń: 2280
20 sierpnia 2013 15:04 (Ewa Pachciarek) - Dodanie załącznika [6zbiorcze_zestawienia_ofert.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
02 sierpnia 2013 13:46 (Ewa Pachciarek) - Dodanie załącznika [przedmiar_fidic_rebskpgie.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
02 sierpnia 2013 13:45 (Ewa Pachciarek) - Usunięcie załącznika [przedmiar_fidic_rebskpgie.rtf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::