Przetargi

Zapytanie ofertowe na opracowania Studium Wykonalności i Wniosku aplikacyjnego dla Projektu pn: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Mirsk”,

 

 

Gmina Mirsk zwraca się do PT Wykonawców, gotowych wykonać usługę w zakresie opracowania Studium Wykonalności i Wniosku aplikacyjnego dla Projektu pn: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Mirsk”, planowanego do realizacji ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego (RPO WD) na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa 3 – Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.3 – Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałanie 3.3.3 – Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – konkurs dla beneficjentów realizujących przedsięwzięcia na terenie Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Aglomeracji Jeleniogórskiej (ZIT AJ).

 

Nabór wniosków o dofinansowanie realizacji projektów nr RPDS.03.03.03-IZ.00.02-065/16 ukazał się na stronie internetowej www.rpo.dolnyslask.pl, www.zitaj.jeleniagora.pl oraz na portalu Funduszy Europejskich: www.funduszeeuropejskie.gov.pl w dniu 29.02.1016r.

 

I. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia.

 

1. Nazwa zamówienia:

Studium Wykonalności i Wniosek aplikacyjny dla Projektu pn: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Mirsk”.

 

2. Opis przedmiotu zamówienia:

 

W zakres Projektu termomodernizacji wchodzą następujące obiekt.

a)  Posiadające pozwolenia na budowę:

1)  Przedszkole Publiczne przy ul. Betleja 27 w Mirsku,

2)  Świetlica dziecięca przy ul. Betleja 28 w Mirsku,

3)  Szkoła Podstawowa w Giebułtowie,

4)  Szkoła Podstawowa w Rębiszowie,

5) Szkoła Podstawowa w Krobicy (ze względu na planowaną likwidację szkoły, Zamawiający  zastrzega sobie możliwość wyłączenia obiektu z Projektu termomodernizacji),

6) Budynek biurowy Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej przy ul. Mickiewicza 38 w Mirsku,

7) Budynek socjalny na stadionie miejskim przy ul. Mickiewicza 27 w Mirsku,

8) Kotłownia olejowa z instalacja c.o. dla budynków przy pl. Wolności 39 i 40 w Mirsku.

 

b) Realizowane na zgłoszenie robót:

1) Budynek Użyteczności Publicznej w Rębiszowie,

2) Budynek Posterunku Policji przy ul. Sikorskiego 5 w Mirsku,

3) Kotłownia w Zespole Szkół Licealno-Gimnazjalnych przy ul. Wodnej 2 w Mirsku

4) Instalacja solarów słonecznych do ciepłej wody użytkowej dla Szkoły Podstawowej przy ul. Betleja 32 w Mirsku.

 

3. Dokumentacja w posiadaniu Zamawiającego:

1) Audyty energetyczne, kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót,  projekty budowlane z aktualnymi pozwoleniami na budowę i zgłoszeniami robót dla wszystkich obiektów objętych zamówieniem.

 

2) Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Mirsk obejmujący przedmiotowe zadanie inwestycyjne, przyjęty do realizacji Uchwałą nr XV/92/15 Rady Miejskiej Gminy Mirsk z dnia 29 grudnia 2015r.

 

II. Informacje o procedurze zapytania ofertowego:

 

1) Ofertę na załączonym formularzu ofertowym należy złożyć w siedzibie Gminy Mirsk w terminie do dnia 15.02.2016r. do godz. 15:00  w formie pisemnej osobiście lub listownie w zaklejonych kopertach z napisem „OFERTA – ZP.271.07.2016”. Dopuszcza się przesłanie oferty w formie elektronicznie na adres: inwestycje@mirsk.pl lub faxem na nr 75 6470469 pod warunkiem, iż równocześnie oryginał oferty zostanie przesłany pocztą lub kurierem. Oferty nie potwierdzone oryginałem nie będą rozpatrywane.

 

2) Zaleca się zainteresowanym  Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów użyteczności publicznej objętych zamówieniem.

 

3) Przy wyborze wykonawcy Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

Kryterium 1 - cena brutto – 50% (50 pkt)

Kryterium 2 - doświadczenie – 30% (30 pkt)

Kryterium 3 – termin wykonania – 20% (20 pkt)

 

Przy ocenie oferty w kryterium 2, Zamawiający będzie brał pod uwagę ilość wdrożonych do dofinansowania wniosków aplikacyjnych dla wszystkich działań realizowanych ze środków RPO na lata 2007-2013, przy minimalnej ilości 5 wniosków.

Maksymalną ilość 30 punktów otrzyma ten Wykonawca, który wykaże największą ilość wdrożonych wniosków. Ilość punktów dla pozostałych Wykonawców będzie proporcjonalne zmniejszona do minimalnej ilości 5 wniosków.

W celu wykazania spełnienia wymogów kryterium doświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest do formularza doświadczenia zawodowego (załącznik nr 2) dołączyć listy referencyjne od Zamawiających realizujących projekty ze środków RPO z informacją o wdrożeniu wniosku aplikacyjnego do dofinansowania.

 

Zamawiający określa graniczny termin do oceny oferty w kryterium 3 (skuteczne złożenie za pośrednictwem aplikacji Generatora wniosków) na dzień 15.04.2016r. Maksymalną ilość 20 punktów otrzyma ta oferta, która wykaże najkrótszy termin wykonania zamówienia. Ilość punktów pozostałych oferty będzie proporcjonalne zmniejszona do najdłuższego terminu.  

 

4) Zapytanie ofertowe  ogłoszone  zostało  na  stronie  internetowej http//bip.mirsk.pl zakładka: Przetargi.

 

5) Osobą upoważnione do kontaktów z oferentami oraz wszelkich wyjaśnień udziela:

Tadeusz Nowik - inspektor ds. inwestycji Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk, pok. 10,  tel. 75-6470457, fax: 75 6470469, e-mail: inwestycje@mirsk.pl,

 

6) Wyniki procedury zapytania ofertowego zostaną umieszczone na stronie internetowej jw.

 

7) Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na zasadach określonych w formularzu  stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej procedury.

 

8) W prowadzonym postępowaniu badania rynku nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 907 z póź. zmianami).


 

 

Załącznikami do zapytania są:

1. Formularz ofertowy,

2. Formularz doświadczenie zawodowe,

3. Formularz umowy,

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 03.02.2016r.
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Tadeusz Nowik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 lutego 2016 13:30
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tadeusz Nowik
Ilość wyświetleń: 4465
17 lutego 2016 12:48 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [wykaz_ofert_otwartych_w_dniu_16_02_2016r.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 lutego 2016 12:48 (Tadeusz Nowik) - Usunięcie załącznika [wykaz_ofert_otwartych_w_dniu_16_02_2016r.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 lutego 2016 12:15 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [wykaz_ofert_otwartych_w_dniu_16_02_2016r.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::