Przetargi

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku - Badanie rynku na zakup i dostawę sukcesywną miału węglowego do kotłowni administrowanych przez ZGKiM w Mirsku.

 

BADANIE RYNKU

   NA ZAKUP I DOSTAWĘ SUKCESYWNĄ MIAŁU WĘGLOWEGO   

  DO KOTŁOWNI ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGKiM W MIRSKU

 

 

W  związku z zamiarem  sukcesywnego zakupu  miału węglowego w ilości 136 ton do następujących administrowanych kotłowni:


- Baza Zakładu przy ul. Mickiewicza nr 38 w Mirsku –w ilości  56 t


- Kotłowania przy Placu Wolności nr 40  w Mirsku w ilości – 80 t


zwracamy się  do PT Wykonawców  gotowych wykonać dostawę o złożenie oferty.

 

I. ZAMAWIAJACY:

 

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku,  59-630 Mirsk ul. Mickiewicza 38,  NIP 616-00-03-973, REGON 000932672, tel 75 78 34 252.

 

II. Nazwa zamówienia:


1. Sukcesywna  dostawa i wyładunek miału węglowego w ilości  136 ton w tym ;


- do bazy zakładu przy ul. Mickiewicza nr 38 w Mirsku w ilości 56 t. 


- do kotłowni przy Placu Wolności nr 40 w Mirsku w ilości 80 t.


2. Jednorazowa dostawa do dwóch obiektów nie może  przekraczać 25 ton w tym do kotłowni przy ul. Mickiewicza 38 w ilości do  10 ton, do kotłowni przy Placu Wolności nr 40 w ilości do 15 ton, przy czym szerokość wjazdu  dla pojazdu dostawczego wynosi 2,70 m.


3. Wymagane  są następujące normy jakościowe miału węglowego:


Typ węgla 31.2 lub 32.1


- wartość opałowa 22 MJ/kg


- zawartość popiołu – do 12 %


- całkowita zawartość wilgoci w stanie roboczym  do 15 %


- zawartość siarki do 1%


Miał węglowy musi być wolny od zanieczyszczeń w postaci kamienia, domieszek mułów i łupek.


4. Termin wykonania zamówienia od 02.01.2017 r. do 31.12.2017 r.

         

III. Opis warunków udziału w postępowaniu.

          

1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.


2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie  oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówień.


3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

 IV.  Informacja o procedurze zapytania ofertowego:

 

1. Ofertę  na załączonym formularzu ofertowym należy złożyć w zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Koperta powinna być opieczętowana  pieczęcią  firmową, zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz nazwę i adres Zamawiającego:


Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku ul. Mickiewicza 38, 59-630 Mirsk, ponadto koperta powinna posiadać oznaczenia:„Oferta na dostawę miału ''.


Oferty winny być złożone nie później niż do dnia 29.11.2016 r. do godziny 14.00  na adres  Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku ul. Mickiewicza 38, 59-630 Mirsk 


2. Oferta powinna zawierać:


- cenę  brutto na dostawę 1 tony miału zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.


- dokument rejestrowy działalności gospodarczej w zakresie ogłoszonej dostawy( CEIDG, KRS itp.)


- parafowany formularz umowy wg wzoru stanowiący załącznik nr 2 


- wykaz wykonanych dostaw/usług w/g załącznika nr 3

 

3. Przy wyborze  wykonawcy Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:


cena ryczałtowa za 1 tonę miału – 100%

                                  

4. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.


5. Zapytanie ofertowe ogłoszono na stronie internetowej http//bip.mirsk.pl zakładka :Przetargi


6. Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami oraz udzielenia wszelkich wyjaśnień jest  Jan   Wiśniewski tel. 75 78 34 252.  


7. Zamawiający unieważni procedurę zapytania  ofertowego w następujących przypadkach;


- oferowana cena brutto będzie wyższa od kwoty przeznaczonej na finansowanie zamówienia.


- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodujących, że prowadzone postępowania lub wykonania zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można  było wcześniej przewidzieć.


8. Wyniki procedury zapytania ofertowego zostaną umieszczone na stronie internetowej jw.


9. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.


10. W prowadzonym postępowaniu nie ma zastosowanie Ustawa prawo zamówień publicznych z dnia  29.01.2004 r. (tekst jednolity: Dz.U. Z 2015 r , poz 2164).

 

 

Załączniki:

 

Załącznik nr 1 – druk oferty

 

Załącznik nr 2 – formularz umowy

 

Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych dostaw/usług    


Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 17.11.2016r.
Dokument wytworzony przez: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jan Wiśniewski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 listopada 2016 07:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Kuźniar
Ilość wyświetleń: 2982
18 listopada 2016 07:48 (Radosław Kuźniar) - Dodanie załącznika [z13.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
18 listopada 2016 07:48 (Radosław Kuźniar) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
18 listopada 2016 07:46 (Radosław Kuźniar) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::