Przetargi

Gmina Mirsk - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku - Zapytanie ofertowe na wykonanie okresowej kontroli 5-letniej polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego instalacji elektrycznej i piorunochronnej zgodnie z art. 62 ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r.


Gmina Mirsk - Zakład  Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku


Zapytanie ofertowe


Działając w imieniu administrowanych Wspólnot Mieszkaniowych zapraszamy do składania ofert  na  wykonanie okresowej kontroli 5-letniej polegającej na sprawdzeniu   stanu technicznego instalacji elektrycznej i piorunochronnej zgodnie z art. 62 ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r.

 

Kontrola obejmuje 53 budynków w których znajduje się 343 szt. lokali mieszkalnych, 17 szt. lokali użytkowych oraz 60 szt. klatek schodowych. 


Siedziba wspólnot (adres do korespondencji):  ZGKiM ul. Mickiewicza 38, 59-630 Mirsk, tel. 75 78 34 252

 

Osoba upoważniona do kontaktu z oferentami oraz udzielania wszelkich wyjaśnień jest Jan Wiśniewski tel. 75 78 34 252.


Ofertę  wraz z załącznikami (wzór do pobrania)   należy składać w nieprzejrzystej , zamkniętej kopercie, która powinna być opieczętowana  w terminie do dnia 10.04.2017 r do godz. 14.00  listem poleconym  za potwierdzeniem odbioru lub w siedzibie wspólnoty ZGKiM w Mirsku ul. Mickiewicza 38 z dopiskiem "Kontrola okresowa instalacji elektrycznej''.

 

Przy wyborze  wykonawcy Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

cena ryczałtowa -100%


Zapytanie ofertowe ogłoszono na stronie internetowej http://bip.mirsk.pl - zakładka: Przetargi


Wyniki procedury zapytania ofertowego zostaną umieszczone na stronie internetowej jw.


Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.


W prowadzonym postępowaniu  nie ma zastosowanie Ustawa prawo zamówień publicznych z dnia  29.01.2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r., poz. 2164)

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1. Przeprowadzenia dodatkowych negocjacji warunków realizacji przedmiotu zamówienia  z wybranymi oferentami.


2. Ograniczenia lub rozszerzenia  zakresu prac.


3. Zmiany warunków wykonania przedmiotu zamówienia lub odwołania postępowania bez podania przyczyn.

 

Załącznikami do zapytania są:


1. Formularz cenowy - załącznik nr 1.


2. Formularz umowy - załącznik nr 2.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 27.03.2017r.
Dokument wytworzony przez: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jan Wiśniewski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 marca 2017 15:11
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Kuźniar
Ilość wyświetleń: 2058
27 marca 2017 15:16 (Radosław Kuźniar) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 marca 2017 15:16 (Radosław Kuźniar) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 marca 2017 15:16 (Radosław Kuźniar) - Dodanie załącznika [z2.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::