Przetargi

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA „Remont mostu sklepionego kamiennego na Czarnym Potoku w Mirsku w ciągu drogi gminnej nr 112703D”.

Mirsk.2017.05.16

DrG.271.18.2017.2
O G Ł O S Z E N I E

 o zamówieniu na roboty budowlane  o wartości poniżej 5.225.000 EURO

na: „Remont mostu sklepionego kamiennego na Czarnym Potoku w Mirsku w ciągu drogi gminnej nr 112703D”.

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

45.00.00.00-7,  45.22.11.11-3, 45.22.11.19-9

1. Zamawiający: GMINA  MIRSK,  59-630 Mirsk,  Pl. Wolności 39

tel. 756470440, fax: 75 6470469,  www.mirsk.pl  e:mail: gmina@mirsk.pl

 

2.Tryb postępowania:  przetarg nieograniczony

 

3.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl - Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk.

 

4.Określenie przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogowego obiektu inżynierskiego „Mostu sklepionego kamiennego zlokalizowanego w ciągu drogi gminnej nr 112703D na Czarnym Potoku w Mirsku” o rozpiętości na poziomie fundamentów 13.30 m i rozpiętości teoretycznej 7,25m, szerokość całkowita przęsła 3,70 – 4,04 m. Zakres prac określono w projekcie budowlanym opracowanym przez Przedsiębiorstwo Inżynieryjnych Usług Projektowo – Technicznych Krzysztof Kolasa ul.Pijarska 26, 58-500 Jelenia Góra.

Technologia wykonania remontu mostu została określona w projekcie budowlanym wykonawczym, Specyfikacjach Technicznych  i  przedmiarach robót.

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

 

5. Zamawiający nie przewiduje możliwości lub wymogu składania ofert wariantowych.

 

6.Wymagany termin wykonania  do  31.10.2017r.

 

7.Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)     nie podlegają wykluczeniu;

2)     spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

a)     kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - NIE DOTYCZY,

b)     sytuacji ekonomicznej lub finansowej  - Posiadają polisę OC od prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą jak 200.000 zł.

c)     zdolności technicznej lub zawodowej -  o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zadanie polegające na budowie lub remoncie obiektu mostowego o wartości nie mniejszej jak 180.000,00 brutto lub 2 remontów i budów obiektów mostowych dających łączną wartość nie mniejszą jak 180.000,00 zł. brutto, ponadto dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r., poz. 290) oraz posiadają aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków branżowej Izby Inżynierów oraz osobami fizycznymi zdolnymi do wykonania zamówienia.

2.  W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o których mowa powyżej zostanie spełniony  jeżeli  jeden z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie spełnia ww. warunek.

3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku, o których mowa w  SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych,

4. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa powyżej wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:

1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22.

Podstawy wykluczenia:

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.

2. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie przewiduje wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy PZP.

 

7a.Wykaz oświadczeń lub  dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia.

W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy PZP należy przedłożyć:

1.aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu,

2.aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

3.kopię dokumentu(polisy OC) potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą jak 200.000 zł.

4.wykaz robót mostowych potwierdzających wykonanie minimum w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu do składania ofert(a jeżeli okres działalności jest krótszy – za ten okres) 1 zrealizowanego remontu lub budowy obiektu mostowego o wartości nie mniejszej jak 180.000,00 zł. brutto lub 2 remontów lub budów obiektów mostowych dających łączną wartość  nie mniejszą jak 180.000,00 zł brutto.

5.wykazu sprzętu jakim dysponuje wykonawca w celu wykonania zamówienia publicznego w raz z informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami,

6.wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego a w szczególności: wykazania że dysponuje 1 osobą tj. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w zakresie mostów  wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r., poz. 290) która posiada aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków branżowej Izby Inżynierów oraz osobami fizycznymi zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

A.W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:

a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;

b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;

c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;

d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

B.Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów (załącznik nr 2a do SIWZ).

7a.2.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:

a)       aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert  lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności  wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

b)       zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

c)       oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju                 z dnia 26 lipca 2016r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

7a.3.  Inne dokumenty:

  1. Formularz oferty.
  2. Dowód wniesienia wadium.
  3. Formularze gwarancji.

Informacje dla wykonawców zagranicznych (jeśli dotyczy)

Wykonawcy zagraniczni zobowiązani są do przedstawienia odpowiednich dokumentów określonych                w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r z dnia  27 lipca 2016r poz. 1126).

 

8.Wadium przetargowe – zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 4.000 zł.

 

9.Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: najniższa cena –  60 % , długość okresu gwarancji - 20% i termin realizacji zamówienia - 20%.

 

10.Oferty sporządzone w języku polskim w zamkniętych kopertach z napisem:  Remont mostu na Czarnym Potoku w Mirsku w ciągu drogi gminnej nr 112703D – nie otwierać przed 31.05.2017r. przed godz. 11.15 należy składać w siedzibie lub wysłać na adres Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat do dnia 30.09.2016 do godz. 11:00).

 

11.Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

 

12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

13.Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.

 

14.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

 

15.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy pzp  natomiast nie przewiduje udzielania zamówień  sektorowych zgodnie z art. 134 ust. 6 pkt.3. 

 

16.Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych  nr 509946- N - 2017   z dnia 16 maja  2017r.

 Burmistrz Miasta i Gminy Mirsk

Andrzej Jasiński

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 16.05.2017
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. drogownictwa
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Andrzej DOMIN
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 maja 2017 23:03
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Domin
Ilość wyświetleń: 2249
07 czerwca 2017 15:00 (Andrzej Domin) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
07 czerwca 2017 15:00 (Andrzej Domin) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
07 czerwca 2017 15:00 (Andrzej Domin) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::