Przetargi

Zapytanie ofertowe na usługę w zakresie: "Prowadzenie audytu wewnętrznego w Gminie Mirsk".

GMINA MIRSK – Plac Wolności 39 – 59-630 Mirsk

tel.  75 6470440  fax  75 6470469, e-mail: gmina@mirsk.pl  NIP 616-10-08-487


 

 

 

 

Znak sprawy: ZP.271.51.2017                                                                                                       

Mirsk, dnia: 25.05.2017r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

na wybór wykonawcy usługi w zakresie „Prowadzenie audytu wewnętrznego w Gminie Mirsk”.

 

 

I. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia.

 

1. Przedmiot zamówienia.

1)   Opracowanie Księgi procedur audytu wewnętrznego,

2)   Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zadania audytowego oraz pozostałej. dokumentacji audytu wewnętrznego,

3)   Sporządzenie planu audytu wewnętrznego na rok 2017,

4)   Przeprowadzenie w 2017 roku jednego zadania zapewniającego,

5)   Przeprowadzenie w 2017 roku dwóch czynności doradczych,

6)   Sporządzenie planu audytu wewnętrznego na rok 2018 (do 31.12.2017r.),

7)   Sporządzenie sprawozdania z prowadzenia audytu wewnętrznego w 2017r. (do 31.01.2018r.),

8)   Przeprowadzenie w 2018 roku dwóch zadań zapewniających,

9)   Przeprowadzenie w 2018 roku czterech czynności doradczych,

10) Monitorowanie realizacji zaleceń,

11) Przeprowadzenie w 2018 roku trzech czynności sprawdzających,

12) Sporządzenie planu audytu wewnętrznego na rok 2019 (do 31.12.2018r.),

13) Przeprowadzenie w 2019 roku jednych czynności sprawdzających,

14) Sporządzenie sprawozdania z prowadzenia audytu wewnętrznego w 2018r. (do 31.01.2019r.).

 

2. Wymagania Zamawiającego.

1) Usługodawcą może być osoba fizyczna spełniająca warunki określone w art. 286 ustawy o finansach publicznych lub  osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, spełniająca warunki określone w art. 286 ustawy o finansach publicznych lub spółka cywilna, spółka jawna, spółka partnerska, spółka komandytowa, spółka komandytowo – akcyjna, lub osoba prawna, która zatrudnia do prowadzenia audytu wewnętrznego w jednostce osoby spełniające warunki określone w art. 286 ustawy o finansach publicznych.

2) Wymienione wyżej warunki spełniać muszą osoby fizyczne ubiegające się bezpośrednio o zlecenie usługi, a w przypadku podmiotów warunki te spełniać musi co najmniej jedna z osób zatrudnionych w danym podmiocie na podstawie umowy o pracę.

3) Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni usługodawcy, którzy wykonali lub wykonują bezpośrednio w ostatnich 3 latach poprzedzających datę składania ofert co najmniej 3 zadania audytowane w jednostkach zobowiązanych do przeprowadzania audytu wewnętrznego na podstawie ustawy o finansach publicznych,

4) Usługodawcy obowiązani są do załączenia dowodów potwierdzających, że usługi, o których mowa w pkt 3 zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje).

5) Zamawiający oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym. Złożenie oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.

 

3. Forma wynagrodzenia.

Za wykonanie czynności objętych zamówienia, Zamawiający wypłaci Usługodawcy wynagrodzenie zgodne z zakresem wykonanych usług audytora i harmonogramem płatności, stanowiącym załącznik nr 2 oraz warunkami zawartymi w formularzy umowy, stanowiącym załącznik nr 3.

 

4. Opis sposobu przygotowania oferty.

 

1)        Oferty należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

2)        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

3)        Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

4)        Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

5)        Usługodwca ponosi wszelkie koszty udziału w postępowaniu, w tym koszty przygotowania oferty.

6)        Cena podana przez Usługodawcę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

7)        Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

8)        Oferty złożone po terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie będą brane pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

9)        Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

10)    Poprawki cyfr i liczb należy pisać wyrazami.

11)    Kopie dokumentów winny być stwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez Usługodawcę.

 

II. Informacje o procedurze zapytania ofertowego:

 

1. Ofertę na załączonym formularzu ofertowym należy złożyć w siedzibie Gminy Mirsk w terminie do dnia 01.06.2017r. do godz. 12:00 w formie pisemnej osobiście lub listownie w zaklejonych kopertach z napisem „Oferta ZP.271.51.2017 – Prowadzenia audytu wewnętrznego w Gminie Mirsk”. Dopuszcza się przesłanie oferty w formie elektronicznie na adres: inwestycje@mirsk.pl pod warunkiem, iż równocześnie oryginał oferty zostanie przesłany pocztą lub kurierem. Oferty nie potwierdzone oryginałem nie będą rozpatrywane.

 

2. Oferta powinna zawierać:

1) Zakres usług audytora i harmonogramem płatności stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania,

2)  Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania,

3)  Oświadczenie o spełnianiu warunków stanowiące załącznik nr 4 do niniejszego zapytania,

4) Dokument potwierdzający posiadane uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,

5)  Dokumenty potwierdzające realizację usług audytorskich u innych Zamawiających (minimum 3) wraz z potwierdzeniem należytego wykonania (np. referencje).

 

3. Zamawiający jako jedyne kryterium wyboru Usługodawcy określa cena ryczałtową w wysokosci – 100%

 

4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający ustala do dnia do 31 stycznia 2019r.

 

5. Zapytanie ofertowe  ogłoszone  zostało  na  stronie  internetowej http//bip.mirsk.pl zakładka: Przetargi.

 

6. Osoby upoważnione do kontaktów z oferentami oraz wszelkich wyjaśnień udzielają.

- w sprawie procedury badania rynku:

Tadeusz Nowik - Inspektor ds. inwestycji Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk, pok. 10,  tel. 75-6470457, fax: 75 6470469, e-mail: inwestycje@mirsk.pl,

 

 

- w prawie warunków realizacyjnych:

Danuta Kalupa – Skarbnik Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk, tel. 75-6470449, fax: 75 6470469, e-mail: skarbnik@mirsk.pl,

 

7.  Zamawiający unieważni procedurę zapytania ofertowego w następujących przypadkach:

1)  Oferowana cena brutto będzie wyższe od kwoty przeznaczonej na finansowanie zamówienia,

2) Wystąpienia istotnych zmian okoliczności powodujących, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

3) Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy.

 

8. Wyniki procedury zapytania ofertowego zostaną umieszczone na stronie internetowej jw.

 

9. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

 

10. W prowadzonym postępowaniu badania rynku nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późniejszymi zmianami).


 

 

 

Załącznikami do zapytania są:

1. Formularz ofertowy,

2. Zakres usług i harmonogram płatności

3. Formularz umowy,

4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 26.05.2017r.
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Tadeusz Nowik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 maja 2017 09:38
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tadeusz Nowik
Ilość wyświetleń: 2580
30 maja 2017 11:48 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [formularz_umowy__zalacznik_nr_3.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
30 maja 2017 11:48 (Tadeusz Nowik) - Usunięcie załącznika [formularz_umowy__zalacznik_nr_3.doc] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 maja 2017 09:41 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_o_spel_warunkow___zalacznik_nr_4.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::