Znak sprawy: IRI.271.03.2017.02 Mirsk, dnia 31.05.2017r.
o zamówieniu na roboty budowlane o wartości poniżej 5.225.000 EURO
GMINA MIRSK, 59-630 Mirsk, plac Wolności 39
tel. 75 6470440, fax: 75 6470469, www.mirsk.pl e-mail: gmina@mirsk.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn:
Budowa kotłowni gazowej wraz z instalacją centralnego ogrzewania w budynku użyteczności publicznej przy Placu Wolności 40 w Mirsku.
1. Wspólny słownik zamówień (CPV)
Roboty budowlane w zakresie instalacji budowlanych – kod: 45300000-0
Instalowanie centralnego ogrzewania – kod: 45331000-6
Roboty instalacyjne elektryczne – kod: 45310000-3
2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl - Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 15, cena specyfikacji 15,- zł.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Budowa kotłowni gazowej wraz z instalacją centralnego ogrzewania w budynku użyteczności publicznej przy Placu Wolności 40 w Mirsku ”. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna i pomocniczo przedmiar robót opracowane przez Biuro Projektów i Usług Budownictwa AJD Projekt z Leśnej. Dokumentacja projektowa obejmuje: projekt budowlany sporządzony w marcu 2015r. Wszystkie roboty objęte zakresem umownym winny być wykonane zgodnie z w/w dokumentacją projektową.
Na przedmiot umowy składa się następujący zakres rzeczowy prac:
1. Demontaż wyposażenia istniejącej kotłowni, demontaż instalacji c.o. w budynku nr 40, wywiezienie materiałów z demontażu na wysypisko, za wyjątkiem pozyskanych elementów stalowych, które Wykonawca odwiezie do wskazanego przez Zamawiającego skupu złomu .
2. Roboty budowlane związane z przystosowaniem pomieszczenia przeznaczonego na kotłownię: wykonanie projektowanych przegród, osadzenie nadproży, montaż drzwi wejściowych do kotłowni EI 30, naprawy i uzupełnienia tynków, wykonanie posadzki oraz okładzin ściennych z płytek ceramicznych, roboty malarskie, wykonanie studzienki schładzającej z montażem pompy zatapialnej, montaż spustu podłogowego z odprowadzeniem do instalacji kanalizacyjnej, montaż umywalki wraz z doprowadzeniem wody, wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej nawiewnej i wywiewnej, montaż wkładu z blachy stalowej kwasoodpornej w istniejącym kominie.
3. Wykonanie instalacji gazowej z rur stalowych od szafki gazowej na zewnętrznej ścianie budynku do palnika gazowego w pomieszczeniu kotłowni, montaż systemu zabezpieczającego z detektorem stężenia gazu ziemnego i sygnalizatorem świetlno- akustycznym, wykonanie próby szczelności.
4. Montaż urządzeń kotłowni na paliwo gazowe zgodnie z projektem w tym m.in. kotła gazowego pomp obiegowych, filtrów, zaworów, zabezpieczeń, sterowania. Wykonanie rozruchu technologicznego kotłowni.
5. Przebudowa wewnętrznych instalacji c.o w zakresie wymiany rurociągów grzejników i zaworów w budynku nr 40, izolacja otuliną rurociągów prowadzonych w przyziemiu budynku, przeprowadzenie próby szczelności, uruchomienie, odpowietrzenie i regulacja instalacji c.o.
6. Przyłączenie do nowego kotła istniejącej instalacji c.o. zlokalizowanej w budynku nr 39, izolacja otuliną nowych rurociągów zasilających przebiegających w przyziemiu budynku. Odpowietrzenie, uruchomienie i wyregulowanie instalacji c.o. w budynku nr 39 po zakończeniu wszystkich prac.
7. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej w kotłowni zgodnie z projektem budowlanym w tym: montaż rozdzielnicy kotłowni, wraz z jej zasilaniem , montaż WLZ, instalacji gniazdowej i oświetleniowej, instalacji sterowania i automatyki, aktywnego systemu bezpieczeństwa, szyny wyrównawczej.
8. Naprawy budowlane i malarskie w miejscach prowadzonych prac tj. zamurowania, uzupełnienia tynków lub zabudów, wykonanie nowych zabudów, szpachlowanie i malowanie (dwukrotne w kolorze nawiązującym do istniejącego) naprawianych i nowo wykonanych tynków, wykonanie przejść przez przegrody budowlane pomiędzy strefami pożarowymi.
9. Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu protokołów z prób, badań i pomiarów instalacji elektrycznych i sanitarnych.
10. Sporządzenie protokołu odbioru przewodów kominowych i wentylacyjnych.
4. Wymagania Zamawiającego:
4.1 Termin wykonania zamówienia liczony jako zgłoszenie zakończenia robót - do 15.09.2017r. liczony również jako graniczny termin do obliczenia punktów w kryterium termin wykonania zamówienia,
4.2 Długość okresu gwarancji: minimum 36 miesięcy , maximum 72 miesiące , liczony od daty odbioru końcowego robót.
5. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegają wykluczeniu;
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a)kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - NIE DOTYCZY,
b)sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Posiadają polisę OC od prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą jak 200.000,00 zł.
c)dokonają wpłaty wadium przetargowego 5.000,00 zł.
d)zdolności technicznej lub zawodowej wykażą:
- budowę lub modernizację, w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy minimum krótszy minimum dwóch kotłowni gazowych wraz z instalacją c.o. w tym jednej o wartości nie mniejszej niż 170.000,00 zł brutto, łącznie z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje lub inne dokumenty).
- dysponowanie jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej i konstrukcyjno budowlanej, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych oraz jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych wraz z aktualną przynależnością tych osób do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
e)w zakresie zatrudnienia na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby osoby skierowane przez Wykonawcę lub Podwykonawcę do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia wykonywały:
- na podstawie umowy o pracę i przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia roboty budowlane łącznie przez co najmniej 2 pracowników fizycznych (dwa etaty), zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Wykaz zatrudnionych pracowników sporządzony wg załącznika nr 6 do SIWZ. Nie spełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu z art. 29 ust. 3a ustawy PZP spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o których mowa powyżej zostanie spełniony jeżeli jeden z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie spełnia ww. warunek.
4) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku, o których mowa w SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych,
5) Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa powyżej wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
a)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
b)Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22.
6) Podstawy wykluczenia:
a)z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
b)Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie przewiduje wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy PZP.
6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia.
1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy PZP należy przedłożyć:
a)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu,
b)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
c)kopię polisy OC potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwoty określone w pkt.5 ppkt 2b),
d)wykaz robót sporządzony wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ w ilościach nie mniejszych jak określonych w pkt.5 ppkt 2d),
e)wykazu osób funkcyjnych skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ w ilościach nie mniejszych jak określonych w pkt.5 ppkt 2d),
f)wykaz osób fizycznych zatrudnionych przy realizacji zamówienia wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ w ilościach nie mniejszych jak określonych w pkt.5 ppkt 2e),
2) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia wg. załącznik nr 2a) do SIWZ.
4) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
a)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c)oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
W zakresie nieuregulowanym niniejszą SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2013r. poz. 231).
5) Inne dokumenty:
a) Formularz oferty.
b) Dowód wniesienia wadium.
c) Formularze gwarancji.
6) Informacje dla wykonawców zagranicznych (jeśli dotyczy)
Wykonawcy zagraniczni zobowiązani są do przedstawienia odpowiednich dokumentów określonych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r z dnia 27 lipca 2016r poz. 1126).
7. Wadium przetargowe – zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PKO BP S.A. nr 58 1020 2124 0000 8102 0011 1468.
8. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
cena oferty brutto - 60 %,
termin zakończenia robót i zgłoszenie do odbioru końcowego - 20%
długość okresu gwarancji - 20%,
9. Oferty sporządzone w języku polskim w zamkniętych kopertach z napisem: „Budowa kotłowni gazowej wraz z instalacją centralnego ogrzewania w budynku użyteczności publicznej przy Placu Wolności 40 w Mirsku - nie otwierać przed 19.06.2017r. godz. 10:30” należy składać w siedzibie lub wysłać na adres Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat) do dnia 19.06.2017r. 2017r. do godz. 10:00.
10.Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.06.2017r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).
11.Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
12.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowych oraz nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.
15.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.
16.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz. 2164 i Dz. U. z 2016 poz. 1020) .
17.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień sektorowych zgodnie z art. 134 ust. 6 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz. 2164 i Dz. U. z 2016 poz. 1020) .
18.Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:
Ewa Pachciarek – specjalista ds. remontów i inwestycji, od poniedziałku do piątku w godz. 730 – 1530 , telefon 75 6222166, e-mail: remont@mirsk.pl
19. Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 522064-N-2017 i 90832-2017 z dnia 31.05.2017r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk