Przetargi

Ogłoszenie wyników postępowania przetargu nieograniczonego na zadania pn: "Uzbrojenie terenów aktywności gospodarczej przy alei Wojska Polskiego w Mirsu"

 

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami) Burmistrz Miasta i Gminy Mirsk informuje, że w postępowaniu przetargowym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie  pn. Uzbrojenie terenów aktywności gospodarczej przy alei Wojska Polskiego w Mirsku” Komisja Przetargowa zaproponowała:

 

I. Dla części zamówienia opisanego jako Zadanie nr 1:

 

W zakresie budowy sieci wodociągowej zasilającej tereny aktywności gospodarczej wybór Oferty nr 3 złożonej przez ELTOR Sp. z o.o., Sp. komandytowa z siedzibą przy ul. Torowej 19, 59-800 Lubań za cenę w wysokości 2.265.631,04 zł brutto, termin zakończenia robót i zgłoszenia do odbioru końcowego do 30.06.2018r. oraz 72-miesięczny okres gwarancji.

           

Uzasadnienie wyboru oferty:

Oferta uzyskała największą ilość 97,98 punktów. Oferta spełniła wszystkie wymogi określone w SIWZ. Potencjał  techniczny i doświadczenie zawodowe Wykonawcy dają gwarancję należytego wykonania umowy.

 

Informacja o innych uczestnikach postępowania:

 

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena oferty brutto

Termin zakończenia robót

i zgłoszenie do odbioru końcowego

Długość okresu gwarancji

 

4

PPHU WAMAR, Spółka z o.o.

ul. Wincentego Pola 33

58-500 JELENIA GÓRA

2.189.400,00

31.10.2018r.

72 miesiące

 

5

 

Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne i Handlowe

COM-D, Spółka z o.o.

ul. Poniatowskiego 25, 59-400 JAWOR

3.578.870,45

15.12.2018r.

72 miesiące

 

Klasyfikacja punktowa uczestników postępowania:

 

Numer oferty

Liczba punktów w kryterium 

Razem

Cena oferty brutto

60%

Termin zakończenia robót

i zgłoszenie do odbioru końcowego

20%

Długość okresu gwarancji

20%

4

 

2.189.400,00

najniższa cena  = 60,00 pkt

478 dni od dnia złożenia oferty

355 : 478 x 0,20 x 100 = 14,85  pkt

72 miesiące najdłuższy okres gwarancji = 20,00 pkt

94,85 pkt

5

 

2.189.400,00 : 3.578.870,45 x 0,60 x 100 = 36,71 pkt

523 dni od dnia złożenia oferty

355 : 523 x 0,20 x 100 = 13,58  pkt

72 miesiące najdłuższy okres gwarancji = 20,00 pkt

70,29 pkt

 

 

 

Informacja o ofertach wykluczonych i odrzuconych:

W oparciu o art. 92 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych informuję, iż w postępowaniu dla Zadania 1 odrzucono następującą ofertę:

 

Ofertę nr 1 złożoną przez Przedsiębiorstwo Robót Wodnych i Ekologicznych EKO-WOD, Spółka z o.o. z siedziba przy ul Towarowej 12-14, 58-100 Świdnica.

Uzasadnienie:

Zamawiający pismem, znak: ZP.271.56.2017 z dnia 11.07.2017r. wystąpił do wykonawcy o wyjaśnienie oraz złożenie dowodów dotyczących wyliczenia zaoferowanej ceny ryczałtowych w złożonej w dniu 10.07.2017r. ofercie. W odpowiedzi pismem, znak: DPiRP/2005/07/2017 z dnia 19.07.2017r. wykonawca stwierdził, iż w wyniku ponownej analizy dokumentacji projektowej i kalkulacji ceny, zaoferowana kwota była nierealna w odniesieniu  do wymagań określonych w SIWZ oraz złożoności zakresu zawartego w specyfikacji technicznej oraz projekcie budowlanym oraz że nosi znamiona rażąco niskiej ceny.  W związku z powyższym zamawiający odrzucił ofertę nr 3 co do której sam wykonawca stwierdził zaniżenie wyceny. 

 

II. Dla części zamówienia opisanego jako Zadanie nr 2.

 

W zakresie budowy infrastruktury technicznej terenu aktywności gospodarczej wybór Oferty nr 2 złożonej przez konsorcjum firm, lider: BUDROMAX, Tomasz Martynowski, Rząsiny 104, 59-620 Gryfów Śl. partner: FOBIS, Spółka z o.o. ul. Przemysłowa 3, 59-300 Lubin za cenę w wysokości 2.234.024,01 zł brutto, termin zakończenia robót i zgłoszenia do odbioru końcowego do 31.05.2018r. oraz 60-miesięczny okres gwarancji.

Uzasadnienie wyboru oferty:

Oferta uzyskała największą ilość 94,71 punktów. Oferta spełniła wszystkie wymogi określone w SIWZ. Potencjał  techniczny i doświadczenie zawodowe Wykonawcy dają gwarancję należytego wykonania umowy. 

Informacja o innych uczestnikach postępowania:

 

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena oferty brutto

Termin zakończenia robót

i zgłoszenie do odbioru końcowego

Długość okresu gwarancji

1

Przedsiębiorstwo Robót Wodnych i Ekologicznych, EKO-WOD, Spółka z o.o.

ul. Towarowa 12-14, 58-100 ŚWIDNICA

2.457.540,00

30.10.2018r.

72 miesiące

3

ELTOR, Spółka z o.o., Spółka komandytowa, ul. Torowa 19

59-800 LUBAŃ

2.161.540,70

30.09.2018r.

72 miesiące

5

Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne i Handlowe COM-D, Spółka z o.o.

ul. Poniatowskiego 25, 59-400 JAWOR

3.805.849,51

15.03.2019r.

72 miesiące

 

Klasyfikacja punktowa uczestników postępowania:

 

Numer oferty

Liczba punktów w kryterium 

Razem

Cena oferty brutto

60%

Termin zakończenia robót

i zgłoszenie do odbioru końcowego

20%

Długość okresu gwarancji

20%

 

1

 

2.161.540,70 : 2.457.540,00 x 0,60 x 100 = 52,77 pkt

478 dni od dnia złożenia oferty

325 : 478 x 0,20 x 100 = 13,60  pkt

72 miesiące najdłuższy okres gwarancji = 20,00 pkt

86,37 pkt

 

3

 

2.161.540,70

najniższa cena  = 60,00 pkt

447 dni od dnia złożenia oferty

325 : 447 x 0,20 x 100 = 14,54  pkt

72 miesiące najdłuższy okres gwarancji = 20,00 pkt

94,54 pkt

 

5

 

2.161.540,70 : 3.805.849,51 x 0,60 x 100 = 34,08 pkt

613 dni od dnia złożenia oferty

325 : 613 x 0,20 x 100 = 10,60  pkt

72 miesiące najdłuższy okres gwarancji = 20,00 pkt

64,68 pkt

 

 

Informacja o ofertach wykluczonych i odrzuconych:

Dla tej części zamówienia nie było ofert wykluczonych lub odrzuconych.

 

Burmistrz Miasta i Gminy Mirsk zaakceptował propozycję Komisji Przetargowej w sprawie wyboru wykonawców robót budowlano-montażowych zadania.

 

Burmistrz Miasta i Gminy Mirsk zaakceptował propozycję Komisji Przetargowej w sprawie wyboru wykonawców robót budowlano-montażowych zadania. W związku z powyższym, podpisanie umów realizacyjnych z wybranymi wykonawcami może nastąpić, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2) oraz art. 182 ust. 1 pkt 2  ustawy Pzp, tj. po 31 lipca 2017r.

Załącznik:

Zawiadomienie o wyborze ofert i odrzuceniu wykonawcy

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 24.07.2017r.
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Tadeusz Nowik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 lipca 2017 11:02
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tadeusz Nowik
Ilość wyświetleń: 1628
25 lipca 2017 11:03 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_wyborze_i_odrzuceniu_wykonawcy.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 lipca 2017 11:02 (Tadeusz Nowik) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::