Mirsk.2017.07.25
o zamówieniu na roboty budowlane o wartości poniżej 5.225.000 EURO
na: „Budowa oświetlenia drogowego sołectwa Orłowice”.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
1. Zamawiający: GMINA MIRSK, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39
tel. 756470440, fax: 75 6470469, www.mirsk.pl e:mail: gmina@mirsk.pl
2.Tryb postępowania: przetarg nieograniczony.
3.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl - Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk.
4.Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kablowej linii oświetlenia drogowego na terenie sołectwa Orłowice w Gminie Mirsk – oświetlenie dróg wojewódzkich, powiatowych i wewnętrznych na terenie sołectwa Orłowice i części sołectwa Mroczkowice.
Podstawowy zakres zamówienia obejmuje wykonanie:
- sieć kablowa YAKY 4×35mm2 długości 4484,0 m
- słup na fundamencie prefabrykowanym stalowy ocynkowany h = 8 m -70 szt.
- słup na fundamencie prefabrykowanym stalowy ocynkowany h = 6 m - 33 szt.
- oprawa oświetleniowa LED 45W - 73 kpl.
- oprawa oświetleniowa LED 28 W - 3 kpl.
- oprawa oświetleniowa LED 22 W - 35 kpl.
- szafka oświetleniowa - 2 kpl.
- kopanie rowów 0,4 x 0,7 w gruncie kat III-IV w ilości 773,920 m3.
- przewierty mechaniczne do średnicy 100mm pod obiektami – 729,0 m
- ułożenie w rowie uziomu – płaskownika cynk. Fe/Zn 20 x 3 mm l = 4484,0 m.
- ułożenie w rowie rur ochronnych KRf50 – 3755 m.
Technologia wykonania oraz szczegółowy zakres robót określają: projekt budowlany, specyfikacje techniczne, przedmiar robót z uwagami i wymaganiami Zamawiającego.
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości lub wymogu składania ofert wariantowych.
6.Wymagany termin wykonania do 15.11.2017r.
7.Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - NIE DOTYCZY,
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Posiadają polisę OC od prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą jak 500.000 zł.
c) zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: dwa zdania z zakresu kablowych linii oświetlenia dróg publicznych o łącznej długości nie mniejszej jak 4.000 m oraz wartości łącznej zadań nie mniejszej jak 500.000 zł. brutto. Wykonawca powinien wykazać że dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca Prawo budowlane(Tekst jednolity 2017r. poz. 1332) posiadającej aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków branżowej izby inżynierów, oraz co najmniej dwoma osobami(elektrykami) posiadającymi uprawnienia SEP do 1 kV w kategorii E albo odpowiadające ważne uprawnienia (kwalifikacje) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o których mowa powyżej zostanie spełniony jeżeli jeden z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie spełnia ww. warunek.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku, o których mowa w SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych,
4. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa powyżej wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22.
Podstawy wykluczenia:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
2. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie przewiduje wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy PZP.
7a.Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia.
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy PZP należy przedłożyć:
1.aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu,
2.aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
3.kopię dokumentu(polisy OC) potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą jak 500.000 zł.
4.wykaz robót drogowych potwierdzających wykonanie minimum w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu do składania ofert(a jeżeli okres działalności jest krótszy – za ten okres): wykonał co najmniej minimum dwóch zdań z zakresu kablowych linii oświetlenia dróg publicznych o łącznej długości nie mniejszej jak 4.000 m oraz wartości łącznej zadań nie mniejszej jak 500.000 zł. brutto.
5.wykazu sprzętu jakim dysponuje wykonawca w celu wykonania zamówienia publicznego w raz z informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami,
6.wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego a w szczególności: osobę na stanowisku Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca Prawo budowlane(Tekst jednolity 2017r. poz. 1332) posiadającej aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków branżowej izby inżynierów, oraz co najmniej dwoma osobami(elektrykami) posiadającymi uprawnienia SEP do 1 kV w kategorii E albo odpowiadające ważne uprawnienia (kwalifikacje) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych.
A.W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
B.Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów (załącznik nr 2a do SIWZ).
7a.2.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7a.3. Inne dokumenty:
Informacje dla wykonawców zagranicznych (jeśli dotyczy)
Wykonawcy zagraniczni zobowiązani są do przedstawienia odpowiednich dokumentów określonych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r z dnia 27 lipca 2016r poz. 1126).
8.Wadium przetargowe – zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10.000 zł.
9.Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: najniższa cena – 60 % , długość okresu gwarancji - 20% i termin realizacji zamówienia - 20%.
10.Oferty sporządzone w języku polskim w zamkniętych kopertach z napisem: ”Budowa oświetlenia drogowego sołectwa Orłowice – nie otwierać przed 10.08.2017r. przed godz. 13.15” należy składać w siedzibie lub wysłać na adres Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat do dnia 10.08.2017 do godz. 13:00).
11.Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13.Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.
14.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.
15.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy pzp natomiast nie przewiduje udzielania zamówień sektorowych zgodnie z art. 134 ust. 6 pkt.3.
16.Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 557851-N- 2017 z dnia 25 lipca 2017r.
Burmistrz Miasta i Gminy
Andrzej Jasiński
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk