Przetargi

Ogłoszenie wyników przetargu nieograniczonego na usługę pn: „Dostawa, montaż i wyposażenie pracowni przedmiotowych dla szkół w Gminie Mirsk”.

 

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017r. poz. 1579 Gmina Mirsk  informuje, że w postępowaniu przetargowym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie  pn. „Dostawa,  montaż i wyposażenie pracowni przedmiotowych dla szkół w Gminie Mirsk– Komisja Przetargowa zaproponowała:

 

I. Dla części zamówienia opisanego jako Zadanie nr 1:

 

w zakresie: dostawy, montażu, instalacji i konfiguracji sprzętu elektronicznego oraz mebli celem utworzenia multimedialnej pracowni językowej w Zespole Szkół Licealno-Gimnazjalnym w Mirsku, wybór Oferty nr 2 złożonej przez Przedsiębiorstwo Optimus sp. z o.o.; ul. Jana Pawła II 62-800 Sieradz, za cenę w wysokości 57.326,57 zł brutto, terminem zakończenia realizacji zamówienia do 24.11.2017 r., oraz 48-miesięcznym okresem gwarancji.

 

Uzasadnienie wyboru oferty:

 

Oferta uzyskała największą ilość 100 punktów. Oferta spełniła wszystkie wymogi określone                        w SIWZ.

 

Informacja o  uczestnikach postępowania:

 

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena oferty brutto

Termin zakończenia robót

i zgłoszenie do odbioru końcowego

Długość okresu gwarancji

 

1

MasterEdukacja.pl ul. Dobrzecka 69-71, 62-800 Kalisz

 

   61.395,47 zł                         

 

 

04.12.2017 r.

         

 

      

      36 mies.

 

 

2

Przedsiębiorstwo Optimus sp. z o.o. ul. Jana Pawła II, 98-200 Sieradz

 

   57.326,57 zł      

 

                   

   24.11.2017 r.

         

 

      

      48 mies.

 

 

 

 

Klasyfikacja punktowa uczestników postępowania:

 

Numer oferty

Liczba punktów w kryterium 

Razem

Cena oferty brutto zł.

60%

Termin realizacji zamówienia

Długość okresu gwarancji

20%

1

 

57.326,57 : 61.395,47 x 60  = 56,02 pkt

 

11 : 21dni x 20 = 10,48 pkt

 

36 :48 x 20 = 15 pkt

 

81,50 pkt

2

 

57.326,57 – najniższa cena = 60 pkt

11 dni od dnia złożenia oferty

                 20,00  pkt

48 miesięcy – najdłuższy okres gwarancji – 20 pkt

100 pkt

 

Informacja o ofertach wykluczonych i odrzuconych:

Dla tej części zamówienia nie było ofert wykluczonych lub odrzuconych

 

 

II. Dla części zamówienia opisanego jako Zadanie nr 2:

 

w zakresie dostawy, montażu, instalacji i konfiguracji sprzętu elektronicznego oraz mebli celem utworzenia multimedialnej pracowni językowej w Szkole Podstawowej w Rębiszowie oraz zakupu 2 szt. monitorów interaktywnych dla Szkoły Podstawowej w Mirsku i dla Szkoły Podstawowej w Rębiszowie, unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 cytowanej wyżej ustawy Pzp

 

Uzasadnienie:

 

Oferta 2, która uzyskała najwyższą ilość punktów 93,59, w ofercie cenowej przekracza kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

 

Informacja o  uczestnikach postępowania:

 

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena oferty brutto

Termin zakończenia robót

i zgłoszenie do odbioru końcowego

Długość okresu gwarancji

 

1

MasterEdukacja.pl ul. Dobrzecka 69-71, 62-800 Kalisz

 

   62.317,10 zł              

 

               

   04.11.2017 r.

 

 36 mies.

 

2

Przedsiębiorstwo Optimus sp. z o.o. ul. Jana Pawła II, 98-200 Sieradz

 

    69.766,72 zł     

 

                   

   24.11.2017 r.

 

      48 mies.

 

Klasyfikacja punktowa uczestników postępowania:

 

Numer oferty

Liczba punktów w kryterium 

Razem

Cena oferty brutto zł.

60%

Termin zakończenia robót

i zgłoszenie do odbioru końcowego

20%

Długość okresu gwarancji

20%

1

 

62.317,10 zł

najniższa cena  = 60,00 pkt

 

21 dni od złożenia oferty             11 : 21 x 20 = 10,48 pkt

36 miesięcy : 48 x 20 = 15 pkt

85,48 pkt

2

 

62.317,10 :  69.766,72 x 60 =  53,59 pkt

11 dni od dnia złożenia oferty – najkrótszy czas realizacji

20,00  pkt

48 miesiące najdłuższy okres gwarancji = 20,00 pkt

93,59 pkt

 

Informacja o ofertach wykluczonych i odrzuconych:

Dla tej części zamówienia nie było ofert wykluczonych lub odrzuconych

 

III. Dla części zamówienia opisanego jako Zadanie nr 3

w zakresie dostawy wyposażenia pracowni biologicznej, fizyko-chemicznej dla Szkoły Podstawowej w Mirsku oraz dla pracowni matematycznej i przyrodniczej w Szkole Podstawowej w Rębiszowie nie wybrano Wykonawcy.

Uzasadnienie wyboru oferty:

Na realizację zadania nr 3 nie wpłynęła żadna oferta. 

 

IV. Dla części zamówienia opisanego jako Zadanie nr 4

w zakresie dostawy wyposażenia do sal: fizycznej, matematycznej i geograficznej w Zespole Szkół Licealno-Gimnazjalnej w Mirsku unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 cytowanej wyżej ustawy Pzp.

 

Uzasadnienie wyboru oferty:

Na realizację zadania nr 4 wpłynęła jedna oferta o wartości 33.182,21 zł. W związku z faktem, że Zamawiający przeznaczył na realizacje tego zadania kwotę 30.700,00 zł postępowanie o zamówienie publiczne zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

Informacja o  uczestnikach postępowania:

 

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena oferty brutto

Termin zakończenia robót

i zgłoszenie do odbioru końcowego

Długość okresu gwarancji

 

1

„Tesora” – Marzena Paczyńska, ul. Cieszyńska 367/201, 43-300 Bielsko-Biała

 

     33.182,21

 

30.11.2017r.

     

     36 mies.

 

Informacja o ofertach wykluczonych i odrzuconych:

Dla tej części zamówienia nie było ofert wykluczonych lub odrzuconych.

 

 

Burmistrz Miasta i Gminy Mirsk zaakceptował propozycję Komisji Przetargowej. W związku z powyższym, podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą może nastąpić, zgodnie z art. 49 ust. 1 pkt. 2 oraz art. 182 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, tj. po 20 listopada 2017 r.

 

 Załącznik:

Ogłoszenie o wyniku postępowania - pdf

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 15.11.2017r.
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Tadeusz Nowik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 listopada 2017 12:03
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tadeusz Nowik
Ilość wyświetleń: 1429
15 listopada 2017 12:03 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [ogloszenie_o_wyniku_postepowania.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 listopada 2017 12:03 (Tadeusz Nowik) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::