Gmina Mirsk: pl. Wolności 39; 59-630 Mirsk, tel. 75 6470440,
Odbiorca: Zespół Szkolno-Przedszkolny, ul. Kpt. Betleja 32, 59-630 Mirsk, tel. 75 7834223.
zaprasza do złożenia ofert cenowych na usługę pn: „Dostawę sprzętu multimedialnego wraz z montażem i szkoleniem w ramach programu Aktywna Tablica”.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa sprzętu multimedialnego wraz z zapewnieniem instalacji, uruchomieniem oraz zintegrowaniem zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzącego w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą szkolną przez dostawców tych urządzeń i oprogramowania. Zapewnienie technicznych szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych realizowanych przez dostawców tych urządzeń i oprogramowania wg poniższego zestawienia:
1) Monitor interaktywny szt. 1 o przekątnej 55” lub większej.
2) Monitor interaktywny szt. 1 o przekątnej 65” lub większej.
3) Minimalne parametry monitorów wymienionych w punktach 1) i 2):
a) wbudowany system Android,
b) obsługa minimum 10 punktów dotyku,
c) powierzchnia ekranu zabezpieczona szkłem hartowanym, matryca matowa lub z powłoką antyrefleksyjną,
d) wbudowane głośniki o mocy minimum 10W,
e) rozdzielczość Full HD 1920x1080 lub lepsza,
f) slot na wewnętrzny komputer (OPS),
g) musi umożliwiać podłączenie zewnętrznego komputera użytkownika (niezależnego od OPS) wraz z pełną obsługą dotyku (minimum dla systemów MS Windows 7/8/10),
h) autoryzowany przez producenta serwis na terenie Polski,
i) wejścia: minimum 2xHDMI, minimum 1xVGA, minimum 1xAudio, minimum 2xUSB,
j) okres gwarancji minimum 2 lata.
4) Montaż monitorów we wskazanym przez odbiorcę miejscu lub dostarczenie mobilnych statywów na monitory w cenie oferty.
5) Przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi monitorów w cenie oferty.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia.
Za spełnienie powyższych warunków Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.
3. Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta powinna zawierać:
1) nazwę wykonawcy;
2) adres wykonawcy;
3) NIP wykonawcy;
4) REGON wykonawcy;
5) oferta cenowa w złotych z rozbiciem na: cenę netto, podatek VAT oraz cenę brutto;
6) termin realizacji zamówienia;
7) okres gwarancji;
8) warunki płatności;
9) oświadczenie, że oferent zapoznał się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnosi do niego zastrzeżeń.
4. Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.11.2017r.
osobiście albo pocztą tradycyjną na adres: Urząd Miasta i Gminy Mirsk; pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk z dopiskiem „Oferta – Dostawa sprzętu multimedialnego”.
5. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się na dzień 10 grudnia 2017 roku.
6. Warunki płatności:
Zostały zapisane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury z tytułu rozliczenia przedmiotu zamówienia będzie protokół odbioru sprzętu multimedialnego, podpisany przez dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mirsku.
7. Kryteria oceny ofert:
Oferta najkorzystniejsza cenowo uzyskuje 80%, kolejne proporcjonalnie mniej oraz oferty, w których przekroczone zostaną określone w punkcie 2 minima uzyskują dodatkowe punkty procentowe jak poniżej:
a) większa przekątna jednego monitora +5% albo większa przekątna obu monitorów +10%,
b) dłuższy okres gwarancji: 3 lata +3% albo dłuższy okres gwarancji: 4 lata i dłużej +5%
c) dostarczenie mobilnego statywu: do 1 monitora +3% albo dostarczenie mobilnych statywów: do 2 monitorów +5%;
8. Osoby uprawnione do kontaktu:
w sprawie procedury zapytania ofertowego:
Tadeusz Nowik – inspektor ds. inwestycji Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, Plac Wolności 39, 59-630 Mirsk, tel. 75 6470457, e-mail: inwestycje@mirsk.pl
w zakresie warunków realizacji zamówienia:
Piotr Czembrowski – Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mirsku, ul. Kpt. Betleja 32, 59-630 Mirsk, tel. 75 7834223, e-mail: piotr.czembrowski.zspmirsk@gmail.com
9. Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający unieważni procedurę zapytania ofertowego w następujących przypadkach:
a) Oferowana cena brutto będzie wyższe od kwoty przeznaczonej na finansowanie zamówienia,
b) Wystąpienia istotnych zmian okoliczności powodujących, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć
c) Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy.
2. Wyniki procedury zapytania ofertowego zostaną umieszczone na stronie internetowej jw.
3. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
4. W prowadzonym postępowaniu badania rynku nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2017r., poz. 1579).
Załącznikami do zapytania są:
1. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy,
2. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
3. Załącznik nr 3 - Projekt umowy.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk