Przetargi

Zapytanie ofertowe na usługę pn: "Zakup i montaż multimedialnej pracowni językowej".



Gmina Mirsk, pl. Wolności 39; 59-630 Mirsk tel. 75 6222169, faks 75 6470469, e-mail: fundusze@mirsk.pl

zaprasza do złożenia ofert cenowych na uzługe pn: "Zakup i montaż multimedialnej pracowni językowej".


II. Opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacja głównych wymagań (minimum):


1. pracownia językowa dla Szkoły Podstawowej w Rębiszowie:

a) jednostka centralna systemu z symulacją zakłóceń oraz cyfrową regulacją barwy tonu, siły głosu z mikrofonów oraz ze źródeł dźwięku, okablowanie szt.1- metalowa obudowa rack umieszczona w szafce sprzętowej biurka lektora; wymiary max: 40 cm x 10 cm x 30 cm; centralka nie posiada klawiatury  – obsługa tylko z komputera PC (tablicy interaktywnej) za pośrednictwem programu, 8 niezależnych wejść sygnału audio z niezależną regulacją siły głosu,  wejście słuchawkowe, 2 wyjścia audio – wyjście na głośniki, wyjście nagrywania na komputer (rejestrator, magnetofon), uruchamianie centralki za pomocą przełącznika on/off, moduł USB do podłączenia komputera, wbudowany wzmacniacz stereo 40W, niezależne indywidualne regulacje siły głosu w słuchawkach uczniów przez nauczyciela z poziomu programu, niezależne regulacje siły głosu w 8 wejściach audio z poziomu programu, regulacja siły i barwy głosu w głośnikach z poziomu programu, regulacja poziomu wyjścia do nagrywania z poziomu programu zasilanie jednostki centralnej 230V, stanowisk uczniowskich 8V, pasmo przenoszenia 50Hz – 16 kHz, certyfikat CE – należy załączyć do oferty.

 b) Navigator PC - oprogramowanie do sterowania pracownią z komputera – szt. 1 - program umożliwiający obsługę pracowni z tablicy interaktywnej, z komputera; interface użytkownika (wirtualna klawiatura), timer, tryby pracy, imienna lista wg numerów stanowisk, wybór źródła dźwięku, program realizuje WSZYSTKIE funkcje dostępne w pracowni.

c) Recorder - oprogramowanie magnetofonu cyfrowego z trenerem wymowy – szt. 1 - dwie ścieżki rejestratora dające możliwość jednoczesnego odsłuchiwania audycji i nagrywania głosu ucznia, funkcja magnetofonu i rejestratora, 10 znaczników wyodrębniających część zapisu, wybór prędkości odtwarzania, graficzne przedstawienie przebiegu dźwięku i porównanie z oryginałem - zapis wykresu oscyloskopowego wymawianego wyrazu/frazy.

d) słuchawki z mikrofonem – szt.12 - słuchawki: impedancja  2x32Ω, czułość 110±3dB, częstotliwość 20~20000Hz, maksymalna moc wyjściowa 2x100 mW, mikrofon:  impedancja  1800Ω, czułość -48±3dB, częstotliwość 30~16000Hz, trwałe, odporne na uszkodzenia mechaniczne, miękka, elastyczna obudowa, eliminujący szum otoczenia, mikrofon kierunkowy na giętkim pałąku, objęte 5-cio letnią gwarancją,

e) słuchawki bezprzewodowe dla Nauczyciela – szt. 1 - Możliwość podłączenia zamiennie ze standardowymi słuchawkami przewodowymi Słuchawki z mikrofonem, bezprzewodowe z zasięgiem o promieniu 20m; ładowanie poprzez kabel mikro usb, praca na wbudowanym akumulatorze: 12 godzin; odbiornik podłączony do centralki poprzez gniazdo nauczyciela; impedancja słuchawek 2x32Ω, czułość 110±3dB, częstotliwość 20~20000Hz, maksymalna moc wyjściowa 2x100 mW,  mikrofon pojemnościowy:  impedancja  1600Ω, czułość -48±3dB, częstotliwość 30~16000Hz;  Słuchawki wokółuszne (duże, wentylowane nauszniki otaczają małżowinę uszną nie dociskając jej do głowy), trwałe, odporne na uszkodzenia mechaniczne, w miękkiej, elastycznej obudowie;  mikrofon kierunkowy na giętkim pałąku eliminujący szum otoczenia; ; certyfikat CE – należy załączyć do oferty

f) przyłącza stanowisk uczniowskich,

g) okablowanie,

h) głośnik montowany w blendzie biurka lektorskiego – szt. 2 - 2-drożne głośniki współosiowe, moc max: 80W, impedancja: 4 Ω, pasmo przenoszenia: 100Hz - 20000Hz, czułość: 88 dB 1W/1M, rozmiar magnesu: 5.3oz, średnica: 6.3 Cal.

i) biurko nauczyciela – szt. 1 -Elementy wykonane z płyty wiórowej laminowanej gr. 18mm, blat grubości min. 25 mm, wykończenie blatu grubą okleiną PCV (2 mm), blenda min. 50 cm wysokości, kanał kablowy między blatem a blendą, wymiary 150-160 cm x 75 cm, narożniki blatu zaoblone. Na całej długości biurka  nadstawka prywatyzująca.  Biurko posiada z lewej strony otwarte półki z wariantem wstawienia jednostki centralnej komputera, z prawej strony zamykaną szafkę na sprzęt elektroniczny oraz półkę pod klawiaturę.

j) stół uczniowski 2 osobowy łukowy (narożny) – szt.6 - Elementy wykonane z płyty wiórowej laminowanej gr. 18mm, blat grubości min. 25 mm, wykończenie blatu grubą okleiną PCV (2 mm), blenda min. 50 cm wysokości, kanał kablowy między blatem a blendą min 12 cm x 12cm, przepusty kablowe, wymiary 130-150 cm x 50-60 cm, wysokość 59-82 cm, ustawione w podkowę.

k) krzesło ucznia  - szt. 12 - krzesło typu ISO, oparcie i siedzisko tapicerowane w kolorze do uzgodnienia.

l) fotel nauczyciela – szt. 1- obrotowy, na kółkach, tapicerowany w kolorze do ustalenia, z podłokietnikami, regulacja gazowa.

m) wymagania dodatkowe - dołączone do oferty certyfikaty potwierdzające dopuszczenie oferowanych mebli  pracowni językowej do stosowania w szkołach, tj. że meble są zgodne z normami: PN-EN 1729-1:2007, PN-EN 1729-2:2007, PN-F-06009:2001, PN-F-06010-01:1990, nieodpłatne aktualizacje oprogramowania co najmniej przez okres gwarancji na pracownię, dostarczenie z pracownią instrukcji w języku polskim, dostarczenie urządzeń, instalacja w miejscu wskazanym przez zamawiającego, rozruch technologiczny i przeszkolenie użytkowników z obsługi pracowni.

Funkcje realizowane w pracowni:

- dzielenie uczniów (układanie w grupy) na dowolnie konfigurowane pary lub trójki lub czwórki (maksymalnie 12 grup)

- podział słuchaczy na dowolne grupy (max 12), które jednocześnie realizują własne programy (max 6)

- dowolne przełączanie uczniów pomiędzy grupami

- szybkie (jednym przeciągnięciem ikonki) przerzucenie ucznia do innej grupy

- konwersacja w grupie z możliwością kontroli przez lektora

- konwersacja w grupie z lektorem z transmisją do wybranych słuchaczy

- konwersacja słuchacza z lektorem z transmisją do wybranych słuchaczy

- konwersacja słuchacza z grupą z transmisją lub bez

- część uczniów z grupy A rozmawia z nauczycielem i między sobą, reszta osób w grupie A słucha tej dyskusji

- podział słuchaczy na pary (max 12), które jednocześnie prowadzą dialogi nie słysząc się pomiędzy parami

- konwersacja uczniów w parach z podkładem dźwiękowym

- konwersacja uczniów w parach z nauczycielem

- podsłuch dowolnego ucznia, pary lub grupy

- zapis pracy (rozmów) na magnetofonie cyfrowym w formacie WAV

- wysyłanie programu/audycji z dowolnego źródła (magnetofon, DVD, komputer) do wybranych uczniów

- prowadzenie wykładu przez wbudowany wzmacniacz i głośniki

Funkcje dostępne dla słuchacza

- odsłuch programu nauczania zadanego przez lektora

- odsłuch wykładu lektora

- konwersacja z lektorem

- konwersacja z innym słuchaczem lub wybraną grupą

- powtarzanie zwrotów po lektorze nagranym na kasecie lub CD

-  kontrola własnej wymowy

- praca w parach

- konwersacja wybranej pary z lektorem

- praca w grupach (funkcje jak wyżej)

- w każdym trybie możliwe jest nagrywanie wypowiedzi na magnetofon nauczyciela

- w każdym trybie uczeń posiada podsłuch swojego głosu

Funkcje dodatkowe

- timer odmierzający czas pracy

- podłączenie urządzeń audio do stanowiska uczniowskiego

- jednoczesny odsłuch audycji z podłączonego urządzenia i informacji płynących z sali (np. poleceń nauczyciela)

- jednoczesne nagrywanie na podłączonym urządzeniu słyszanej audycji oraz własnego głosu

- możliwość podłączenia komputera

- oprogramowanie magnetofonu cyfrowego, dwuścieżkowego z licencją na wszystkie stanowiska

- jednoczesne odtwarzanie dwóch plików dźwiękowych

- jednoczesny zapis jednego pliku dźwiękowego i odtwarzanie innego pliku

- zapis dźwięku słyszanego w słuchawkach (głos nauczyciela, audycja) i własnego głosu na dwóch oddzielnych ścieżkach

- odtwarzanie nagrania w różnym tempie -pozwala na dokładne wsłuchanie się i odwzorowanie danego zwrotu

- graficzne wykresy przebiegu dźwięku (oscylograf) do porównywania ścieżek np. własnego, nagranego głosu i oryginału

- zakładki służące do zaznaczenia fragmentu audycji, który chcemy powtarzać

- indywidualna regulacja siły głosu w słuchawkach przez nauczyciela i  uczniów

- regulacja głośności wyjść do nagrywania

- możliwość włączenia głosu nauczyciela na głośniki Sali

- tworzenie list obecności uczniów

- możliwość sortowania list obecności po liczbie porządkowej/nazwisku/numeru stanowiska

- przyporządkowanie uczniów z listy do numerów stanowisk

- dystrybucję do max 6 dowolnych kanałów dźwiękowych do oddzielnych grup

- nakładanie dźwięku- uczeń w słuchawkach słyszy dźwięk emitowany z magnetofonu (lub innego źródła) oraz jednocześnie głos nauczyciela objaśniającego daną audycję

-  dystrybucję dźwięku z komputera lektora do stanowisk uczniów

- rejestracja dyskusji uczniów na twardym dysku za pośrednictwem magnetofonu cyfrowego

 
        2 . Monitor interaktywny2 szt

 

  • Przekątna ekranu min. 64,5” przy proporcjach 16:9
  • Wymiary ekranu min. 1425 mm x 800 mm
  • Typowa jasność ekranu min. 350 cd/m2
  • Typowy kontrast min. 1400:1
  • Natywna rozdzielczość matrycy min. 1920 x 1080 pikseli przy 60Hz
  • Czas reakcji matrycy max. 8ms
  • Kąty widzenia: min. 178 stopni
  • Minimum 8 bitowa paleta kolorów – możliwość wyświetlenia do 16,7 mln kolorów
  • Żywotność matrycy min. 30 000 h
  • Matryca zabezpieczona szybą o grubości min. 4mm oraz twardości min. 7 w skali Mohsa
  • Technologia dotykowa pozycjonowanie w podczerwieni
  • Jednoczesna obsługa min. 10 punktów dotyku
  • Czas reakcji na dotyk max 15ms
  • Dokładność dotyku nie większa niż 2mm
  • Rozdzielczość dotyku min. 32760 x 32760 punktów
  • Kompatybilność z HID, praca pod kontrolą min. Systemów z rodziny Microsoft Windows (10/8.1/8/7) oraz możliwość pracy pod kontrolą Linux, Android oraz Mac OS X
  • Komunikacja z zewnętrznym komputerem poprzez port USB
  • Wbudowane głośniki min. 2 x 10W
  • Wbudowane złącza:
    • Minimum 4 x USB 2.0 (z czego minimum 2 porty USB 2.0 dostępne na froncie obudowy)
    • Minimum 2 x HDMI wejściowe
    • Minimum 1 x VGA (D-SUB 15 pin) wejściowe
    • Minimum 1 x VGA (D-SUB 15 pin) wyjściowe
    • Minimum 1 x audio mini jack 3,5mm wejściowe
    • Minimum 1 x RS232 dedykowany do zarządzania urządzeniem
    • Minimum 1 x RJ45 (Ethernet)
    • Minimum 1 x audio mini jack 3,5mm wyjściowe
    • Minimum 1 x USB 2.0 typu B dedykowane do obsługi interfejsu dotykowego
  • Monitor zasilany napięciem 100-240V
  • Pobór mocy nie większy niż 250W podczas pracy oraz nie większy niż 0,5W w trybie standby
  • Wymiary zewnętrzne nie większe niż 151 cm (szerokość) x 91 cm (wysokość) x 10,5 cm (grubość)
  • Wbudowane narzędzie do przeprowadzania testów pozwalające na udzielanie odpowiedzi poprzez urządzenia mobilne, działające na każdym źródle obrazu.
  • Waga urządzenia nie większa niż 42kg
  • Możliwość montażu monitora za pomocą uchwytu VESA 600x400 lub równoważnego
  • Wbudowany, zintegrowany z monitorem interaktywnym komputer o parametrach minimalnych:
    • Procesor min. 2 rdzeniowy w architekturze ARM lub równoważnej
    • Wbudowana pamięć RAM min. 1 GB
    • Wbudowana pamięć masowa min. 4 GB
    • Zainstalowany system operacyjny w pełni kompatybilny z monitorem dotykowym oferujący pełną funkcjonalność urządzenia. System operacyjny w wersji min. 32 bitowej lub 64 bitowej, z graficznym interfejsem użytkownika oraz zainstalowaną min. Przeglądarką internetową, menedżerem plików oraz narzędziem do tworzenia adnotacji
  • Możliwość instalacji dodatkowego komputera opartego o architekturę ARM (dodatkowy slot na wbudowany komputer) dający możliwość późniejszego zaktualizowania parametrów technicznych komputera monitora dotykowego poprzez jego wymianę
  • Możliwość instalacji dodatkowego komputera opartego o architekturę x86 (dodatkowy slot OPS na komputer) dający możliwość późniejszego zaktualizowania parametrów technicznych komputera OPS poprzez jego wymianę

 

     3. Terminale komputerowe z dostawą i montażem

 

  •  terminal komputerowy szt. 12
  •  serwer E3-1270/16 GB/2xSSD 150GB/2x1TB HDD/1200W
  •  system serwerowy Microsoft MultiPoint 2016 Premium (V7J-01072)
  •  licencja Windows Server CAL (R18-05099) – 13 szt.
  •  licencja RDS do Windows Server – 13 szt.
  • monitory 18,5` VA 1903a 1366x768 pikseli – 13 szt.
  •  klawiatura oraz mysz USB – 13 szt.
  • router UTM Cyberoam CR10iNG 3YSVS – 1 szt.
  •  switch sieciowy Planet GSW-2401 24 portowy gigabitowy –  1 szt.
  • pakiet biurowy Microsoft Office 2016 Pro Plus MOLP – 13 szt.
  • zasilacz awaryjny UPS – szt. 1

Funkcje dodatkowe

- 3-letnia subskrypcja SVS na ochronę sieci UTM Cyberoam

III. Termin realizacji zamówienia:

Termin zakończenia realizacji zamówienia określa się na dzień 04 grudnia 2017 roku.

IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

  1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
    1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,

2) certyfikaty określone w przedmiocie zamówienia.

2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.

VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących treści merytorycznej zamówienia jest Pan Krzysztof Prędki – Koordynator projektów UE, tel. 75 6222169, adres e-mail: fundusze@mirsk.pl
  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: od poniedziałku do piątku w godz. 730 – 1500 – Inspektor ds. Inwestycji Tadeusz Nowik tel. 75 6470457, adres e-mail: inwestycje@mirsk.pl

VII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- złożyć w siedzibie Zamawiającego, w zamkniętej kopercie z dopiskiem Zakup i montaż pracowni multimedialnej”, lub

- przesłać drogą elektroniczną adres e-mail:  fundusze@mirsk.pl

w terminie do dnia 28.11.2017 r. , godz 1500

VIII. Opis sposobu obliczania ceny

  1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
    za wykonanie przedmiotu zamówienia.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

IX. Informacje o formalnościach

  1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
  3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
  4. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowanie.
  5. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
    o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  6.  Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  7. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga
  8.  Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

  1. Zapytanie ofertowe w formacie pdf
  2. Formularz ofertowo-cenowy
  3. Projekt umowy w formacjie pdf

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 21.11.2017r.
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Tadeusz Nowik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 listopada 2017 11:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tadeusz Nowik
Ilość wyświetleń: 2214
21 listopada 2017 11:42 (Tadeusz Nowik) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
21 listopada 2017 11:41 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [zal_2_projekt_umowy.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
21 listopada 2017 11:41 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [zal_1_formularz_ofertowy.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::