Gmina Mirsk plac Wolności 39, 59-630 Mirsk - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku - badanie rynku II na zakup i dostawę sukcesywną materiałów budowlanych.
BADANIE RYNKU II
NA ZAKUP I DOSTAWĘ SUKCESYWNĄ MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
W związku z zamiarem sukcesywnego zakupu materiałów budowlanych w okresie od 01.02.2018 r. do 31.12.2018 r. , zwracamy się do PT Wykonawców gotowych wykonać dostawę o złożenie oferty.
I. ZAMAWIAJACY:
Gmina Mirsk
plac Wolności 39, 59-630 Mirsk
NIP 616-10-08-487
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku, 59-630 Mirsk, ul. Mickiewicza 38.
II. Nazwa zamówienia:
1. Materiały ogólnobudowlane wg załącznika nr 1.
2. Materiały instalacyjne i metalowe wg załącznika nr 2.
3. Materiały elektryczne wg załącznika nr 3.
4. Termin wykonania zamówienia od 01.02.2018 r. do 31.12.2018 r.
III. Opis warunków udziału w postępowaniu:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówień.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
IV. Informacja o procedurze zapytania ofertowego:
1. Ofertę na załączonym formularzu ofertowym należy złożyć w zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Koperta powinna być opieczętowana pieczęcią firmową, zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz nazwę i adres Zamawiającego:
Gmina Mirsk - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku ul. Mickiewicza 38, 59-630 Mirsk, ponadto koperta powinna posiadać oznaczenia: "Oferta na dostawę materiałów budowlanych".
Oferty winny być złożone nie później niż do dnia 15.01.2018 r. do godziny 14.00 na adres: Gmina Mirsk, - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku, ul. Mickiewicza 38, 59-630 Mirsk
2. Oferta powinna zawierać:
- cenę jednostkową i wartość brutto materiału zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 1, nr 2 i nr 3.
- formularz ofertowy załącznik nr 4
- parafowany formularz umowy stanowiący załącznik nr 5
- dokument rejestrowy działalności gospodarczej w zakresie ogłoszonej dostawy (CEIDG, KRS itp.)
3. Przy wyborze wykonawcy Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami;
cena ryczałtowa -100%
Ocena będzie dokonywana w/g następującego wzoru;
a) cena oferty (odpowiedniego załącznika) - 100%
opis punktacji:
oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt.
Pozostałe oceniane bądą w/g wzoru
Cena najniższej oferty brutto
Cena badanej oferty brutto x 100pkt = .........pkt
4. Dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jednej grupy materiałowej wg odpowiedniego załącznika).
5. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. Zapytanie ofertowe ogłoszono na stronie internetowej http://bip.mirsk.pl, zakładka: Przetargi.
7. Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami oraz udzielenia wszelkich wyjaśnień jest Jan Wiśniewski, tel. 75 78 34 252.
8. Zamawiający unieważni procedurę zapytania ofertowego w następujących przypadkach:
- oferowana cena brutto będzie wyższa od kwoty przeznaczonej na finansowanie zamówienia.
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodujących, że prowadzone postępowania lub wykonania zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
9. Wyniki procedury zapytania ofertowego zostaną umieszczone na stronie internetowej jw.
10. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.
11. W prowadzonym postępowaniu nie ma zastosowanie Ustawa prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164).
Załącznikami do zapytania są:
1. Formularz cenowy załącznik nr 1, nr 2, nr 3.
2. Formularz ofertowy załącznik nr 4.
3. Formularz umowy załacznik nr 5.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk