Nasz znak: IRI. 271.4.2018.2 Mirsk, dnia: 11.05.2018r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z trwającymi przygotowaniami Gminy Mirsk do realizacji zadania pn. „Przebudowa pokrycia dachowego budynku Szkoły Podstawowej w Mirsku [silne wiatry i intensywne opady deszczu – październik 2017] zapraszam do złożenia oferty na usługę w zakresie wykonanie robót budowlanych w przedmiotowym temacie.
I. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia.
1) Nazwa zamówienia:
Zadanie pn. „Przebudowa pokrycia dachowego budynku Szkoły Podstawowej w Mirsku [silne wiatry i intensywne opady deszczu – październik 2017]”.
Lokalizacja: 59-630 Mirsk , ul Betleja 33
2) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Przebudowa pokrycia dachowego budynku Szkoły Podstawowej w Mirsku [silne wiatry i intensywne opady deszczu – październik 2017] w następującym zakresie:
2.1. Naprawa uszkodzeń elewacji od strony ul. Betleja w zakresie uzupełnienia i napraw ubytków wyprawy tynkarskiej, dwukrotne malowanie całości farbami elewacyjnymi w istniejącej kolorystyce.
2.2. Wymiana uszkodzonych parapetów na nowe wykonane z blachy malowanej proszkowo w kolorze istniejących parapetów.
2.3. Naprawa cokołu obłożonego płytkami klinkierowymi.
2.4. Wymiana uszkodzonego okna na nowe PVC w kolorze białym z zachowaniem istniejących podziałów okna, współczynnik przenikalności cieplnej Uw nieprzekraczający 1,1 W/(m2·K).
2.5. Usuniecie z terenu budowy materiałów z rozbiórek i demontaży oraz przekazanie ich dla podmiotu uprawnionego do odbioru i zagospodarowania.
Zakres robót określa przedmiar robót stanowiący materiał pomocniczy do wykonania wyceny kosztu robót w zakresie przedmiotu zamówienia.
3) Planowany termin wykonania robót 25.06 - 31.08.2018r.
II. Informacje o procedurze zapytania ofertowego:
1. Ofertę na załączonym formularzu ofertowym należy złożyć w siedzibie Gminy Mirsk w terminie do dnia 24.05.2018r. do godz. 10:30 w formie pisemnej.
2. Przy wyborze wykonawcy Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
- cena ryczałtowa – 100%
3. Wymaganym terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest dzień: 31.08.2018r.
4. Wymagany okres gwarancji 36-miesięcy.
5. Zapytanie ofertowe ogłoszone zostało na stronie internetowej http//bip.mirsk.pl zakładka: Przetargi.
6. Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami oraz wszelkich wyjaśnień udziela: Ewa Pachciarek, Specjalista d/s remontów i inwestycji, tel. 75 62 22 166, e-mail: remont@mirsk.pl
7. Wyniki procedury zapytania ofertowego zostaną umieszczone na stronie internetowej jw.
8. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na zasadach określonych w formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany będzie jest dostarczyć kosztorys ofertowy , który stanowił będzie załącznik do umowy.
Burmistrz Miasta i Gminy Mirsk
Andrzej Jasiński
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk