Przetargi

Zapytanie ofertowe na: "Zakup wyposażenia ratownictwa drogowego oraz przeciwpożarowego dla jednostki OSP Krobica-Orłowice"

Nasz znak: ZP.271.13.2019                                                                                                  Mirsk, dnia 09.12.2019r.

 

 

                                                         ZAPYTANIE OFERTOWE                                         

 

W związku z zamiarem wyłonienia wykonawcy na dostawę wyposażenia OSP Krobica- Orłowice w sprzęt ratownictwa drogowego oraz przeciwpożarowego.

 

Zwracamy się z prośbą do szanownych PT Wykonawców o dokonanie wyceny i złożenie oferty cenowej na załączonym formularzu ofertowo-cenowym.

 

 

I. PRZEDMIOT ZAPYTANIA OFERTOWEGO OBEJMUJE:

Przedmiotem zamówienia jest oferta handlowa na „Zakup wyposażenia ratownictwa drogowego oraz przeciwpożarowego dla jednostki OSP Krobica-Orłowice z Funduszu Sprawiedliwości - Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej” (Kod CPV: 35000000-4) zgodnie z umową nr DFS-III-7211.113.2019 z dnia 05.12.2019r. według  specyfikacji szczegółowo opisanej w załączniku nr 1 – Formularz Ofertowo – Cenowy, tj.:

- zestaw uniwersalnych narzędzi ratowniczych – 1 zestaw.

- podkłady pod kliny do stabilizacji A – 1 zestaw.

- podkłady pod kliny do stabilizacji B – 1 zestaw.

- wspornik progowy – 1 szt.

- adaptory ciągnące – 1 zestaw.

- zestaw łańcuchów do adaptorów – 1 szt..

- pokrowiec zabezpieczający na poduszkę kierowcy – 1 szt.

- osłona zabezpieczająca – 1 szt.

- urządzenie do przecinania szyb – 1 szt. 

- podpora stabilizacyjna – 1 szt.

- zestaw osłon zabezpieczających SEP 5 – 1 szt.

- zestaw osłon zabezpieczających SEP 10 – 1 szt.

- stanowisko narzędzi – 1 szt.

- zestaw aparatów powietrznych z maskami, butlami, osłonami i pokrowcami – 4 szt..

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego

(Formularz ofertowo - cenowy).

 

 

II. INFORMACJA O PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do uzupełnienia brakujących dokumentów i do udzielenia wyjaśnień treści oferty.
  3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowanie.
  4. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.
  5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  6. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
  7. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

III. POSTANOWIENIA OGÓLNE:

  1. Na załączonym formularzu cenowym, należy przedstawić cenę ofertową netto, podatek VAT,   brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
  5.  Cena jednostkowa za wykonane dostawy winna obejmować wymogi zawarte w niniejszym  zaproszeniu i wzorze umowy.  Cena powinna obejmować koszty transportu do Zamawiającego.
  6. Cena określona przez wykonawcę zostanie ustalona na czas trwania umowy i nie będzie  podlegać zmianie.

 

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Termin realizacji zamówienia do dnia 27.12.2019r.

 

V. INFORMACJA O SPOSOBIE OCENIANIA OFERT:

Jedynym kryterium oceny oferty będzie cena brutto = 100%.

Najniższa z oferowanych cen ( Cmin) otrzymuje 100 pkt i stanowi bazę do wyliczenia punktów dla pozostałych cen według wzoru:

 

C= ( Cmin : Cx ) x 100 pkt

gdzie:

C- oznacza liczbę punktów za kryterium

Cmin- oznacza najniższą cenę spośród złożonych ofert

Cx- oznacza cenę badanej oferty

2. Jeden oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

 

VI. SKŁADANIE OFERT

1. Ofertę na załączonym formularzu ofertowym należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Mirsk pok. 1, przy Placu Wolności 39; 59-630 Mirsk osobiście, przesłać pocztą lub kurierem w terminie do dnia 13.12.2019r. do godz. 12:00 w zaklejonych kopertach z napisem:

 

OFERTA NA WYPOSAŻENIE RATOWNICTWA DROGOWEGO ORAZ PRZECIWPOŻAROWEGO DLA JEDNOSTKI OSP KROBICA-ORŁOWICE

Nie otwierać przed 13.12.2019r. godz. 12:00

2. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą badane i oceniane przez Zamawiającego. Przy czym decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

3. Zamawiający dokona oceny ofert w dniu 13.12.2019r.

4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

5. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa stanowiąca załącznik nr 2 do „Zapytania Ofertowego”.

 

VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE UNIEWAŻNIENIA BĄDŹ ZAMKNIĘCIA POSTĘPOWANIA BEZ WYBORU OFERENTA

Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w przypadku nie uzyskania żadnej oferty ważnej, tj. zgodnej z treścią zapytania lub z ceną  przekraczająca kwotę przeznaczoną na finansowanie zamówienia.

VIII. PUBLIKACJA OGŁOSZENIA

1. Ogłoszenie  zostało zamieszczone na stronie  internetowej  Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk –  http://bip.mirsk.pl zakładka: Przetargi.

2.Oryginał zawieszony został na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Mirsk przy Placu Wolności 39; 59-630 Mirsk.

 

IX. WYNIKI ZAPYTANIA OFERTOWEGO ZOSTANĄ OPUBLIKOWANE:

1. Ogłoszenie o wyborze wykonawcy bądź zamknięciu postępowania bez wyboru oferty  Zamawiający zamieści na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk- http://bip.mirsk.pl zakładka: Przetargi.

2. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa stanowiąca załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.

X. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.

 

XI. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU ZE STRONY ZAMAWIAJĄCEGO:

1. w sprawie warunków realizacyjnych:

Radosław Kuźniar – Inspektor ds. zarządzania kryzysowego i gospodarki komunalnej,  

tel. 609  981 172; e-mail: gzr@mirsk.pl

2. w sprawie procedury zapytania ofertowego:

Alicja Jaszczyszyn - Podinspektor ds. ochrony danych osobowych i zamówień publicznych,

pok. 9 UMiG Mirsk,  tel. 75 6222169, e-mail: rodo@mirsk.pl,

 

W prowadzonym postępowaniu zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.).

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 09.12.2019r.
Dokument wytworzony przez: Podinspektor ds. ochrony danych osobowych i zamówień publicznych
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Alicja Jaszczyszyn
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 grudnia 2019 14:48
Dokument wprowadzony do BIP przez: Alicja Jaszczyszyn
Ilość wyświetleń: 1447
09 grudnia 2019 14:49 (Alicja Jaszczyszyn) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_2_formularz_umowy__.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 grudnia 2019 14:49 (Alicja Jaszczyszyn) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_1_formularz_ofertowocenowy.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 grudnia 2019 14:49 (Alicja Jaszczyszyn) - Dodanie załącznika [zapytanie_ofertowe_wraz_z_zalacznikami_.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::