Nasz znak: ZP.271.13.2019 Mirsk, dnia 09.12.2019r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z zamiarem wyłonienia wykonawcy na dostawę wyposażenia OSP Krobica- Orłowice w sprzęt ratownictwa drogowego oraz przeciwpożarowego.
Zwracamy się z prośbą do szanownych PT Wykonawców o dokonanie wyceny i złożenie oferty cenowej na załączonym formularzu ofertowo-cenowym.
I. PRZEDMIOT ZAPYTANIA OFERTOWEGO OBEJMUJE:
Przedmiotem zamówienia jest oferta handlowa na „Zakup wyposażenia ratownictwa drogowego oraz przeciwpożarowego dla jednostki OSP Krobica-Orłowice z Funduszu Sprawiedliwości - Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej” (Kod CPV: 35000000-4) zgodnie z umową nr DFS-III-7211.113.2019 z dnia 05.12.2019r. według specyfikacji szczegółowo opisanej w załączniku nr 1 – Formularz Ofertowo – Cenowy, tj.:
- zestaw uniwersalnych narzędzi ratowniczych – 1 zestaw.
- podkłady pod kliny do stabilizacji A – 1 zestaw.
- podkłady pod kliny do stabilizacji B – 1 zestaw.
- wspornik progowy – 1 szt.
- adaptory ciągnące – 1 zestaw.
- zestaw łańcuchów do adaptorów – 1 szt..
- pokrowiec zabezpieczający na poduszkę kierowcy – 1 szt.
- osłona zabezpieczająca – 1 szt.
- urządzenie do przecinania szyb – 1 szt.
- podpora stabilizacyjna – 1 szt.
- zestaw osłon zabezpieczających SEP 5 – 1 szt.
- zestaw osłon zabezpieczających SEP 10 – 1 szt.
- stanowisko narzędzi – 1 szt.
- zestaw aparatów powietrznych z maskami, butlami, osłonami i pokrowcami – 4 szt..
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
(Formularz ofertowo - cenowy).
II. INFORMACJA O PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
III. POSTANOWIENIA OGÓLNE:
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji zamówienia do dnia 27.12.2019r.
V. INFORMACJA O SPOSOBIE OCENIANIA OFERT:
Jedynym kryterium oceny oferty będzie cena brutto = 100%.
Najniższa z oferowanych cen ( Cmin) otrzymuje 100 pkt i stanowi bazę do wyliczenia punktów dla pozostałych cen według wzoru:
C= ( Cmin : Cx ) x 100 pkt
gdzie:
C- oznacza liczbę punktów za kryterium
Cmin- oznacza najniższą cenę spośród złożonych ofert
Cx- oznacza cenę badanej oferty
2. Jeden oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
VI. SKŁADANIE OFERT
1. Ofertę na załączonym formularzu ofertowym należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Mirsk pok. 1, przy Placu Wolności 39; 59-630 Mirsk osobiście, przesłać pocztą lub kurierem w terminie do dnia 13.12.2019r. do godz. 12:00 w zaklejonych kopertach z napisem:
OFERTA NA WYPOSAŻENIE RATOWNICTWA DROGOWEGO ORAZ PRZECIWPOŻAROWEGO DLA JEDNOSTKI OSP KROBICA-ORŁOWICE
Nie otwierać przed 13.12.2019r. godz. 12:00
2. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą badane i oceniane przez Zamawiającego. Przy czym decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
3. Zamawiający dokona oceny ofert w dniu 13.12.2019r.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa stanowiąca załącznik nr 2 do „Zapytania Ofertowego”.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE UNIEWAŻNIENIA BĄDŹ ZAMKNIĘCIA POSTĘPOWANIA BEZ WYBORU OFERENTA
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w przypadku nie uzyskania żadnej oferty ważnej, tj. zgodnej z treścią zapytania lub z ceną przekraczająca kwotę przeznaczoną na finansowanie zamówienia.
VIII. PUBLIKACJA OGŁOSZENIA
1. Ogłoszenie zostało zamieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk – http://bip.mirsk.pl zakładka: Przetargi.
2.Oryginał zawieszony został na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Mirsk przy Placu Wolności 39; 59-630 Mirsk.
IX. WYNIKI ZAPYTANIA OFERTOWEGO ZOSTANĄ OPUBLIKOWANE:
1. Ogłoszenie o wyborze wykonawcy bądź zamknięciu postępowania bez wyboru oferty Zamawiający zamieści na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk- http://bip.mirsk.pl zakładka: Przetargi.
2. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa stanowiąca załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
X. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.
XI. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU ZE STRONY ZAMAWIAJĄCEGO:
1. w sprawie warunków realizacyjnych:
Radosław Kuźniar – Inspektor ds. zarządzania kryzysowego i gospodarki komunalnej,
tel. 609 981 172; e-mail: gzr@mirsk.pl
2. w sprawie procedury zapytania ofertowego:
Alicja Jaszczyszyn - Podinspektor ds. ochrony danych osobowych i zamówień publicznych,
pok. 9 UMiG Mirsk, tel. 75 6222169, e-mail: rodo@mirsk.pl,
W prowadzonym postępowaniu zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.).
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk