ZAPYTANIE OFERTOWE
Na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Wartość poniżej 30.000,00 EURO
W związku z zamiarem zakupu materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Gminy Mirsk i jej jednostek organizacyjnych zwracamy się z prośbą do szanownych PT Wykonawców o dokonanie wyceny i złożenie oferty cenowej na załączonym formularzu ofertowym.
I. Informacja o przedmiocie zapytania ofertowego:
1) Przedmiot zapytania ofertowego na zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek został opisany w Arkuszu Wycen, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2) Właściwie wycenione Arkusze Wycen będą stanowić podstawę do określenia oferowanej ceny brutto za 1 sztukę z pozycji przedmiot zamówienia.
3) Wykonawca deklaruje dostarczenie przedmiotu zamówienia w oferowanych cenach do 31 grudnia 2020r. na bieżąco po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym bądź mailowym ze strony Zamawiającego w ilościach wskazanych w poszczególnych zamówieniach, na koszt Wykonawcy do siedziby Gminy Mirsk przy pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk i jej jednostek organizacyjnych wymienionych w Arkuszach Wyceny.
4) Przewidywana ilość zapotrzebowania na materiały eksploatacyjne do drukarek została uwzględniona w Arkuszach Wyceny.
II. Informacje o procedurze zapytania ofertowego:
1) Z uwagi na fakt, że artykuły będące przedmiotem zamówienia są powszechnie dostępne i posiadają określony standard jakościowy, oferta Wykonawcy zostanie oceniona według jedynego kryterium: cena ryczałtowa = 100%.
2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3) Ofertę na załączonym formularzu ofertowym wraz z Arkuszami Wycen należy złożyć w siedzibie Gminy Mirsk osobiście, przesłać pocztą lub kurierem w terminie do dnia 06.02.2020r. do godz. 11:00 w zaklejonych kopertach z napisem:
OFERTA NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA GMINY MIRSK
Nie otwierać przed 06.02.2020r. godz. 11:00
4) Przy czym decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
5) Oferty złożone po wyznaczonym terminie będą zwracane bez otwierania Oferentowi. W przypadku złożenia oferty niekompletnej, Zamawiający nie będzie wzywał Oferenta do uzupełnienia oferty.
6) Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w przypadku nie uzyskania żadnej oferty ważnej, tj. zgodnej z treścią zapytania lub z ceną przekraczającą kwotę przeznaczoną na finansowanie zamówienia.
7) Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk - http://bip.mirsk.pl zakładka: Przetargi.
8) Osoby upoważnione do kontaktów z oferentami oraz wszelkich wyjaśnień udzielają.
- w sprawie procedury zapytania ofertowego:
Alicja Jaszczyszyn - Podinspektor ds. ochrony danych osobowych i zamówień publicznych
tel. 75 62 22 169, fax: 75 64 70 469, e-mail: rodo@mirsk.pl,
- w prawie warunków realizacyjnych:
Urszula Subocz - Referent ds. organizacyjnych i bhp
tel. 75 64 70 440, e-mail: gmina@mirsk.pl.
9) Wyniki zapytania ofertowego zostaną umieszczone na stronie internetowej j.w.
10) Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa stanowiąca załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
W prowadzonym postępowaniu zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz. 1843).
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk