ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z zamiarem zakupu materiałów biurowych dla Gminy Mirsk i jej jednostek organizacyjnych, zwracamy się z prośbą do szanownych PT Wykonawców o dokonanie wyceny
i złożenie oferty cenowej na załączonym formularzu ofertowym.
I. Informacja o przedmiocie zapytania ofertowego:
1) Przedmiot zapytania ofertowego na zakup materiałów biurowych został opisany w Arkuszu Wycen, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
2) Właściwie wycenione Arkusze Wycen będą stanowić podstawę do określenia oferowanej ceny brutto za przedmiot zamówienia.
3) Wykazane w Arkuszach Wycen na materiały biurowe zostaną dostarczone na koszt Wykonawcy do siedziby Gminy Mirsk przy pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk i jej jednostek organizacyjnych wymienionych w Arkuszach Wycen.
II. Informacje o procedurze zapytania ofertowego:
1) Wykonawca nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2) Z uwagi na fakt, że artykuły będące przedmiotem zamówienia są powszechnie dostępne i posiadają określony standard jakościowy jedynym kryterium oceny ofert jest: cena ryczałtowa = 100%.
3) Ofertę na załączonym formularzu ofertowym wraz z Arkuszami Wycen należy złożyć w siedzibie Gminy Mirsk osobiście, przesłać pocztą lub kurierem w terminie do dnia 07.02.2020r. do godz. 10:00 w zaklejonych kopertach z napisem:
OFERTA NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW BIUROWYCH
DLA GMINY MIRSK
Nie otwierać przed 07.02.2020r. godz. 10:00
4) Przy czym decydujące znaczenie dla zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego, a nie data wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
5) Oferty złożone po wyznaczonym terminie będą zwracane bez otwierania Oferentowi.
6) W przypadku złożenia oferty niekompletnej, Zamawiający nie będzie wzywał Oferenta do uzupełnienia oferty.
7) Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w przypadku nie uzyskania żadnej oferty ważnej, tj. zgodnej z treścią zapytania ofertowego lub z ceną przekraczającą kwotę przeznaczoną na finansowanie zamówienia.
8) Zamawiający wymaga terminu realizacji zamówienia dostawy materiałów biurowych do dnia: 28.02.2020r.
9) Zapytanie ofertowe ogłoszone zostało na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk - http://bip.mirsk.pl zakładka: Przetargi.
10) Osoby upoważnione do kontaktów z oferentami oraz wszelkich wyjaśnień udzielają.
- w sprawie procedury zapytania ofertowego:
Alicja Jaszczyszyn - Podinspektor ds. ochrony danych osobowych i zamówień publicznych
tel. 75 6222169, fax: 75 6470469, e-mail: rodo@mirsk.pl,
- w prawie warunków realizacyjnych:
Urszula Subocz, Samodzielny Referent ds. organizacyjnych i bhp
tel. 756470440, fax: 75 6470469, e-mail: gmina@mirsk.pl
11) Wyniki zapytania ofertowego zostaną umieszczone na stronie internetowej jw.
12) Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa stanowiąca załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
W prowadzonym postępowaniu zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy
z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz. 1843).
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk