ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Zamawiający
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
ul. Adama Mickiewicza 38
59-630 Mirsk
II. Przedmiot zamówienia
1. Wykonanie okresowej kontroli 5-letniej (z uwzględnieniem elementów kontroli rocznej), polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego budynków będących w administracji Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r, poz. 1186 ze zm.) przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności „konstrukcyjnej”.
2. Zakres kontroli powinien obejmować:
a) Elementy budynku, budowli i instalacje narażone na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
b) Instalacje i urządzenia służące ochronie środowiska.
c) Sprawdzenie stanu technicznego i przydatności użytkowania obiektu budowlanego.
d) Estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia.
3. Szczegółowym przeglądem należy objąć stan techniczny:
a) zewnętrzne warstwy przegród zewnętrznych (warstwa fakturowa), elementy ścian zewnętrznych (attyka, filary, gzymsy), balustrady, loggie i balkony etc.,
b) urządzenia zamocowane do ścian i dachu budynku,
c) elementy do odwodnienia budynku oraz obróbki blacharskie,
d) pokrycia dachowe,
e) instalacje centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej,
f) urządzenia stanowiące zabezpieczenia przeciwpożarowe budynku,
g) elementy instalacji kanalizacyjnej odprowadzającej ścieki z budynku,
h) przejścia przyłączy instalacyjnych budynku,
i) inne elementy budynku narażone na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
j) otoczenie budynku.
W zakres ww. przeglądów nie wchodzą: przeglądy instalacji gazowej, elektrycznej, odgromowej i kominiarskiej. Przy czym należy ocenić pod względem budowlanym czy instalacje te nie stanowią zagrożenia (np. nieprzymocowane pręty instalacji odgromowej na dachu etc.)
4. Termin i miejsce wykonania zamówienia:
a) wykonanie przeglądów technicznych powinno nastąpić do dnia 30.09.2020 r.,
b) miejsce wykonania zamówienia: teren Miasta i Gminy Mirsk,
c) ilość budynków do kontroli: 109 szt., powierzchnia użytkowa budynków: 28 368,46 m2. Wykaz budynków objętych przeprowadzeniem przeglądów 5-letnich stanowi załącznik nr 3 oraz 4 do niniejszego zapytania ofertowego i będzie stanowił integralną część umowy.
III. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) – wartość zamówienia nie przekracza 30 000 euro
IV. Opis warunków udziału w zamówieniu.
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki:
- posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonania zamówienia,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
V. Miejsce, sposób i termin składania ofert.
1. Ofertę należy sporządzić wg formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1.
2. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie lub opakowaniu nie później niż do dnia 17.07.2020 r. do godz. 14:00 na adres: Gmina Mirsk – Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Mickiewicza 38, 59-630 Mirsk. Koperta powinna być opieczętowana pieczęcią firmową, zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz nazwę i adres Zamawiającego. Ponadto koperta powinna posiadać oznaczenie: „Oferta na wykonanie okresowej (5-letniej) kontroli budynków”.
VI. Opis sposobu przygotowania oferty oraz wymaganych dokumentów.
1. Ofertę należy sporządzić wg formularza ofertowego (załącznik nr 1)
2. Do oferty należy dołączyć:
a) parafowany wzór umowy (załącznik nr 2),
b) aktualne zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa,
c) kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych w specjalności „konstrukcyjnej” osób, które będą wykonywać przedmiotową kontrolę,
d) dokument rejestrowy działalności gospodarczej w zakresie ogłoszonej usługi (CEIDG, KRS etc.),
e) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy (w formie oryginału lub odpisu poświadczonego notarialnie).
VII. Pozostałe informacje.
1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2. Zapytanie ofertowe ogłoszono na stronie internetowej http:/bip.mirsk.pl, w zakładce Przetargi.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z jednym lub kilkoma Wykonawcami.
5. Wyniki procedury zapytania ofertowego zostaną umieszczone na stronie internetowej http:/bip.mirsk.pl, w zakładce Przetargi.
6. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
7. Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami oraz udzielaniem wszelkich wyjaśnień jest: Dorota Pawłowska, tel. 75 78 34 252 wew. 18.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk