ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Zamawiający
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
ul. Adama Mickiewicza 38
59-630 Mirsk
II. Przedmiot zamówienia
1. Remont lokalu mieszkalnego nr 4 po pożarze budynku wielorodzinnego położonego w Mirsku przy ul. Prostej 19. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna załączona do zapytania ofertowego (branża instalacji elektrycznych – załącznik nr 3, załącznik nr 4, załącznik nr 5, branża instalacji sanitarnych – załącznik nr 6, załącznik nr 7, załącznik nr 8, załącznik nr 9).
III. Termin wykonania zamówienia
1. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2023 r.
IV. Opis warunków udziału w zamówieniu
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki:
- posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonania zamówienia;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
V. Miejsce, sposób i termin składania ofert
1. Ofertę należy sporządzić wg formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1.
Do formularza ofertowego należy dołączyć kosztorys ofertowy z wyszczególnieniem prac.
2. Ofertę należy przesłać w terminie do 19.05.2023 r. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat_zgkim@mirsk.pl, listownie na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Adama Mickiewicza 38, 59-630 Mirsk lub osobiście.
3. Oferowana cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
4. Dokument ofertowy powinien zawierać: pieczątkę firmową, datę sporządzenia oferty, adres oraz siedzibę oferenta, nr telefonu, numer NIP, czytelny podpis wykonawcy oferty.
VI. Opis sposobu przygotowania oferty oraz wymaganych dokumentów
1. Ofertę należy sporządzić wg formularza ofertowego (załącznik nr 1). Do formularza ofertowego należy dołączyć kosztorys ofertowy
2. Do oferty należy dołączyć:
a) parafowany wzór umowy (załącznik nr 2),
b) dokumenty wymagane prawem potwierdzające posiadane kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia,
c) dokument rejestrowy działalności gospodarczej w zakresie ogłoszonej usługi (CEIDG, KRS etc.),
d) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy (w formie oryginału lub odpisu poświadczonego notarialnie).
e) Referencje.
VII. Pozostałe informacje
1. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. Wizję lokalną dokonuje Wykonawca na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z jednym lub kilkoma Wykonawcami.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie zamówienia.
6. Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
7. Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami oraz udzielaniem wszelkich wyjaśnień jest: Paweł Hryciew tel. 509 416 507, Dorota Pawłowska, tel. 75 78 34 252 wew. 18.
Postępowanie prowadzone jest z pominięciem ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych lecz zgodnie z "Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej do 130 000,00 zł przez zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku".
Dyrektor ZGKiM Mirsk
/-/ Arkadiusz Klask
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk