ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Zamawiający.
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
ul. Adama Mickiewicza 38
59-630 Mirsk
II. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 25 ton węgla kamiennego Ekogroszku do siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku przy ul. Adama Mickiewicza 38 w Mirsku. Opał stały (ekogroszek) będzie wykorzystywany na cele lokali użyteczności publicznej.
III. Termin i miejsce udzielenia zamówienia.
- termin realizacji zamówienia od 06.10.2023 r. do 30.04.2024 r.
- miejsce realizacji zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku, ul. Adama Mickiewicza 38, 59-630 Mirsk.
IV. Opis warunków udziału w zamówieniu.
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki:
- posiadają niezbędne do prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia środki, a w szczególności wyposażenie techniczne,
- dysponują odpowiednią ilością osób niezbędnych do prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
V. Miejsce, sposób i termin składania ofert.
1. Ofertę należy sporządzić wg formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1.
2. Ofertę należy przesłać w terminie do 28.09.2023 r. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat_zgkim@mirsk.pl, listownie na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Mickiewicza 38, 59-630 Mirsk lub osobiście.
3. Oferowana cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia nie może ulec zmianie przez okres trwania umowy.
4. Dokument ofertowy powinien zawierać: pieczątkę firmową, datę sporządzenia oferty, adres lub siedzibę oferenta, nr telefonu, numer NIP, czytelny podwis wykonawcy oferty.
VI. Opis sposobu przygotowania oferty oraz wymaganych dokumentów.
1. Ofertę należy sporządzić wg formularza ofertowego (załącznik nr 1)
2. Do oferty należy dołączyć:
a) parafowany wzór umowy (załącznik nr 2),
b) dokument rejestrowy działalności gospodarczej w zakresie ogłoszonej usługi (CEIDG, KRS etc.)
c) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy (w formie oryginału lub odpisu poświadczonego notarialnie).
VII. Pozostałe informacje.
1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z jednym lub kilkoma Wykonawcami.
4. Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
5. Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami oraz udzielaniem wszelkich wyjaśnień jest: Paweł Hryciew, tel. 509416507.
Postępowanie prowadzone jest z pominięciem ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych lecz zgodnie z "Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej do 130 000,00 zł przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku".
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk