Mirsk, dnia 15 lipca 2025 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
ul. Adama Mickiewicza 38
59-630 Mirsk
Przedmiot zamówienia
Wykonanie okresowej kontroli 5-letniej (z uwzględnieniem elementów kontroli rocznej), polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego budynków będących w administracji Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności „konstrukcyjnej”.
Zakres kontroli powinien obejmować:
Elementy budynku, budowli i instalacje narażone na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Instalacje i urządzenia służące ochronie środowiska.
Sprawdzenie stanu technicznego i przydatności użytkowania obiektu budowlanego.
Estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia.
Szczegółowym przeglądem należy objąć stan techniczny:
zewnętrzne warstwy przegród zewnętrznych (warstwa fakturowa), elementy ścian zewnętrznych (attyka, filary, gzymsy), balustrady, loggie i balkony etc.,
urządzenia zamocowane do ścian i dachu budynku,
elementy do odwodnienia budynku oraz obróbki blacharskie,
pokrycia dachowe,
instalacje centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej,
urządzenia stanowiące zabezpieczenia przeciwpożarowe budynku,
elementy instalacji kanalizacyjnej odprowadzającej ścieki z budynku,
przejścia przyłączy instalacyjnych budynku,
inne elementy budynku narażone na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
otoczenie budynku.
W zakres ww. przeglądów nie wchodzą: przeglądy instalacji gazowej, elektrycznej, odgromowej i kominiarskiej. Przy czym należy ocenić pod względem budowlanym czy instalacje te nie stanowią zagrożenia (np. nieprzymocowane pręty instalacji odgromowej na dachu etc.)
Termin i miejsce wykonania zamówienia:
wykonanie przeglądów technicznych powinno nastąpić do dnia 31.10.2025 r.,
miejsce wykonania zamówienia: teren Miasta i Gminy Mirsk,
ilość budynków do kontroli: 99 szt., powierzchnia użytkowa budynków: 27 995,53 m2. Wykaz budynków objętych przeprowadzeniem przeglądów 5-letnich stanowi załącznik nr 3 oraz 4 do niniejszego zapytania ofertowego i będzie stanowił integralną część umowy.
Opis warunków udziału w zamówieniu
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki:
posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonania zamówienia,
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia,
dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Miejsce, sposób i termin składania ofert
Ofertę należy sporządzić wg formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie lub opakowaniu nie później niż do dnia 14.08.2025 r. na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Mickiewicza 38, 59-630 Mirsk. Koperta powinna być opieczętowana pieczęcią firmową, zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz nazwę i adres Zamawiającego. Ponadto koperta powinna posiadać oznaczenie: „Oferta na wykonanie okresowej (5-letniej) kontroli budynków” z dopiskiem „OTWORZYĆ PO DACIE 14.08.2025 r.”.
Opis sposobu przygotowania oferty oraz wymaganych dokumentów
Ofertę należy sporządzić wg formularza ofertowego (załącznik nr 1)
Oferowana cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Dokument ofertowy powinien zawierać: pieczątkę firmową, datę sporządzenia oferty, adres lub siedzibę oferenta, nr telefonu, numer NIP, czytelny podpis wykonawcy oferty.
Do oferty należy dołączyć:
parafowany wzór umowy (załącznik nr 2),
aktualne zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa,
kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych w specjalności „konstrukcyjnej” osób, które będą wykonywać przedmiotową kontrolę,
dokument rejestrowy działalności gospodarczej w zakresie ogłoszonej usługi (CEIDG, KRS etc.),
pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy (w formie oryginału lub odpisu poświadczonego notarialnie).
Pozostałe informacje
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zapytanie ofertowe ogłoszono na stronie internetowej: https://zgkim.mirsk.pl/, w zakładce Przetargi oraz na stronie internetowej: http:/bip.mirsk.pl, w zakładce Przetargi.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z jednym lub kilkoma Wykonawcami.
Wyniki procedury zapytania ofertowego zostaną umieszczone na stronie internetowej https://zgkim.mirsk.pl/, w zakładce Przetargi oraz na stronie internetowej: http:/bip.mirsk.pl, w zakładce Przetargi.
Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami oraz udzielaniem wszelkich wyjaśnień jest: Dorota Pawłowska, tel. 75 78 34 252 wew. 18.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk