Mirsk 05.02.2010
o zamówieniu na roboty budowlane - wartości poniżej 4.845.000 EURO
GMINA MIRSK, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39
tel. 0756470440, fax: 075 6470469, www.mirsk.pl e:mail: gmina@mirsk.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na:
1.Nazwa zadania: Przebudowa drogi gminnej nr 112706 D w Giebułtowie, odcinek o długości 1,2 km
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
CPV 45.00.00.00-7 – Roboty budowlane
2.Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 112706 D w Giebułtowie na odcinku 1.230 m szerokość jezdni 3,5-7,5 m, powierzchnia jezdni 6438,0 m2 projektowany ruch średni KR - 3.
Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania przebudowy drogi został określony w Specyfikacji technicznej, projekcie budowlanym i przedmiarze robót opracowanym przez Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „KASAM” ul.Elsnera 2/109 58-506 Jelenia Góra,
Zadanie realizowane przy udziale środków z Narodowego Programu Przebudowy dróg lokalnych 2008-2011
3.Wymagany termin wykonania do 31.07.2010r.
4.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 Ustawy.
5.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej www.mirsk.pl (Biuletyn Informacji Publicznej) lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 10. Cena specyfikacji 10 zł.
6.Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:
Andrzej DOMIN – Inspektor ds.drogownictwa w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku 730 – 1530 tel. 0756470458, e-mail : domin@mirsk.pl
7.Oferty w zamkniętych kopertach z napisem „Oferta przetargowa – Przebudowę drogi gminnej nr 112706 D w Giebułtowie” należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat do dnia 24.02.2010 do godz. 11:30.
8.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej lub oferty wariantowej.
9.Wadium przetargowe wynosi 15.000 zł. – Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PKO BP Gryfów Śl. o nr. 58102021 240000 810200 111 468.
10.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
5) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
10.1.W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:
a) oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.2.W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wymagane jest doświadczenie wykazie należy umieścić minimum trzy zadania z zakresu przebudowy i ułożeniu nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych dróg z czego jedno zadanie w zakresie wykonania przebudowy drogi o nawierzchni bitumicznej i długości odcinka powyżej 1 km oraz wartości przekraczającej 600.000 zł. brutto oraz dwa zadania o wartości przekraczającej kwotę 400.000 zł. brutto. (wykonane zadania w podanym zakresie, potwierdzone referencjami). Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:
a) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
10.3.W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest:
1) dysponowanie przez wykonawcę niżej wymienionym sprzętem (co najmniej):
- rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt.
- skrapiarka do bitumu samojezdna samochodowa 5000 dm3– 1 szt.
- walec stalowy gładki 8-10 ton – 1+1 = szt.
- walec statyczny ogumiony – 1 szt.
- koparka podsiębierna poj. Łyżki min 0,25 m3 – 1 szt.
- szczotka mechaniczna – 1 szt.
- płyta wibracyjna – 1 szt.
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym należącym do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych w podanym zakresie, nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:
a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
b) pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu (jeżeli dotyczy),
2) dysponowanie przez wykonawcę co najmniej 1 osobą kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności budowa dróg kołowych, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, o minimalnym doświadczeniu zawodowym – 3 lata jako kierownik budowy podobnych robót wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia należących do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:
a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
c) pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).
10.4.W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp. Ponadto wykonawca powinien przedstawić opłacona polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.
10.5.W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.
11.Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.02.2010r o godz.1200 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).
12.Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13.Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena ryczałtowa – 100 %
14.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.
15.Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
16.Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.
17.Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 33604-2010 z dnia 05 lutego 2010r.
.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk