GMINA MIRSK, 59-630 Mirsk, Plac Wolności 39
tel. 75 6470440, fax: 75 6470469, www.mirsk.pl e:mail: gmina@mirsk.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na:
1. Nazwa zadania:
Rekultywacja obszarów zdegradowanych działalnością górniczą na terenie Gminy Mirsk oraz utworzenie ścieżki turystycznej – Śladami dawnego górnictwa kruszców.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Rekultywacja terenu: 45.112.330-7
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 – 2013, Priorytet 4 – Środowisko i bezpieczeństwo ekologiczne, Działanie 4.5 – Rekultywacja obszarów zdegradowanych, Projekt pod nazwą: Rekultywacja obszarów zdegradowanych działalnością górniczą na terenie Gminy Mirsk oraz utworzenie ścieżki turystycznej – Śladami dawnego górnictwa kruszców. Przedmiotowy projekt to zrekultywowanie 38 ha powierzchni zdegradowanej działalnością przemysłową oraz wytyczenie i stworzenie na tym obszarze ścieżki turystycznej wiodącej szlakiem dawnych robót górniczych wraz z przygotowaniem trasy podziemnej, prowadzącej przez dawne wyrobiska XIX wiecznej kopalni Leopold wraz z zapleczem turystycznym w postaci wiaty turystycznej, ławek i parkingu.
Podstawowy zakres robót obejmuje:
· Wykonanie niezbędnych badań terenowych i analiz,
· Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczo – górniczej,
· Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z pozwoleniem na budowę,
· Wykonanie raportu oddziaływania na środowisko,
· Wykonanie prac rekultywacyjnych i zabezpieczających,
· Wykonanie ścieżki turystycznej oraz niezbędnej infrastruktury (m. in. parking, wiata, ławki, kosze).
Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
3. Wymagany termin wykonania: do 30.09.2012r.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy.
5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl (Biuletyn Informacji Publicznej) lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 10. Cena specyfikacji 10,00 zł.
6. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:
Tadeusz Nowik – Inspektor ds. inwestycji w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku 730 – 1530 tel. 75 6470457, e-mail: nowik@mirsk.pl
7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem „Rekultywacja obszarów zdegradowanych działalnością górniczą na terenie Gminy Mirsk oraz utworzenie ścieżki turystycznej – Śladami dawnego górnictwa kruszców” należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat) do dnia 17.06.2010 do godz. 10:00.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej lub oferty wariantowej.
9. Wadium przetargowe wynosi 50.000 zł. – Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PKO BP Gryfów Śl. o nr. 58 1020 2124 0000 8102 0011 1468.
10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad:
1) Udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 3 lat dla usług projektowych i 5 lat dla robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) prac polegających na wykonaniu:
a) projektów budowlanych zabezpieczeń górniczych wyrobisk podziemnych o znacznej wartości historycznej tj. z okresu przed końcem XIX w. o wartości minimum 100.000,- zł. (z podaniem opisu prac, ich wartości, dat wykonania oraz odbiorcy wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie np. referencje, protokoły odbiorów itp.).
lub
projektów budowlanych rewitalizacji dawnych obiektów górniczych o wartości minimum 100.000,- zł. (z podaniem opisu prac, ich wartości, dat wykonania oraz odbiorcy wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie np. referencje, protokoły odbiorów itp.).
b) projektów budowlanych rekultywacji terenów pogórniczych lub poprzemysłowych o wartości minimum 100.000,- zł. (z podaniem opisu prac, ich wartości, dat wykonania oraz odbiorcy wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie np. referencje, protokoły odbiorów itp.).
c) 2 (dwóch) raportów oddziaływania na środowisko o wartości minimum 40.000,- zł. każdy, zatwierdzonych decyzją właściwego organu (z podaniem opisu prac, ich wartości, dat wykonania oraz odbiorcy wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie np. referencje, protokoły odbiorów itp.).
d) 2 (dwóch) prac rekultywacyjnych i zabezpieczających (robót budowlanych) obiektów górniczych lub rekultywacji terenów pogórniczych o wartości minimum 1.500.000,- zł. każda (z podaniem opisu prac, ich wartości, dat wykonania oraz odbiorcy wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie np. referencje, protokoły odbiorów itp.).
2) Dysponowanie potencjałem kadrowym i technicznym zdolnym do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania (pełnomocnictwa) innych podmiotów do udostępnienia takiego potencjału technicznego, w tym dysponowaniem przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności górniczej.
3) Posiadanie właściwej dyspozycji ekonomicznej i finansowej w tym: ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.000 000,- zł. (słownie: jeden milion złotych).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
10.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
2) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy:
1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dla usług projektowych 5 lat dla robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, prac wykazanych w pkt 10 ppkt. 1
2) Oświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi o specjalności górniczej oraz wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
10.3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty dołączyć należy:
Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.000 000,- zł. (słownie: jeden milion zł.).
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.000 000,- zł. (słownie: jeden milion zł.).
11. Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.06.2010r o godz.1030 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena ryczałtowa – 100 %
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.
15. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
16. Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.
17. Ogłoszenie zostało umieszczone na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 137546-2010 z dnia 20.05.2010r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk