Mirsk, dnia: 23.09.2010r.
Znak sprawy: DrG-5541/ZP-AZ/02/2010
o zamówieniu na dostawy i usługi komunalne
o wartości poniżej 193.000 EURO
GMINA MIRSK, 59-630 Mirsk, Plac Wolności 39 tel. 75 6470440, fax: 75 6470469, www.mirsk.pl e:mail:gmina@mirsk.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na:
1. Nazwa zadania:
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic na terenie miasta i gminy Mirsk w trzech sezonach zimowych 20010/2011, 20011/2012 i 2012/2013. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 90.00.00.00-7, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2 w podziale na IV zadania.
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Zakres wykonania i świadczenia usług obejmuje 4 zadania: Zadanie I – zimowe utrzymanie ulic i placów miasta Mirska dł.11,16 km, Zadanie II zimowe utrzymanie dróg gminnych dł.50,20 km, Zadanie III interwencyjne odśnieżanie dróg wewnętrznych nie objętych planem ZUD na terenie sołectw Giebułtów, Brzeziniec, Kamień, Krobica, Orłowice i miasta Mirsk, Zadanie IV interwencyjne odśnieżanie dróg wewnętrznych nie objętych planem ZUD na terenie sołectw: Rębiszów , Gajówka, Mlądz, Gierczyn, Kotlina, Przecznica, Grudza, Kwieciszowice, Proszowa – na zasadach określonych w załącznikach:
a) załącznik nr 1 wykaz i zasady zimowego utrzymania ulic miasta Mirska w okresie zimowym,
b) załącznik nr 2 wykaz i zasady utrzymania dróg gminnych,
c)zasady interwencyjnego odśnieżania dróg wewnętrznych,
d)specyfikacja techniczna zimowego utrzymania dróg.
3. Termin realizacji zamówienia: trzy sezony zimowego utrzymania dróg:
od 01 listopada 2010r. do 31 marca 2011 r.
od 01 listopada 2011r. do 31 marca 2012 r.
od 01 listopada 2010r. do 31 marca 2013 r.
4.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 Ustawy.
5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl (Biuletyn Informacji Publicznej) lub w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 10. Cena specyfikacji - 5,00 zł.
6.Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:
Andrzej Domin – Inspektor ds. drogownictwa w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku 730 – 1530 tel. 75 6470458, e-mail: domin@mirsk.pl
7.Oferty w zamkniętych kopertach z napisem „Oferta przetargowa na – zimowe utrzymanie dróg” należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat) do dnia 06.10.2010 do godz. 10:00.
8.Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty częściowej( na wybrane zadania I, II, III lub IV ) - Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
9.Wniesienie wadium dla przystępującego do zadań I i II 5.000 zł. Dla przystępującego zadań III i IV nie wymaga się wnoszenia wadium.
10.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
e) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
10.1.W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:
a) oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.2.W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonanie podobnych zamówień w okres ostatnich 3 lat łącznie z referencjami . Dla zadania I i II - wykonanie podobnych zamówień w okres ostatnich 3 lat łącznie z referencjami . W wykazie należy umieścić minimum jedno zadanie z zakresu zimowego utrzymania dróg. Wartość wykazanego zadania musi przekraczać kwotę 100.000 zł. brutto.
Dla zadania III i IV potwierdzenie o świadczeniu usług w zakresie odśnieżania dróg lub placów. Do wykazu robót wykonawcy powinni dostarczyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. takie jak – referencje , protokoły odbioru itp.
Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:
a) wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane zgodnie warunkami określonymi przez zamawiajacych i prawidłowo ukończone.
10.3.W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest:
I)dysponowanie przez wykonawcę sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca.
Przy składaniu oferty wymagane jest dysponowaniem, co najmniej:
Wykaz posiadanego sprzętu drogowego. Należy wykazać minimum dla zadania I i II:
- 1 samochód ciężarowy (nośnik piaskarki i pługa) z napędem na dwie osie
- 1 piaskarka o pojemności minimum 3,5 m3,
- 1 ciągnik o mocy powyżej 75 KM jako nośniki pługa
- pług ciężki 1 szt.
- pług średni 1 szt.
- pług samochodowy 1 szt.
- sprzęt do załadunku materiałów 1 szt.
- pług wirnikowy 1 szt.
dla zadań III i IV
- 1 ciągnik o mocy powyżej 75 KM jako nośnik pługa
- pług ciężki 1 szt.
- pług średni 1 szt.
- posiadanie 1 pługa umożliwiającego odśnieżenie dróg o szerokości do 2,5 m.
składowisko materiałów uszorstniających na terenie gminy Mirsk lub zlokalizowane w odległości nieprzekraczającej 15 km, od siedziby Gminy.
Do wykazu należy dołączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych wszystkich pojazdów, a w przypadku pojazdów dzierżawionych należy dodatkowo dołączyć umowę dzierżawy sprzętu. Dla składowiska materiałów akt własności lub umowę dzierżawy terenu.
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym należącym do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych w podanym zakresie, nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:
a) wykaz sprzętu, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi komunalnej w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
b) pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu (jeżeli dotyczy),
II)dysponowanie przez wykonawcę osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia Wykaz wszystkich osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności. W wykazie wszystkich osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wymagane jest posiadanie pełnej obsady kierowców na posiadany i dzierżawiony sprzęt,
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia należących do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:
a) wykaz wszystkich osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym kierowców wykonujących bezpośrednio usługę wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
c) pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).
10.4.W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp. Ponadto wykonawca powinien przedstawić opłacona polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.
10.5.W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.
11.Otwarcie ofert nastąpi dnia 06.10.2010r o godz.1030 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).
12.Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13.Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena ryczałtowe – 100 %
14.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.
15.Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
16.Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.
17.Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 304584-2010 z dnia 23 września 2010r.
Burmistrz
Miasta i Gminy Mirsk
Andrzej Jasiński
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk