Przetargi - archiwum

Nadzór Inwestorski zadania inwestycyjnego pn: "Rekultywacja obszarów zdegradowanych działalnością górniczą na terenie Gminy Mirsk oraz utworzenie ścieżki turystycznej - Śladami dawnego górnictwa kruszców".

GMINA  MIRSK,  59-630 Mirsk,  Plac Wolności 39
tel. 75 6470440, fax: 75 6470469,  www.mirsk.pl  e:mail: gmina@mirsk.pl
ogłasza II przetarg nieograniczony na:

Nadzór Inwestorski zadania pn: „Rekultywacja obszarów zdegradowanych działalnością górniczą na terenie Gminy Mirsk oraz utworzenie ścieżki turystycznej – Śladami dawnego górnictwa kruszców”.
 1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  
Usługi nadzoru budowlanego – kod:  74.26.20.00-3
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie Nadzoru Inwestorskiego zadania współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 – 2013, Priorytet 4 – Środowisko i bezpieczeństwo ekologiczne, Działanie 4.5 – Rekultywacja obszarów zdegradowanych, Projekt pod nazwą: Rekultywacja obszarów zdegradowanych działalnością górniczą na terenie Gminy Mirsk oraz utworzenie ścieżki turystycznej – Śladami dawnego górnictwa kruszców. Przedmiotowy projekt to zrekultywowanie 38 ha powierzchni zdegradowanej działalnością przemysłową oraz wytyczenie i stworzenie na tym obszarze ścieżki turystycznej wiodącej szlakiem dawnych robót górniczych wraz z przygotowaniem trasy podziemnej, prowadzącej przez dawne wyrobiska XIX wiecznej kopalni Leopold wraz z zapleczem turystycznym w postaci wiaty turystycznej, ławek i parkingu.
 Opis przedmiotu zamówienia: 
 Obszar objęty projektem, położony w Gminie Mirsk rozciąga się pomiędzy doliną Krobickiego Potoku na zachodzie, a doliną Przecznickiego Potoku na wschodzie, w pasie o długości pięciu kilometrów i o szerokości ponad siedmiuset pięćdziesięciu  metrów i zajmuje powierzchnię blisko 400 ha. Na tym obszarze  planuje się techniczną i biologiczną rekultywację  blisko 20 różnych terenów i obiektów zlokalizowanych na powierzchni 38 ha - o pełnym i o ograniczonym zakresie,  podczas której, jak się szacuje, usunięte zostanie ponad 167 ton różnych odpadów. Planowana rekultywacja będzie prowadzona w kierunku usunięcia istniejących zagrożeń i odbudowy środowiska przyrodniczego obszaru oraz uzyskania nowych wartości w postaci trasy turystycznej. Zakłada się, że koncepcja programowo przestrzenna i projekty techniczne  będą rozwiązywały zagadnienia rekultywacji  i zagospodarowania terenów i obiektów pogórniczych w sposób zindywidualizowany dla każdego terenu i obiektu. Zostaną uwzględnione takie elementy jak stopień  przekształcenia terenu, jego cechy przyrodnicze i geotechniczne i szereg innych uwarunkowań decydujących o uzyskaniu zamierzonego celu. Zostaną także rozwiązane i podane zagadnienia wykonawcze (technologia prowadzenia prac), również dostosowane dla każdego  terenu i obiektu pogórniczego. Pomimo niezbędnej indywidualizacji będzie zachowana zasada spójności projektowania w celu osiągnięcia zamierzonego celu.
 Przywrócona zostanie równowaga przyrodnicza, zachwiana w wyniku prowadzenie robót górniczych i późniejszego zanieczyszczenia wyrobisk odpadami.
W wyniku realizacji projektu powstanie ścieżka turystyczna o długości około 6 km, wiodąca szlakiem pozostałości dawnych robót górniczych. Największą atrakcją ścieżki  będzie  bezpłatnie udostępniona podziemna trasa prowadząca przez historyczne wyrobisko o długości około 350 metrów. Na ścieżce zlokalizowanych będzie około 20 obiektów historycznych, z których każdy zostanie szczegółowo opisany i zwizualizowany na tablicy informacyjnej, której wygląd  zostanie wkomponowany w krajobraz.
Przy każdej z tablic będzie postawiona ławka wraz z koszem na śmieci. Ścieżka będzie prowadzić od doliny Krobickiego Potoku do potoku Przecznickiego, wzdłuż grzbietu Kamienickiego w jego najniższym paśmie przecinając Potok Dzieża i zakończy się w miejscowości Przecznica.
Elementami infrastruktury turystycznej będzie parking na 10 stanowisk, toalety oraz wiata turystyczna.
 Podstawowy zakres robót objętych nadzorem inwestorskim:
-Wykonanie prac rekultywacyjnych i zabezpieczających sztolni i wyrobisk górniczych,
-Wykonanie ścieżki turystycznej oraz niezbędnej infrastruktury (m. in. parking, wiata, ławki, kosze).
 3. Wymagany termin wykonania: do 30.09.2012r.
 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy.
 5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej www.bazagmin.pl/bip_mirsk lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 10. Cena specyfikacji 10,00 zł.
 6.  Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest: 
     Tadeusz Nowik – Inspektor ds. inwestycji  w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku  730 – 1530  tel.  75 6470457, e-mail: nowik@mirsk.pl
 7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem Nadzór Inwestorski zadania pn: „Rekultywacja obszarów zdegradowanych działalnością górniczą na terenie Gminy Mirsk oraz utworzenie ścieżki turystycznej – Śladami dawnego górnictwa kruszców” należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat) do dnia 29.10.2010 do godz. 10:30.
 8.  Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej lub oferty wariantowej.
 9. Wadium przetargowe wynosi 2.000 zł. – Wadium wnoszone  w pieniądzu należy  wpłacić przelewem na konto PKO BP Gryfów Śl. o nr. 58 1020 2124 0000 8102 0011 1468.
 10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
 Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad:
 1)   Udokumentowane, należyte wykonania usługi nadzoru inwestorskiego – funkcji Inspektora Nadzoru, co najmniej:
a) dwóch  prac  rekultywacyjnych  lub  zabezpieczających  (robót budowlanych)  obiektów górniczych lub rekultywacji terenów pogórniczych o wartości jednej z tych prac lub robót w kwocie minimum 1.500.000,00 zł. brutto,
b) dwóch budowli lub obiektów infrastruktury terenowej (małej architektury) o których mowa w art. 3 pkt 3 i 4 Ustawy z dnia 07 lipca 1994r. prawo budowlane, o wartości jednej z tych budowli lub obiektów w kwocie minimum 150.000,00 zł. brutto,
 2)   Dysponowanie potencjałem kadrowym i technicznym zdolnym do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania (pełnomocnictwa) innych podmiotów do udostępnienia takiego potencjału technicznego, w tym dysponowaniem osobami posiadającymi: 
a) uprawnienia inspektora nadzoru w randze wyższego dozoru górniczego w kopalniach innych niż węgla kamiennego, zatwierdzone przez właściwy, Okręgowy Urząd Górniczy zg. z wymogami ustawy Prawo geologiczne i górnicze oraz akrów wykonawczych tej ustawy (nadzór górniczy). Osoba powyższymi uprawnieniami pełnić będzie również funkcję Inspektora Wiodącego.
b) uprawnienia budowlane inspektora nadzoru o specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń wraz z aktualną przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
 Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
 10.1.   W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:
 1)   Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
 2)   Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 3)   Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 10.2.   W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy:
 1)   Wykaz wykonanych usług nadzoru inwestorskiego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług opisanych w dziale X, ppkt. 6.1 SIWZ.
 2)   Dysponowanie potencjałem kadrowym i technicznym zdolnym do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania (pełnomocnictwa) innych podmiotów do udostępnienia takiego potencjału technicznego, w tym dysponowaniem osobami posiadającymi uprawnienia opisane w dziale X, ppkt 6.2 SIWZ. 
 11. Otwarcie ofert nastąpi dnia 29.10.2010r o godz.11:00 w  siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).
 12.  Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
 13.  Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:  cena ryczałtowa   –  100 %
 14.  Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.
 15.  Zamawiający  nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
 16. Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów przedmiotowej usługi.
 17. Ogłoszenie zostało umieszczone na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr  326172-2010  z dnia 11.10.2010r.

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 11.10.2010r.
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Tadeusz Nowik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 października 2010 13:19
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tadeusz Nowik
Ilość wyświetleń: 2506
29 października 2010 13:15 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [zp_12__zbiorcze_zestawienia_ofert.pdf] do dokumentu.
11 października 2010 13:21 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_1__4_do_siwz.doc] do dokumentu.
11 października 2010 13:20 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [siwz.pdf] do dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::