Przetargi - archiwum

Przetarg nieograniczony na "Dostawę samochodu osobowego dla potrzeb Straży Miejskiej w Mirsku”.

O G Ł O S Z E N I E

o zamówieniu na dostawę  - o wartości poniżej 193.000 EURO

 

GMINA  MIRSK,  59-630 Mirsk,  Pl. Wolności 39

tel. 75 64 70 440, fax: 75 64 70 469,  www.mirsk.pl  e:mail: gmina@mirsk.pl

 

ogłasza przetarg nieograniczony na:

 

1. Nazwa zadania: „Dostawa samochodu osobowego dla potrzeb Straży Miejskiej w Mirsku”

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 -1  

 

2. Określenie przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego dla potrzeb Straży Miejskiej w Mirsku.

 

3. Wymagany termin wykonania  do  30.06.2011r.

 

4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy PZP..

 

5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl Biuletyn Informacji Publicznej) lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 15. Cena specyfikacji 5 zł.

 

6. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:  

Andrzej Muczyński  – Inspektor ds. gospodarki komunalnej i zamówień publicznych   w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku  730 – 1530  tel.  75 64 70 443, e-mail: muczynski@mirsk.pl

 

7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem  „Oferta przetargowa na – dostawę samochodu osobowego dla potrzeb Straży Miejskiej w Mirsku” należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat) do dnia 27.05.2011 do godz. 10:00.

 

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania oferty częściowej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

 

 

9. Wadium przetargowe – 2.000,00 zł.(słownie: dwa tysiące 00/100 zł.) .

 

10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.

 

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą  „spełnia – nie spełnia”.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

 

10.1. W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:

a) oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,

b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,

 

10.2. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp. Ponadto wykonawca powinien  przedstawić opłacona polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia  ww. warunek mogą spełnić łącznie.

 

10.3. W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania, na podstawie art.24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.

11. Otwarcie ofert nastąpi dnia 27.05.2011r o godz.1030 w  siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).

 

12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

 

13. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:  cena ryczałtowa   –  100 %

 

14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

 

15. Zamawiający  nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

 

16. Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.

 

17. Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 109326-2011 z dnia         11.05.2011r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 maja 2011 13:35
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Kuźniar
Ilość wyświetleń: 1433
11 maja 2011 13:41 (Radosław Kuźniar) - Dodanie załącznika [siwz_z_zalacznikami.pdf] do dokumentu.
11 maja 2011 13:36 (Radosław Kuźniar) - Zmiana danych dokumentu.
11 maja 2011 13:36 (Radosław Kuźniar) - Zmiana danych dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::