Przetargi - archiwum

REMONT CHODNIKA DLA PIESZYCH UL.ZDROJOWA W MIRSKU

Mirsk: 2011.06.07

DrG.271.15.2.2011
O G Ł O S Z E N I E

 o zamówieniu na roboty budowlane  - wartości poniżej 4.845.000 EURO

 GMINA  MIRSK,  59-630 Mirsk,  Pl. Wolności 39

tel. 0756470440, fax: 075 6470469,  www.mirsk.pl  e:mail: gmina@mirsk.pl

 ogłasza przetarg nieograniczony na:

 1.Nazwa zadania: „Remont chodnika dla pieszych ul.Zdrojowej w Mirsku”.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

45.00.00.00-7,  45.23.32.22-1

2.Określenie przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu chodnika dla pieszych ul.Zdrojowej w Mirsku na odcinku od ul.Zielonej do ul.Wodnej dł. 332,50 m.

Zakres robót obejmuje:

  • Roboty rozbiórkowe – rozebranie istniejącej nawierzchni chodnika z płyt betonowych 30x30x5 960,00m2 , nawierzchni bitumicznej gr 4 cm 50,00 m2  oraz krawężnika betonowego 15x30x100 na odcinku 310,50 m. 
  • Ułożenie krawężnika kamiennego o wymiarach 15x30x100 w ilości 331,75 m na ławie betonowej z oporem. Krawężnik wystający 14 cm od istniejącej nawierzchni, na zjazdach i obniżeniach(krawężnik wystający 2-4 cm od nawierzchni), dla przejść dla pieszych i zjazdów zastosować krawężniki skośne oraz tzw. krawężniki najazdowe( 8 wjazdów + 3 przejscia) spadek nawierzchni chodnika minimum 1% w kierunku jezdni.
  • Ułożenie obrzeża betonowego 20x8x100 przy istniejącej zieleni w ilości 424,70 m
  • Ułożenie krawężnika betonowego „na leżąco” na wjazdach do ZLG oraz poszczególnych nieruchomości  w ilości 48,90 m,
  • Ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm STAROBRUK na podbudowie z kruszywa bazaltowego(niesort bazaltowy 0-31,5) grubości średnio 10 cm. W ilości  1.164,70 m2
  • Wykonanie nawierzchni zatoki autobusowej z masy mineralno asfaltowej gr. 10 cm o powierzchni 87,50 m2.

Technologia wykonania robót  została określona w specyfikacjach Technicznych.

3.Wymagany termin wykonania zamówienia: od 10.07.2011r. do  20.08.2011r.

4.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 Ustawy.

5.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl Biuletyn Informacji Publicznej) lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 10. Cena specyfikacji 5 zł.

6.Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:

Andrzej DOMIN – Inspektor ds.drogownictwa  w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku  730 – 1530  tel.  0756470458, e-mail : domin@mirsk.pl

7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem  „Oferta przetargowa na –  remont chodnika ul.Zdrojowa w Mirsku” należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat do dnia 28.06.2011 do godz. 10:00).

8.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

9.Wadium przetargowe – 4.000,00 zł.

10.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1)     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2)     posiadania wiedzy i doświadczenia,

3)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4)     sytuacji ekonomicznej i finansowej,

5)     nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą  „spełnia – nie spełnia”.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

10.1.W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:

a)      oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,

b)      aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,

c)      aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d)      aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

10.2.W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonanie podobnych zamówień w okresie ostatnich 5 lat  łącznie z referencjami . W wykazie należy wykazać się wykonaniem minimum 700 m2 chodników z kostki betonowej Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia takie jak – referencje , protokoły odbioru itp.

 Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:

a)      wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej   i prawidłowo ukończone.

10.3.W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest:

dysponowanie przez wykonawcę sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia Wykaz  niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca.

Przy składaniu oferty Wykonawca powinien dysponować co najmniej:

-          1szt. samochodu samowyładowczego o ładowności minimum 5 ton

-          1 szt. samochodem  towarowo – osobowym o ładowności 3,5 t,

-          1 szt. walec drogowy – wibracyjny 0,7 – 3,5 t

-          1 szt. piła do nawierzchni,

-          1 szt. ubijarka spalinowa

-          1 szt. młot spalinowy lub pneumatyczny

-          1 szt. gilotyna do kostki betonowej

Wykonawca może polegać na potencjale technicznym należącym do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych w podanym zakresie, nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:

a)     wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,

b)     pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu (jeżeli dotyczy),

1)   dysponowanie przez wykonawcę osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia Wykaz wszystkich osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności. W wykazie wszystkich osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wymagane jest dodatkowo wykazanie 1 osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami drogowymi ( łącznie z kopią uprawnień i zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa),  oraz przy zadaniach I-III wykazanie minimum 1 osoby posiadającej uprawnienia na walce drogowe,   

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia należących do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:

a)      wykaz wszystkich osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

b)      oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,

c)      pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

10.4.W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp. Ponadto wykonawca powinien  przedstawić opłacona polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia  ww. warunek mogą spełnić łącznie.

 10.5.W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.

11.Otwarcie ofert nastąpi dnia 28.06.2011r o godz.1030 w  siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).

12.Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

13.Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:  cena ryczałtowa   –  100 %

14.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

15.Zamawiający  nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

16.Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.

17.Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 149060 z dnia             08 czerwca  2011r.  

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 08-06-2011
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. drogownictwa
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Andrzej DOMIN
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 czerwca 2011 13:26
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Domin
Ilość wyświetleń: 1888
01 lipca 2011 11:28 (Andrzej Domin) - Dodanie załącznika [zestawienie_otwartych_ofert.pdf] do dokumentu.
14 czerwca 2011 19:36 (Andrzej Domin) - Zmiana kolejności załączników.
14 czerwca 2011 19:36 (Andrzej Domin) - Zmiana kolejności załączników.
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::