Przetargi - archiwum

Przetarg nieograniczony na: "Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Mirsku".

O G Ł O S Z E N I E

 o zamówieniu na roboty budowlane  - wartości poniżej 4.845.000 EURO

 

GMINA  MIRSK,  59-630 Mirsk,  Pl. Wolności 39

tel. 75 64 70 440, fax: 75 64 70 469,  www.mirsk.pl  e-mail: gmina@mirsk.pl

 

ogłasza przetarg nieograniczony na:

 

1. Nazwa zadania: „Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Mirsku"

  

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45.11.27.10 -5 

 

2. Określenie przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Mirsku.  

 

3. Wymagany termin wykonania  do  19.08.2011r.

 

4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy PZP..

 

5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl Biuletyn Informacji Publicznej) lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 15. Cena specyfikacji 5 zł.

 

6. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:  

Andrzej Muczyński  – Inspektor ds. gospodarki komunalnej i zamówień publicznych w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku  730 – 1530 , tel.  75 64 70 443, e-mail : muczynski@mirsk.pl w sprawach procedury zamówienia

Marcin Miłosz - Inspektor ds. remontów i inwestycji UMiG Mirsk w sprawach dokumentacji technicznej i planowanych robót, tel. 75 64 70 460,  fax. 75 64 70 469, e-mail: remont@mirsk.pl

 

7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem  „Oferta przetargowa na – wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Mirsku” należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat do dnia 24.06.2011 do godz. 10:00.

 

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

 

9. Wadium przetargowe – 5.000,00 zł.(słownie: pięć tysięcy 00/100 zł.).

 

10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

 

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

 

2) posiadania wiedzy i doświadczenia,

 

3) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

 

4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.

 

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą  „spełnia – nie spełnia”.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

10.1. W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:

a) oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,

 

b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,

 

10.2. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia . Wykonanie podobnych zamówień w okres ostatnich 5 lat  łącznie z referencjami . W wykazie należy umieścić minimum jedno zadanie z zakresu budowy placu zabaw o wartości przekraczającej 100.000,00 zł brutto.

 

Do wykazu robót wykonawcy powinni dostarczyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. takie jak – referencje , protokoły odbioru itp.

 

Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:

 

a) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej   i prawidłowo ukończone.

 

10.3. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.

 

10.4. W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania, na podstawie art.24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.

 

11. Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.06.2011r o godz.1030 w  siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).

 

12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

 

13. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:  cena ryczałtowa   –  100 %

 

14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

 

15. Zamawiający  nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

 

16. Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.

 

17. Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 152208-2011 z dnia 10.06.2011r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 czerwca 2011 10:36
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Kuźniar
Ilość wyświetleń: 1521
20 czerwca 2011 15:26 (Radosław Kuźniar) - Dodanie załącznika [dodatkowe_wytyczne.pdf] do dokumentu.
10 czerwca 2011 10:56 (Radosław Kuźniar) - Dodanie załącznika [14_karta_11_01_pomost_na_sprezynach.pdf] do dokumentu.
10 czerwca 2011 10:56 (Radosław Kuźniar) - Dodanie załącznika [13_karta_10_28_zestaw_6elementowy.pdf] do dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::