o zamówieniu na roboty budowlane - wartości poniżej 4.845.000 EURO
GMINA MIRSK, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39
tel. 75 64 70 440, fax: 75 64 70 469, www.mirsk.pl e-mail: gmina@mirsk.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na:
1. Nazwa zadania: „Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Mirsku"
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.11.27.10 -5
2. Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Mirsku.
3. Wymagany termin wykonania do 19.08.2011r.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy PZP..
5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl Biuletyn Informacji Publicznej) lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 15. Cena specyfikacji 5 zł.
6. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:
Andrzej Muczyński – Inspektor ds. gospodarki komunalnej i zamówień publicznych w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku 730 – 1530 , tel. 75 64 70 443, e-mail : muczynski@mirsk.pl w sprawach procedury zamówienia
Marcin Miłosz - Inspektor ds. remontów i inwestycji UMiG Mirsk w sprawach dokumentacji technicznej i planowanych robót, tel. 75 64 70 460, fax. 75 64 70 469, e-mail: remont@mirsk.pl
7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem „Oferta przetargowa na – wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Mirsku” należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat do dnia 24.06.2011 do godz. 10:00.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
9. Wadium przetargowe – 5.000,00 zł.(słownie: pięć tysięcy 00/100 zł.).
10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
10.1. W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:
a) oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,
10.2. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia . Wykonanie podobnych zamówień w okres ostatnich 5 lat łącznie z referencjami . W wykazie należy umieścić minimum jedno zadanie z zakresu budowy placu zabaw o wartości przekraczającej 100.000,00 zł brutto.
Do wykazu robót wykonawcy powinni dostarczyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. takie jak – referencje , protokoły odbioru itp.
Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:
a) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
10.3. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.
10.4. W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania, na podstawie art.24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.
11. Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.06.2011r o godz.1030 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena ryczałtowa – 100 %
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.
15. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
16. Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.
17. Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 152208-2011 z dnia 10.06.2011r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk