Przetargi - archiwum

Przetarg nieograniczony na: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pt. „Nasze dzieci” POKL.09.01.02-107/10 w roku szkolnym 2011/2012 oraz w I półroczu roku szkolnego 2012/2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Mirsk.

O G Ł O S Z E N I E

 o zamówieniu na usługę  - o wartości poniżej 193.000 EURO

 

 

GMINA  MIRSK,  59-630 Mirsk,  pl. Wolności 39

tel. 75 64 70 440, fax: 75 64 70 469,  www.mirsk.pl  e:mail: gmina@mirsk.pl

 

 

ogłasza przetarg nieograniczony na:

 

1. Nazwa zadania: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pt. „Nasze dzieci” POKL.09.01.02-107/10 w roku szkolnym 2011/2012 oraz w I półroczu roku szkolnego 2012/2013 w szkołach podstawowych, dla  których organem prowadzącym jest Gmina Mirsk.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 -5  

 

2. Określenie przedmiotu zamówienia:

Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pt. „Nasze dzieci” POKL.09.01.02-107/10 w roku szkolnym 2011/2012 oraz w I półroczu roku szkolnego 2012/2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Mirsk.  

 

3. Wymagany termin wykonania:  od września 2011r. do  31.01.2013r.

 

4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy PZP..

 

5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl Biuletyn Informacji Publicznej lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 15. Cena specyfikacji 5 zł.

 

6. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:  

Andrzej Muczyński  – Inspektor ds. gospodarki komunalnej i zamówień publicznych   w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku w godz. 730 – 1530  tel.  75 64 70 443, e-mail: muczynski@mirsk.pl w sprawach procedury zamówienia,

A

licja Janus – Inspektor ds. oświaty, służby zdrowia i kadr w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku w godz. 730 – 1530  tel. 75 64 70 455, e-mail: oswiata@mirsk.pl w sprawach przedmiotu zamówienia.

 

7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem  „Oferta przetargowa na –  Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pt. „Nasze dzieci” POKL.09.01.02-107/10 w roku szkolnym 2011/2012 oraz w I półroczu roku szkolnego 2012/2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Mirsk należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 sekretariat do dnia 26.09.2011r. do godz. 10:00.

 

8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

 

9. Wadium przetargowe – nie jest wymagane przez Zamawiającego.

 

10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

 

2) posiadania wiedzy i doświadczenia,

 

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

 

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

 

5) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.

 

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą  „spełnia – nie spełnia”.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

 

10.1. W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:

 

1) oświadczenia z art.22 i 24 Pzp,

 

2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,

 

10.2. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia – należy przedstawić następujące dokumenty:

 

1) stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego,

 

2) wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia:

 

a) wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III  oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym o specjalności wychowanie fizyczne lub rehabilitacja ruchowa oraz zaświadczenie z uczelni o posiadaniu kwalifikacji do prowadzenia zajęć korekcyjnych – dla części nr  2 zamówienia,

 

b) studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I –III szkoły podstawowej – dla części nr  1 zamówienia.

 

10.3 W zakresie warunku dotyczących osób zdolnych do wykonania zamówienia wymagane jest:

Dysponowanie co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia oraz posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej,  , wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym o specjalności rehabilitacja ruchowa lub wychowanie fizyczne oraz zaświadczenie z uczelni o posiadaniu kwalifikacji do prowadzenia zajęć korekcyjnych, jest niezaangażowany w realizację innych projektów finansowanych w ramach POKL 2007-2013, nie będącą pracownikiem instytucji uczestniczących w realizacji POKL 2007-2013, nie podlegającą wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz legitymującą się dokumentem potwierdzającym posiadanie przygotowania pedagogicznego (na stanowisku nauczyciela klas młodszych lub wychowania przedszkolnego) oraz aktem nadania stopnia awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego.

 

10.4. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczeń z art.22 i 24 Pzp.

 

10.5. W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania, na podstawie art.24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczeń z art.22 i 24 Pzp.

 

11. Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.09.2011r. o godz.1030 w  siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).

 

12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

 

13. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:  cena brutto  –  100 %

 

14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

 

15. Zamawiający  nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

 

16. Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.

 

17. Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 293398-2011  z dnia 16.09.2011r.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 września 2011 15:26
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Kuźniar
Ilość wyświetleń: 1534
16 września 2011 15:34 (Radosław Kuźniar) - Dodanie załącznika [oswiadczenia_do_umowy_zlecenia.pdf] do dokumentu.
16 września 2011 15:33 (Radosław Kuźniar) - Dodanie załącznika [nd_projekt_umowy.pdf] do dokumentu.
16 września 2011 15:32 (Radosław Kuźniar) - Dodanie załącznika [nd_zal__nr_4_do_oferty___wykaz_kadry.pdf] do dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::