o zamówieniu na usługę - o wartości poniżej 193.000 EURO
GMINA MIRSK, 59-630 Mirsk, pl. Wolności 39
tel. 75 64 70 440, fax: 75 64 70 469, www.mirsk.pl e:mail: gmina@mirsk.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na:
1. Nazwa zadania: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pt. „Nasze dzieci” POKL.09.01.02-107/10 w roku szkolnym 2011/2012 oraz w I półroczu roku szkolnego 2012/2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Mirsk.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 -5
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pt. „Nasze dzieci” POKL.09.01.02-107/10 w roku szkolnym 2011/2012 oraz w I półroczu roku szkolnego 2012/2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Mirsk.
3. Wymagany termin wykonania: od września 2011r. do 31.01.2013r.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy PZP..
5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl Biuletyn Informacji Publicznej lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 15. Cena specyfikacji 5 zł.
6. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:
Andrzej Muczyński – Inspektor ds. gospodarki komunalnej i zamówień publicznych w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku w godz. 730 – 1530 tel. 75 64 70 443, e-mail: muczynski@mirsk.pl w sprawach procedury zamówienia,
A
licja Janus – Inspektor ds. oświaty, służby zdrowia i kadr w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku w godz. 730 – 1530 tel. 75 64 70 455, e-mail: oswiata@mirsk.pl w sprawach przedmiotu zamówienia.
7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem „Oferta przetargowa na – Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pt. „Nasze dzieci” POKL.09.01.02-107/10 w roku szkolnym 2011/2012 oraz w I półroczu roku szkolnego 2012/2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Mirsk należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 sekretariat do dnia 26.09.2011r. do godz. 10:00.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
9. Wadium przetargowe – nie jest wymagane przez Zamawiającego.
10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
5) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
10.1. W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:
1) oświadczenia z art.22 i 24 Pzp,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,
10.2. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia – należy przedstawić następujące dokumenty:
1) stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego,
2) wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia:
a) wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym o specjalności wychowanie fizyczne lub rehabilitacja ruchowa oraz zaświadczenie z uczelni o posiadaniu kwalifikacji do prowadzenia zajęć korekcyjnych – dla części nr 2 zamówienia,
b) studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I –III szkoły podstawowej – dla części nr 1 zamówienia.
10.3 W zakresie warunku dotyczących osób zdolnych do wykonania zamówienia wymagane jest:
Dysponowanie co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia oraz posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej, , wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym o specjalności rehabilitacja ruchowa lub wychowanie fizyczne oraz zaświadczenie z uczelni o posiadaniu kwalifikacji do prowadzenia zajęć korekcyjnych, jest niezaangażowany w realizację innych projektów finansowanych w ramach POKL 2007-2013, nie będącą pracownikiem instytucji uczestniczących w realizacji POKL 2007-2013, nie podlegającą wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz legitymującą się dokumentem potwierdzającym posiadanie przygotowania pedagogicznego (na stanowisku nauczyciela klas młodszych lub wychowania przedszkolnego) oraz aktem nadania stopnia awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego.
10.4. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczeń z art.22 i 24 Pzp.
10.5. W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania, na podstawie art.24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczeń z art.22 i 24 Pzp.
11. Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.09.2011r. o godz.1030 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena brutto – 100 %
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.
15. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
16. Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.
17. Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 293398-2011 z dnia 16.09.2011r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk