Przetargi - archiwum

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ZADANIE INWESTYCYJNE PN 'BUDOWA REMIZY OSP GIEBUŁTÓW - I ETAP STAN SUROWY OTWARTY"

UWAGA WYKONAWCY ZMIANA SIWZ ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT - z uwagi na zapytanie złożone przez jednego z wykonawców zmieniono SIWZ i termin do składania ofert - szczegóły w nowym ogłoszeniu

Mirsk: 2011.09.28

DrG.271.33.2.2011
O G Ł O S Z E N I E

 o zamówieniu na roboty budowlane  - wartości poniżej 4.845.000 EURO

GMINA  MIRSK,  59-630 Mirsk,  Pl. Wolności 39

tel. 0756470440, fax: 075 6470469,  www.mirsk.pl  e:mail: gmina@mirsk.pl

 ogłasza przetarg nieograniczony na:

 1.Nazwa zadania: „Budowa remizy OSP Giebułtów – I etap stan surowy otwarty.”

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

45.00.00.00-7,  45.23.32.22-1

2.Określenie przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu budowy budynku socjalno – garażowego  OSP Giebułtów – stan surowy otwarty.

Zakres robót obejmuje między innymi:

  • Roboty ziemne  –78,005 m3 
  • Fundamenty – ławy betonowe prostokątne  z zastosowaniem pompy do betonu  7,826 m3,  fundamenty z bloczków betonowych  10,051 m3.
  • Ściany nadziemia -  ściany z bloczków beton komórkowy grubości 24 cm - 61,675 m2, ściany budynku jednokondygnacyjnego z bloczków beton komórkowy gr. 24 cm – 93,948 m2, ściany z cegieł kratówek grubości 1 ceg. -  2,352 m2, ułożenie nadproży prefabrykowanych - 5,760 m, belki i podciągi - 0,504 m3, belki i podciągi  wieńce żelbetowe - 3,385 m3, zbrojenie z prętów żebrowanych  gr. 14 mm  - 0,173 t + 0,038 t,  zbrojenie z prętów gładkich - 0,039 t,  zbrojenie z prętów żebrowanych gr. 8 mm - 0,007 t, ocieplenie ścian tyłu garażu płytami  styropianowymi - 18,012 m2, ocieplenie ścian garażu płytami styropianowymi garaż – szczyty - 41,374 m2, ocieplenie ścian płytami styropianowymi – garaż front - 11,569 m2, ocieplenie ścian wieży płytami styropianowymi - 634,853 m2, ocieplenie ścian budynku socjalnego płytami styropianowymi - 32,565 m2, kanały wentylacyjne z pustaków betonowych - 48,980 m.
  • Stropy – strop żelbetowy TERIVA 33,598 m2,  okładziny poddasza z płyt gipsowo kartonowych na pojedynczej konstrukcji nośnej 39,215 m2.

Technologia wykonania robót została określona w projekcie budowlanym, przedmiarach robót i Specyfikacjach Technicznych.

 3.Wymagany termin wykonania zamówienia: do 30.06.2012r.  - termin wykonania jest jednym z kryteriów oceny i wyboru ofert. Wykonawca który zaoferuje najkrótszy termin wykonania uzyska największą ilość punktów w tym kryterium.

4.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 Ustawy.

5.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl Biuletyn Informacji Publicznej) lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 10. Cena specyfikacji 5 zł.

6.Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:

w sprawach proceduralnych:

Andrzej DOMIN – Inspektor ds.drogownictwa  w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku  730 – 1530  tel.  0756470458, e-mail : domin@mirsk.pl

W sprawch dotyczących przedmiotu zamówienia:

Marcin MIŁOSZ – Inspektor ds.inwestycji i remontów  w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku  730 – 1530  tel.  0756470460, e-mail : remont@mirsk.pl

7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem  „Budowa remizy OSP Giebułtów – I etap” nie otwierać przed godz. 10.15 w dniu 14.10.2011r.  należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat do dnia 14.10.2011 do godz. 10:00).

8.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

9.Wadium przetargowe – 1.500,00 zł.

10.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1)     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2)     posiadania wiedzy i doświadczenia,

3)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4)     sytuacji ekonomicznej i finansowej,

5)     nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą  „spełnia – nie spełnia”.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

10.1.W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:

a)      oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,

b)      aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,

c)      aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d)      aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

10.2.W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonanie podobnych zamówień w okresie ostatnich 5 lat  łącznie z referencjami . W wykazie należy wykazać się wykonaniem minimum jednego obiektu kubaturowego użyteczności publicznej. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia takie jak – referencje , protokoły odbioru itp.

 Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:

a)      wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej   i prawidłowo ukończone.

10.3.W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest:

dysponowanie przez wykonawcę sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia Wykaz  niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca.

Przy składaniu oferty Wykonawca powinien dysponować co najmniej:

-          1szt. samochodu samowyładowczego o ładowności minimum 5 ton

-          1 szt. samochodem  towarowo – osobowym o ładowności 3,5 t,

-          1 szt. betoniarka o poj. min. 250 l.

-          1 szt. agregat prądotwórczy(do obsługi budowy)

Wykonawca może polegać na potencjale technicznym należącym do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych w podanym zakresie, nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:

a)      wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,

b)      pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu (jeżeli dotyczy),

1)   dysponowanie przez wykonawcę osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia Wykaz wszystkich osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności. W wykazie wszystkich osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wymagane jest dodatkowo wykazanie 1 osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej ( łącznie z kopią uprawnień i zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa),     

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia należących do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:

a)      wykaz wszystkich osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

b)      oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,

c)      pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

10.4.W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp. Ponadto wykonawca powinien  przedstawić opłacona polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia  ww. warunek mogą spełnić łącznie.

 

10.5.W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.

11.Otwarcie ofert nastąpi dnia 14.10.2011r o godz.1015 w  siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).

12.Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

13.Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:  cena ryczałtowa – 70 % , termin wykonania 30%

14.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

15.Zamawiający  nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

16.Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.

17.Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 310020 z dnia      28 września  2011r.

BURMISTRZ

Andrzej Jasiński  

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 28-09-2011
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. drogownictwa
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Andrzej Domin
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 września 2011 19:51
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Domin
Ilość wyświetleń: 2201
13 października 2011 21:23 (Andrzej Domin) - Zmiana danych dokumentu.
13 października 2011 21:22 (Andrzej Domin) - Zmiana danych dokumentu.
04 października 2011 08:56 (Andrzej Domin) - Zmiana danych dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::