Mirsk.2011.11.09
Znak sprawy: DrG.38.2011.2
o zamówieniu na usługę o wartości poniżej 193.000,00 EURO
GMINA MIRSK, 59-630 Mirsk, Plac Wolności 39
tel. 75 6470440, fax: 75 6470469, www.mirsk.pl e:mail: gmina@mirsk.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na:
1. Nazwa:
„Dostawa wyposażenia świetlic w Kwieciszowicach i Brzezińcu”.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
Meble – kod: 39151000-5
Sprzęt do odbioru telewizyjnego i odtwarzania dźwięku – 32300000-6
Urządzenia elektryczne AGD – 39710000-9
Sprzęt kuchenny – 39220000-0
Wyposażenie WC - 39290000-1.
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia świetlic w Kwieciszowicach i Brzezińcu w podziale na następujące zadania wynikające z poszczególnych branż:
Część I. Meble - kod: 39150000-8:
Kwieciszowice:
Brzeziniec:
Część II. Sprzęt AGD - 39710000-9.
Kwieciszowice:
Brzeziniec:
Część III. Sprzęt do odbioru telewizyjnego i odtwarzania dźwięku – 32300000-6 .
Kwieciszowice:
Brzeziniec:
Część IV. Sprzęt i urządzenia dla gastronomii - 39314000-6.
Kwieciszowice:
Brzeziniec:
Część V. Sprzęt kuchenny – 39220000- 0.
Kwieciszowice:
Brzeziniec:
Część VI. Wyposażenie pomieszczeń WC – 39290000-1.
Kwieciszowice:
1.pojemnik na papier toaletowy ze stali nierdzewnej – 2 szt,
2.dozownik na mydło poj. 0,5 l stal nierdzewna – 2 szt,
3.pojemnik na ręczniki papierowe stal nierdzewna(poj. 500 listków) – 2 szt.
4.lustro łazienkowe(wymiary 400mm/500mm/12mm) – 2 szt
Brzeziniec:
1.pojemnik na papier toaletowy ze stali nierdzewnej – 2 szt,
2.dozownik na mydło poj. 0,5 l stal nierdzewna – 2 szt,
3.pojemnik na ręczniki papierowe stal nierdzewna(poj. 500 listków) – 2 szt.
4.lustro łazienkowe(wymiary 400mm/500mm/12mm) – 2 szt
Szczegółowy dane dotyczące wyposażenia świetlic określono w SIWZ oraz opisach pomocniczych sporządzonych przez przedstawicieli sołectw. Główne pozycje zamówień dla obu świetlic są jednakowe jednak w uszczegółowieniu różnią się od siebie. Określenie cen za poszczególne elementy należy dokonać w Arkuszu wyceny, stanowiącego załącznik do specyfikacji (SIWZ).
3. Wymagany termin wykonania: do 20 grudnia 2011r.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy.
5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 10. Cena specyfikacji 5,00 zł.
6. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:
Andrzej Domin – Inspektor ds. drogownictwa w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku 730 – 1530 tel. 75 6470458, e-mail: domin@mirsk.pl
7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem „Dostawa wysposażenia świetlic w Kwieciszowicach i Brzezińcu - dotyczy całości/części nr…. zamówienia” : należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat) do dnia 17.11.2011r. do godz. 10:00.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – w zakresie realizacji poszczególnych zadań. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
9. Wadium przetargowe – Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego.
10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
10.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
10.2 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu niniejszego zamówienia.
10.3 W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt. IX pakt 1a) SIWZ Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
a) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone (podpisane) przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenie złożone (podpisane) łącznie przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną.
b) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone (podpisane) przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną.
c) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2b do SIWZ, o nie zaleganiu ze składkami ZUS lub KRUS oraz z podatkami na rzecz Urzędu Skarbowego (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone (podpisane) przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenie złożone (podpisane) łącznie przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną.
10.4 W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt. IX pakt 1b) SIWZ Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
a) Wykaz dostaw o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ.
Zamawiający wymaga wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy za ten okres dostaw wyposażenie w sprzęt sportowy z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencji, protokołów odbioru itp.) potwierdzających przez Zamawiających, że dostawy zostały wykonane należycie.
11. Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.11.2011r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
- cena – 100 %
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.
15. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
16. Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów przedmiotowej usługi.
17. Ogłoszenie zostało umieszczone na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 370838-2011 z dnia 08.11.2011r zmienione w BZP pod poz. nr 373108-2011 z dnia 09.11.2011r.
Burmistrz Miasta i Gminy Mirsk
Andrzej Jasiński
…………………………..
(podpis Zamawiającego)
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk