Przetargi - archiwum

Przetarg nieograniczony na: Remont świetlicy wiejskiej w Mlądzu – "Pobudzenie aktywności mieszkańców Pogórza Izerskiego”.

O G Ł O S Z E N I E

 o zamówieniu na roboty budowlane  - wartości poniżej 5.000.000 EURO

 

GMINA  MIRSK,  59-630 Mirsk,  plac Wolności 39

tel. 75 64 70 440, fax: 75 64 70 469,  www.mirsk.pl  e:mail: gmina@mirsk.pl

 

ogłasza przetarg nieograniczony na:

 

 

1. Nazwa zadania: „Remont świetlicy wiejskiej w Mlądzu – Pobudzenie aktywności mieszkańców Pogórza Izerskiego”.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  45.45.00.00-6  

 

2. Określenie przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu świetlicy wiejskiej w Mlądzu w podziale na II zadania:

 

Zadanie I – Roboty sanitarne i elektryczne oraz rozprowadzenie ciepła w budynku świetlicy w oparciu o kominek

 

Zadanie II – Roboty ogólnobudowlane.

 

Technologia wykonania remontu została określona w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej oraz projekcie budowlanym, które stanowią załączniki do SIWZ.

 

3. Wymagany termin wykonania zadań I i II: do 31.10.2012r.

          

 

4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy PZP..

 

5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http://bip.mirsk.pl Biuletyn Informacji Publicznej) lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 15. Cena specyfikacji 10 zł.

 

6. Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:

Andrzej Muczyński – inspektor ds. zamówień publicznych i gospodarki komunalnej

 

Radosław Kuźniar – inspektor ds. zarządzania kryzysowego 

 

w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku  730 – 1530  tel.  75 64 70 443,

e-mail: muczyński@mirsk.pl. gzr@mirsk.pl .

 

7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem  „Oferta przetargowa na –  remont świetlicy wiejskiej w Mlądzu – Pobudzenie aktywności mieszkańców Pogórza Izerskiego ” należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, plac Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat) do dnia 24.05.2012r.  do godz. 1000.

 

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania oferty częściowej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

 

9. Wadium przetargowe – 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100)

 

10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

 

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

 

2) posiadania wiedzy i doświadczenia,

 

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

 

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

 

5) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.

 

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą  „spełnia – nie spełnia”.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

 

10.1. W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:

a) oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,

 

b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,

 

c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

10.2. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonanie podobnych zamówień w okres ostatnich 5 lat łącznie z referencjami. W wykazie należy umieścić minimum 1 zadanie z zakresu modernizacji obiektów budowlanych o wartości przekraczającej  240.000,00 zł. brutto Do wykazu robót wykonawcy powinni dostarczyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. takie jak – referencje, protokoły odbioru itp.

 

Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:

 

a) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej   i prawidłowo ukończone.

 

1) dysponowanie przez wykonawcę osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia Wykaz wszystkich osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności ( wymagane jest zatrudnienie minimum 5 osób). W wykazie wszystkich osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wymagane jest dodatkowo wykazanie 1 osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi ( łącznie z kopią uprawnień i zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa).,  Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia należących do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:

a)      wykaz wszystkich osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

b)      oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,

c)      pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

 

10.3.W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp. Ponadto wykonawca powinien  przedstawić opłacona polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia  ww. warunek mogą spełnić łącznie.

 

 

10.4.W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.

 

11. Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.05.2012r. o godz. 1030 w  siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).

 

12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

 

13. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:  cena ryczałtowa   –  100 %

 

14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

 

15. Zamawiający  nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

 

16. Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.

 

17. Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 146652-2012 z dnia 09.05.2012r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 maja 2012 11:24
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Kuźniar
Ilość wyświetleń: 2785
09 maja 2012 11:27 (Radosław Kuźniar) - Dodanie załącznika [zal_nr_10__mladz__specyfikacje_techniczne__budowlane_sanitarne_elektr yczne.rar] do dokumentu.
09 maja 2012 11:27 (Radosław Kuźniar) - Dodanie załącznika [zal_nr_9__mladz__projekt_budowlany__rozprowadzenie_ciepla.pdf] do dokumentu.
09 maja 2012 11:26 (Radosław Kuźniar) - Dodanie załącznika [zal_nr_9__mladz__projekt_budowalny__achitektura_i_konstrukcja_instala cje_sanitarne_i_elektryczne.rar] do dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::