Nabór pracowników

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku - INSPEKTOR DS. ADMINISTRACJI DOMÓW MIESZKALNYCH.

 

 

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku

 

Jednostka

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

ul. A. Mickiewicza 38

59-630 Mirsk

Określenie stanowiska

Stanowisko – INSPEKTOR DS. ADMINISTRACJI DOMÓW MIESZKALNYCH

Termin składania dokumentów

 

20 STYCZNIA 2020 r.

Ilość etatów

1

Wymiar czasu pracy

Pełny wymiar czasu pracy

Wymagania związane ze stanowiskiem

1.Wymagania niezbędne-konieczne do podjecia pracy na stanowisku:

1) wykształcenie wyższe : pierwszego lub drugiego stopnia - w rozumieniu

przepisów o szkolnictwie wyższym (preferowane kierunki lub specjalności: prawo,

administracja, zarządzanie, budownictwo lub pokrewne);

2) obywatelstwo polskie;

3) prawo jazdy kat. B;

4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw

publicznych;

5) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo,

ściganie z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

6) nieposzlakowana opinia;

7) stan zdrowia pozwalajacy na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy;

8) posiadanie co najmniej rocznego stażu pracy, lub wykonywanie przez przynajmniej

jednego roku działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymogami na

danym stanowisku;

9) predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole,

komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy

i obowiązkowość przy realizacji zadań.

 

2. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne

wykonywanie zadań na stanowisku:

1) znajomość zagadnień i przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym,

ustawy o gospodarce komunalnej, ustawy o gospodarce nieruchomościami,

ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i

zmianie kodeksu cywilnego, ustawy o własności lokali, ustawy prawo

budowlane, kodeks postepowania administracyjnego, kodeks cywilny,

ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o dostępie do

informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o

pracowikach samorządowych;

2) doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania nieruchomościami;

3) znajomość obsługi komputera w zakresie programów MS Office (Word, Excel,

Power Point) oraz urządzeń i biurowych;

4) umiejętność pracy w zespole;

5) komunikatywność, łatwość w nawiazywaniu kontaktów, gotowość do

wystapień publicznych i prowadzenia spotkań;

6) samodzielność działania, odpowiedzialność, sumiennośc i rzetelność;

7) umiejetność planowania, zarządzania pracą oraz czasem;

8) umiejętność jasnego formułowania myśli w mowie i piśmie;

9) elastyczność, mobilność, gotowość do podróży służbowych;

10) gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

1. prowadzenie bieżącej technicznej ochrony substancji mieszkaniowej,

prawidłowej i efektywnej polityki remontowej budynków, właściwej eksploatacji

zasobów.

2. prowadzenie dokumentacji technicznej budynków oraz ewidencji administrowanych

zasobów lokalowych.

3. organizacja okresowych przeglądów technicznych budynków, opracowywanie rocznych

planów rzeczowofinansowych oraz nadzór ich terminowej i prawidłowej realizacji.

4. opracowywanie dokumentów źródłowych do procedur przetargowych.

5.sporządzanie umów w zakresie remontów i konserwacji budynków.

6. nadzór zawartych umów w zakresie zapewnienia prawidłowej eksploatacji budynku,

kontorla ich realizacji i potwierdzenie wykonania usług

w oparciu o prowadzoną dokumentację.

7. reprezentacja właściciela mieszkań komunalnych na zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych (na podstawie udzielonego pełnomocnictwa).

8. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych w zakresie gospodarowania

środkami przeznaczonymi na eksploatację, konserwację i remonty.

9. sporządzanie wewnętrznych informacji technicznych oraz obowiązującej

sprawozdawczości.

10. prowadzenie wewnętrzej kontroli dokumentacji i spraw różnych.

11. współpraca z administracją samorządową, organami Państwowego Nadzoru Budowlanego itp.,

w zakresie prowadzonych spraw.

12.prowadzenie wszelkich spraw administracyjnych związanych z zarządzaniem

nieruchomościami.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku

1. praca w siedzibie pracodawcy oraz w terenie,

2. samodzielne stanowisko pracy,

3. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,

Wymagane dokumenty

1. list motywacyjny,

2. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz

kwalifikacje zawodowe.

3. oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania

pracy na wskazanym stanowisku,

4. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z

oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

( w przypadku wyboru kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia

zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),

5. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz

korzystania z pełni praw publicznych,

6. kwestionariusz osobowy w wersji dla osoby ubiegajacej się o zatrudnienie

( Rozporzadzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009 r,

zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców

dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu

prowadzenia akt osobowych pracownika- Dz.U. Nr 115 poz.971),

7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych

do celów rekrutacji ( zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.,o ochronie

danych osobowych – Dz. U. z 2016 r. poz. 922).

 

Miejsce i termin składania dokumentów

Wymagane dokumenty ( z oznaczeniem nadawcy) należy:

1. składać w zamkniętych kopertach do dnia 20 stycznia 2020 r., do godz. 15:00

w sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

ul. A. Mickiewicza 38

59-630 Mirsk

lub:

2. przesłać pocztą do dnia 20 stycznia 2020 r. - decyduje data wpływu do

Zakładu na adres :

Zakład Gospodarki Komunalnej

i Mieszkaniowej w Mirsku

ul. A. Mickiewicza 38

59-630 Mirsk

 

z dopiskiem " Nabór na stanowisko INSPEKTOR DS. ADMINISTRACJI DOMÓW MIESZKALNYCH "

Pozostałe informacje

1. dokumenty przesłane drogą elektroniczną oraz dokumenty, które wpłyną

do Zakładu niekompletne lub po określonym terminie składania

dokumentów nie będą rozpatrywane,

2. dokumenty przedstawione w naborze nie będą zwracane,

3. postępowanie konkursowe składa sie dwóch etapów:

I etap-weryfikacja dokumentów aplikacyjnych,

II etap- sprawdzenie znajomości przepisów prawa i obsługi komputerów oraz rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami,

4. osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o

naborze oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną

poinformowane indywidualnie i zaproszone na II etap naboru,

5. informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu

Informacji Publicznej (http://bip.mirsk.pl), oraz na tablicy ogłoszeń

w budynku Zakładu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 07.01.2020r.
Dokument wytworzony przez: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Arkadiusz Klask
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 sierpnia 2019 10:02
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Kuźniar
Ilość wyświetleń: 4111
07 stycznia 2020 09:37 (Radosław Kuźniar) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
12 listopada 2019 13:42 (Radosław Kuźniar) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 października 2019 09:40 (Radosław Kuźniar) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::