ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Zamawiający – Gmina Mirsk – Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku, ul. Mickiewicza 38.
II. Przedmiot zamówienia.
Wykonanie okresowej kontroli (przegląd roczny) polegający na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu zgodnie z wymogami określonymi w art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tj. Dz. U z 2018 poz 1202, 1276 z późn. zm.) przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności „konstrukcyjnej”.
Ilość budynków do kontroli 111 szt. powierzchnia użytkowa budynków – 29.961,54 m2
Planowany termin wykonania zamówienia do dnia 15.06.2019 r.
III. Opis warunków udziału w postępowaniu
1. Posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonania zamówienia.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
IV. Informacja o procedurze zapytania ofertowego
1. Ofertę na załączonym formularzu ofertowym należy złożyć w zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Koperta powinna być opieczętowana pieczęcią firmową, zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz nazwę i adres Zamawiającego:
Gmina Mirsk - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku, ul. Mickiewicza 38, 59-630 Mirsk,
ponadto koperta powinna posiadać oznaczenia:„ Oferta na wykonanie okresowej kontroli budynków”.
Oferty winny być złożone nie później niż do dnia 15.04..2019 r. do godziny 14:oo na adres Gmina Mirsk -Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku ul. Mickiewicza 38, 59-630 Mirsk
2. Oferta powinna zawierać;
- formularz ofertowy załącznik nr 1,
- parafowany formularz umowy stanowiący załącznik nr 2,
- aktualne zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa,
- zaświadczenie o niezbędnych kwalifikacjach osób w specjalności „konstrukcyjnej”, które będą wykonywać przedmiotową kontrolę,
- dokument rejestrowy działalności gospodarczej w zakresie ogłoszonej usługi dostawy (CEIDG, KRS itp.)
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Zapytanie ofertowe ogłoszono na stronie internetowej http://bip.mirsk.pl, zakładka: Przetargi.
5. Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami oraz udzielaniem wszelkich wyjaśnień jest: Jan Wiśniewski, tel. 75 78 34 252.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z jednym lub kilkoma wykonawcami.
8. Wyniki procedury zapytania ofertowego zostaną umieszczone na stronie internetowej j.w.
9. W prowadzonym postępowaniu nie ma zastosowanie Ustawa prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986, 2215).
10. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk