Gmina Mirsk plac Wolności 39, 59-630 Mirsk -Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku – zapytanie ofertowe na zakup i dostawę sukcesywną materiałów budowlanych.
ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP I DOSTAWĘ SUKCESYWNĄ MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
W związku z zamiarem sukcesywnego zakupu materiałów budowlanych w okresie od 28.01.2020 r do 31.12.2020r. , zwracamy się do PT Wykonawców gotowych wykonać dostawę o złożenie oferty cenowej.
I. ZAMAWIAJACY.
Gmina Mirsk
plac Wolności 39, 59-630 Mirsk
NIP 616-10-08-487
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku, 59-630 Mirsk ul. Mickiewicza 38.
II. Nazwa zamówienia:
1. Materiały ogólnobudowlane wg załącznika nr 1.
2. Materiały instalacyjne i metalowe wg załącznika nr 2.
3. Materiały elektryczne wg załącznika nr 3.
4. Termin wykonania zamówienia od 28.01.2020r. do 31.12.2020r.
III. Opis warunków udziału w postępowaniu:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień .
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówień.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
IV. Informacja o procedurze zapytania ofertowego:
1. Ofertę na załączonym formularzu ofertowym należy złożyć w zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Koperta powinna być opieczętowana pieczęcią firmową, zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz nazwę i adres Zamawiającego;
Gmina Mirsk - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku ul. Mickiewicza 38, 59-630 Mirsk, ponadto koperta powinna posiadać oznaczenia: "Oferta na dostawę materiałów budowlanych".
Oferty winny być złożone nie później niż do dnia 23.01.2020 r. do godziny 14:00 na adres Gmina Mirsk -Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku ul. Mickiewicza 38, 59-630 Mirsk
2. Oferta powinna zawierać:
- cenę jednostkową i wartość brutto materiału zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 1, nr 2 i nr 3.
- formularz ofertowy załącznik nr 4,
- parafowany formularz umowy stanowiący załącznik nr 5,
- dokument rejestrowy działalności gospodarczej w zakresie ogłoszonej dostawy( CEIDG, KRS itp.)
3. Przy wyborze wykonawcy Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami; cena ryczałtowa -100%.
Ocena będzie dokonywana w/g następującego wzoru;
a) cena oferty (odpowiedniego załącznika) - 100%
opis punktacji;
oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt.
pozostałe oceniane będą w/g wzoru
Cena najniższej oferty brutto
Cena badanej oferty brutto x 100pkt = .........pkt
4. Dopuszcza się złożenie oferty częściowej ( jednej grupy materiałowej wg odpowiedniego załącznika)
5. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6.Zapytanie ofertowe ogłoszono na stronie internetowej http//bip.mirsk.pl zakładka :Przetargi
7.Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami oraz udzielenia wszelkich wyjaśnień jest Jan Wiśniewski tel. 75 78 34 252.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z jednym lub kilkoma wykonawcami.
10.Wyniki procedury zapytania ofertowego zostaną umieszczone na stronie internetowej jw.
11. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.
12. W prowadzonym postępowaniu nie ma zastosowanie Ustawa prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (tekst jednolity: Dz.U. z 2018 r. , poz 1986).
Załącznikami do zapytania są:
1. Formularz cenowy załącznik nr 1, nr 2, nr 3.
2. Formularz ofertowy załącznik nr 4.
3. Formularz umowy załacznik nr 5.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk