Przetargi

Zapytanie ofertowe - wymiana kotłów centralnego ogrzewania (pozaklasowych) na kotły na pellet 5 klasy energetycznej wraz z montażem wkładów kominowych ze stali kwaso-żaroodpornej oraz wykonaniem wentylacji nawiewno–wywiewnej w 6 mieszkaniach komunalnych należących do Gminy Mirsk

Mirsk, dnia 03 września 2025 r.

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

  1. Zamawiający

    Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

    ul. Adama Mickiewicza 38

    59-630 Mirsk

  2. Tryb udzielenia zamówienia:

    Do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) - art. 2 ust. 1 pkt 1 przywołanej ustawy.

  3. Przedmiot zamówienia

    1. Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest wymiana kotłów centralnego ogrzewania (pozaklasowych) na kotły na pellet 5 klasy energetycznej wraz z montażem wkładów kominowych ze stali kwaso-żaroodpornej oraz wykonaniem wentylacji nawiewno–wywiewnej w 6 mieszkaniach komunalnych należących do Gminy Mirsk.

    2. Zakres robót obejmuje:

    - montaż 6 pieców na pellet z płaszczem wodnym BRETA 8KW (lub podobnych o porównywalnych parametrach spełniających wymogi ekoprojektu) wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania,

    - montaż wkładów kominowych ze stali kwaso-żaroodpornej zgodnie z zaleceniami producenta/opiniami kominiarskimi,

    - wykonanie wentylacji nawiewno–wywiewnej zgodnie z opiniami kominiarskimi będącymi załącznikami do zapytania ofertowego.

    - pozostałe, niezbędne materiały do realizacji przedmiotu zamówienia.

    3. Prace prowadzone będą w zamieszkałych lokalach komunalnych, w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest zorganizować prace w taki sposób, aby zminimalizować ewentualne uciążliwości związane z prowadzeniem prac w czynnym obiekcie.

    4. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej przed złożeniem oferty celem zapoznania się na miejscu z terenem prac, ich zakresem oraz sprawdzenia obmiarów z natury.

  4. Termin i miejsce wykonania zamówienia:

    1. Betleja 13/1, Mirsk
    2. Prosta 13/3, Mirsk
    3. Pl. Wolności 16-17/8, Mirsk
    4. Al. Wojska Polskiego 21/1/, Mirsk
    5. Kościelna 8/4, Mirsk
    6. Podchorążych 14/3, Mirsk

    Termin realizacji zadania: do 15.12.2025 r.

  5. Opis warunków udziału w zamówieniu

    Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki:

  • posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonania zamówienia,

  • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia,

  • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

  1. Miejsce, sposób i termin składania ofert

    1. Ofertę należy sporządzić wg formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1.

    2. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie lub opakowaniu nie później niż do dnia 19 września 2025 r. na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Mickiewicza 38, 59-630 Mirsk. Koperta powinna być opieczętowana pieczęcią firmową, zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz nazwę i adres Zamawiającego. Ponadto koperta powinna posiadać oznaczenie: „Oferta na wymianę kotłów centralnego ogrzewania” z dopiskiem „OTWORZYĆ PO DACIE 19.09.2025 r.”.

  2. Opis sposobu przygotowania oferty oraz wymaganych dokumentów

      1. Ofertę należy sporządzić wg formularza ofertowego (załącznik nr 1)

      2. Oferowana cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

      3. Dokument ofertowy powinien zawierać: pieczątkę firmową, datę sporządzenia oferty, adres lub siedzibę oferenta, nr telefonu, numer NIP, czytelny podpis wykonawcy oferty.

      4. Do oferty należy dołączyć:

        1. kartę katalogową kotła

        2. kartę gwarancyjną

  3. Pozostałe informacje

    1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

    2. Zapytanie ofertowe ogłoszono na stronie internetowej: https://zgkim.mirsk.pl/, w zakładce Przetargi oraz na stronie internetowej: http:/bip.mirsk.pl, w zakładce Przetargi.

    3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

    4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z jednym lub kilkoma Wykonawcami.

    5. Wyniki procedury zapytania ofertowego zostaną umieszczone na stronie internetowej https://zgkim.mirsk.pl/, w zakładce Przetargi oraz na stronie internetowej: http:/bip.mirsk.pl, w zakładce Przetargi.

    6. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.

    7. Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami oraz udzielaniem wszelkich wyjaśnień jest: Dorota Pawłowska, tel. 75 78 34 252 wew. 18.

     

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 03.09.2025
Dokument wytworzony przez: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Kamila Górecka
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 września 2025 11:57
Dokument wprowadzony do BIP przez: Kamila Górecka
Ilość wyświetleń: 79
03 września 2025 11:58 (Kamila Górecka) - Dodanie załącznika [zapytanie_ofertowe.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 września 2025 11:57 (Kamila Górecka) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::