Przetargi - archiwum

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA "USŁUGI EDUKACYJNE - W RAMACH PROJEKTU NASZE DZIECI"

 

                              Mirsk: 2011.08.09

GK.272.16.2011.2
O G Ł O S Z E N I E

 o zamówieniu na usługę  - o wartości poniżej 193.000 EURO

  

GMINA  MIRSK,  59-630 Mirsk,  Pl. Wolności 39

tel. 756470440, fax: 75 6470469,  www.mirsk.pl  e:mail: gmina@mirsk.pl

 

ogłasza przetarg nieograniczony na:

 

1.Nazwa zadania: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pt. „Nasze dzieci” POKL.09.01.02-107/10 w roku szkolnym 2011/2012 oraz w I półroczu roku szkolnego 2012/2013 w szkołach podstawowych, dla  których organem prowadzącym jest Gmina Mirsk.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

80.10.00.00 -5  

2.Określenie przedmiotu zamówienia:

Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pt. „Nasze dzieci” POKL.09.01.02-107/10 w roku szkolnym 2011/2012 oraz w I półroczu roku szkolnego 2012/2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Mirsk.  

3.Wymagany termin wykonania:  od dnia 01.09.2011r. do  31.01.2013r.

4.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy PZP..

5.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl Biuletyn Informacji Publicznej lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 15. Cena specyfikacji 5 zł.

6.Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:  

Andrzej Muczyński  – Inspektor ds. gospodarki komunalnej i zamówień publicznych   w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku w godz. 730 – 1530  tel.  756470443, e-mail : muczynski@mirsk.pl w sprawach procedury zamówienia,

Alicja Janus – Inspektor ds. oświaty, służby zdrowia i kadr w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku w godz. 730 – 1530  tel. 756470455, e-mail: oswiata @mirsk.pl w sprawach przedmiotu zamówienia.

7.Oferty w zamkniętych kopertach z napisem  „Oferta przetargowa na –  Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pt. „Nasze dzieci” POKL.09.01.02-107/10 w roku szkolnym 2011/2012 oraz w I półroczu roku szkolnego 2012/2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Mirsk należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 sekretariat do dnia 19.08.2011r. do godz. 10:00.

8.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

9.Wadium przetargowe – nie jest wymagane przez Zamawiającego.

10.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1)     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2)     posiadania wiedzy i doświadczenia,

3)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4)     sytuacji ekonomicznej i finansowej,

5)     nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą  „spełnia – nie spełnia”.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

10.1.W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:

1)      oświadczenia z art.22 i 24 Pzp,

2)      aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,

10.2.W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia – należy przedstawić następujące dokumenty:

1) stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego,

2) wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia:

a)      wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I –III szkoły podstawowej oraz  studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie  terapii pedagogicznej lub kurs doskonalący w zakresie dysleksji – dla części nr 7, 15 zamówienia,

b)      wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I –III szkoły podstawowej oraz  kurs doskonalący z zakresu edukacji matematycznej lub   studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu terapii pedagogicznej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kierunek matematyka – dla części nr 1, 8, 16 zamówienia,

c)      wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III  oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym o specjalności wychowanie fizyczne oraz   studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej – dla części nr 4, 17 zamówienia,

d)      wykształcenie wyższe w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wyższe na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie logopedii oraz przygotowanie pedagogiczne – dla części zamówienia nr 2, 9, 12 zamówienia,

 e)      wykształcenie wyższe w zakresie psychologii lub pedagogiki – dla części nr 3 zamówienia,

f)        studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I –III szkoły podstawowej – dla części nr 5, 6, 10, 11, 13, 14 zamówienia.

 10.3 W zakresie warunku dotyczących osób zdolnych do wykonania zamówienia wymagane jest:

Dysponowanie co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia oraz posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowejwykształcenie wyższe magisterskie w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii, wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej i uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej, jest niezaangażowany w realizację innych projektów finansowanych w ramach POKL 2007-2013, nie będącą pracownikiem instytucji uczestniczących w realizacji POKL 2007-2013, nie podlegającą wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz legitymującą się dokumentem potwierdzającym posiadanie przygotowania pedagogicznego (na stanowisku nauczyciela klas młodszych lub wychowania przedszkolnego) oraz aktem nadania stopnia awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego.

 10.4.W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczeń z art.22 i 24 Pzp.

10.5.W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania, na podstawie art.24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczeń z art.22 i 24 Pzp.

11.Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.08.2011r. o godz.1030 w  siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).

12.Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

13.Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:  cena brutto  –  100 %

14.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

15.Zamawiający  nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

16.Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.

17.Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 237606-2011  z dnia 09.08.2011r.

  

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 09-08-2011
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. zamówień publicznych i gospodarki komunalnej
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Andrzej Muczyński
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 sierpnia 2011 15:18
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Domin
Ilość wyświetleń: 1784
09 sierpnia 2011 15:22 (Andrzej Domin) - Dodanie załącznika [oswiadczenia__do_umowy_zlecenia.doc] do dokumentu.
09 sierpnia 2011 15:22 (Andrzej Domin) - Dodanie załącznika [nd_zal_nr_4_do_oferty___wykaz_kadry.doc] do dokumentu.
09 sierpnia 2011 15:22 (Andrzej Domin) - Dodanie załącznika [nd_zal_nr_3_do_oferty__oswiadczenie_o_spelnieniu_warunkow_udzialu_w_p ostepowaniu.doc] do dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::